Sider

onsdag 27. mai 2009

Min stil . . .

Fikk en spesiell utfordring fra Forførende Farger; Beskriv din stil med bare ett bilde...
Wow, den var ikke enkel den ! Vel, legger ved dette bildet tatt i fjorsommer fra hytta i hagen, den er helt igjengrodd av den herlige "Arkitektens trøst" en klatreplante som mestrer det meste og som kanskje og beskriver litt min stil....
DSCN1660

Litt vill, litt rotete, litt artig og litt moro, overraskende og friskt... Gjør som den vil, blir det for ekstremt klipper vi bare av litt ;) Eller redigerer som det heter... Liker som alle andre å tro jeg har min egen stil ;0) Og det er så deilig, alt er lov bare en tør!!!

Lyst til å bli med på denne utfordringen? Ta den med deg inn i din blogg og lag din egen vri på denne greia ! Ha en flott dag der ute, her pisker regnet mot ruta...Herlig regn !

20 kommentarer:

Forførende Farger sa...

Ahh.. Perfekt!
Syyynd at den ikke overlever hos meg, ellers skulle jeg ha plantet den over halve hagen.
Har liksom mer enn nok som kunne vært skjult under noe grønt i disse rive & byggetider...

Klem

Anne sa...

Vi er vel litt nedgrodd både du og jeg :-)) hårtufsene !! men du har kanskje fått orden på ditt du vakre kvinne...

Vel, innom for å avlevere denne jeg;

http://www.copyscape.com/

Logoen finner du nederst på fotosiden min, og da kan en lett skjekke vettu..., for du har jo fått `bakoversveis`neon ganger vet jeg...

*smask* og lur nå ikke ditt besøk i dag til å tro at jeg er helt tullete da .-))

Randi sa...

Så stilig!! Den var jo perfekt!

Og de bildene i innlegget under her var fantastiske. Som den Hemmelige hagen...kommer ikke unna den når jeg ser bildene fra hagen din....en eventyrhage....drømme seg bort i.

Ha en fin uke

Tante Mimmi sa...

Din stil! Absolutt!
Me ville ha dratt kjensle på den på milivis avstand- det er sååå fantastisk flott att du deler desse hærlege bileta med oss!
Gunda-stil er Gunda-stil, skulle gjerne hatt litt meir av deg i hagen min! Marit kikka i hagen min i går, så kom ho på skilte eg laga i fjor "burde vore i hagen".
Fnis!
Korleis skal ein tolke det!?

Ein dag..skal eg få meg Gunda-hage! Eg byrjar med katten! Og Ikea stellebordet mitt har vore hagebord i to år, så er på veg!

Villmarkstausa sa...

Bra tolket. Skulle blitt med, men har så dårlig kamerfa. Er ikke morsomt å ta bilder. Kjøper meg snart......

Evami sa...

Herlig bilde,og for ei herlig hytte:)
Og eskrivelsen din av planten virker til å passe godt på deg ja:) Det er sånn man br være,å ture gå sine egne veier:)

Det er faktisk litt godt at det regner,men også deilig at det er meldt bra vær fra fredag og ei stund framover:)
HA en strålende dag:) Klem Eva

Kerstin sa...

Herlig bilde..ja dette må være deg uten at jeg har møtt deg...... uff den var kanskje vanskelig å forklare...Hihi..bare godt ment min vennO=)
Nyt dagen selv om regent pisker ned hos dere...
Klem Kerstin

Anne-Berit sa...

Skikkelig flott tolkning,og den planten skulle jeg likt å ha i min hage også.

Jannicke sa...

..ja, dette bildet var veldig deg ;o)
Er det noen her inne som har sin egen stil, så må det vel være deg!
God dag i regnværet!
Klem J.

Line Cathrin sa...

Hadde en i gamlehaven som dekte hele verandaen plutselig dødeden. Aner det skyltes 16 plussgrader i desember og bladsprett da. Snøft. Nuvel en ny er plantet i nyhaven og den skal dekke en stor vegg nedenfor huset. Gleder meg vilt til jeg må begynne å temme den.

thecremehouse sa...

For en vakker trehytte... Skulle gjerne hatt en slik... Klemmer fra Gro

MajorogMeg sa...

Herlig bilde:) og beskrivelse:)

Regn ja..det bøtter ned!! Jeg har hatt 2 dager uten rennende øyne takket være regnet!!

Ha det supert i regnet, klem fra meg:)

Kathrine sa...

Skjønner enda ikke hvorfor jeg ikke har denne planten? Har jo sett den til deg noen ganger, og den er da bare så flott!!

Hmm...

Min Verden Hanne sa...

Deilig stil :) Kos deg videre i regnet. Her er solen fremme. Deilige SOL! H.

Ramme alvor sa...

Du har ein herleg stil som det er godt å kvile i. Har nett site og beundra epleblomtene dine...ubeskriveleg!

Steinbokkjen ;o) sa...

Hei vennen!
Tusen takk fø hæææææææærle kommentar! Du ha din vri på å få fram Goooooo feelingen hos meg du altså! Håpa du kosa deg og nyt daga og kvelda oppi dar!
kleeeeeeeem

Missfryd sa...

Passer med det inntrykket jeg har av deg gjennom bloggen din:-) Morsomt innlegg, kanskje jeg tar utfordringen....
Engelen din blir stadig beundret og kommentert av besøkende her hos meg:-)

Anka sa...

Nei så tøft! Nå ble jeg veldig nyskjerrig på hvordan det så inni den trehytta, hehe. Ligger det ute på bloggen fra før av kansje? Kos

Landcharm sa...

Jeg har hatt en skikkelig hagevandring hos deg i dag. Måtte vise min søster denne flotte bloggen(hun blogger ikke), så der satt vi og rullet oss igjennom mange herlige innlegg. Vi kunne nok sittet hele natten, men jeg måtte jo hjem igjen...

I huset ved bekken sa...

Jeg liker stilen din.
Du har nok litt Hulder i deg tror jeg.
Ja, jeg har vert i Skagen noen dage .
Da er Grenen er must.
Det er vidunderlig der.
Kattegat og Skagerak møtes. Har tatt en rekke bilder, men kom hjem i går kveld så jeg har ikke klatgjordet så mange ennå.
På stranda i vinden er jeg lykkeligst.
Klem Kate