Sider

søndag 3. mai 2009

Mitt eget lille SPA !!!

Ja da fikk jeg endelig ryddet på plass mitt eget lille private spa ;)
Vel, mitt og mitt...Det var vel lillebror som kosa seg mest der ifjorsommer!!!
Enda er det vel for kaldt til å legge seg opp istampen, men snart....

Spa og spa... ;)

Er litt usikker på de lampene, den til høyre er kjempegammel og en gave fra en god venninne her inne og i RL ;) Lysekrona fra en annen venninne uten blogg....

DSCN1100

En vakker helg er straks over, tusen tusen takk for alle gode kommentarer fra dere gode bloggvenner! Ønsker dere alle en riktig god uke der ute, og kanskje sees vi snart og...?

46 kommentarer:

M sa...

Helt fantastisk!
Jeg måtte inn og se hva for noe lurt du hadde på gang!!

Jeg elsker drivved englene dine...de er fantastiske...

Jeg lenker butikken din på bloggen min.
:)
Jeg har også forsøkt å legge beskjed til Solrosa, fint at du skrev en beskjed til henne. Jeg fant ikke en e-post adr. heller.
Ha en fiiiin søndagsaften.....!!

Lyst på livet sa...

Sååå lekkert! helt fantastisk Gunda!
Klem

irma´s uthus sa...

Men herreguuuud vad vackert. Där vill man bara ligga o fundera över livet (om vattnet inte är för kallt förstås :)

monicas hobby sa...

herregud gunda ... så herlig ...

Kerstin sa...

Og herre min gud...så vakkert Gunda... alt du klarer å finne på da... Jeg kommer!!!!:O=)


Klemme r =)

Anka sa...

Her hadde jeg kosa meg gløgg i hjæl, hehe. Nydelig spa hjørne:)

Tulip sa...

Så flott stamp, og hele "rammen" rundt...
Lekkert...

Her må det være deilig å ta seg et bad...

karin sa...

Hei:) Bestandig spennende å se på bloggen din:) Artig å se det frodige i det du gjør! Ha en kreativ og fin uke.

Magny sa...

kjære vene... alt du får til...
foresten mannen min fabler om dette på landstedet vårt,- får vi tak i zinkbadekar er det gjort...
kos deg du,vår alles Frøken Hulder~~~~'***

masse klemmer

=Anja sa...

Herlige bilder ja Gundam!

Får bare sånn lyst til å jumpe opp i den der stampen med en eneste gang:0)

Anne-Berit sa...

Jeg lar meg imponere,igjen og igjen.Du har så fine bilder av alle de flotte tingene i hagen din.Spesielt og vakkert.
Ønsker deg en god ny uke!Klem!

Anne sa...

Tar du mye for et døgns opphold hvis en tar med minibar selv???

Kathrine sa...

Nei, farsken ta:)Meg det? Var og røska ned mere i dag fra buret. Og tok ikke med den andre lampa som hang der. Kjære mæ..Men du kjenner nå husbonden. Travelt, sjø. Bortsett fra bøker da. Lurer på om jeg skal ta med noe litteratur når jeg sanker litt?
Melkespann og div. i hagen nå. To gamle stauder også. Spent på de. En gammel peon også:)

Ha en fin fin uke første i mai:))

Klem:)

Josefine sa...

Heisan...det må jeg si... spa! Hm..høres jo bare helt lekkert ut.
Og lampene var jo prikken over i'en...selv om stampen også selvsagt er veeeldig sjarmerende.
Ønsker deg en god uke...stooor klem

fin i formen - Margrethe sa...

ååå, så utrolig flott!

Linda sa...

Hei.
Bare fyll opp karet med en gang...så kommer jeg!
Dette ser aldeles nydelig ut!
Herlig med et slikt utespa!
Sliten i dag, så dette så utrolig fristende ut!
Og de lampene var skjønne..prikken over ien!

Ha en fin uke!

Klemz

Kathrine sa...

Hi..Din luring:))

,)

Berit T sa...

ÅÅÅÅ selvfølgelig, at jeg ikke kom på det da... såg jo gardinene så måtte jo tekt. Herlig ute i det fri, spesielt når stjernene blinker, varm fønvind, mmmmm. eller når det er sol og varmt, og et kjølig bad, slett ikke å forakte dette nei.
Og stampen den var skikkelig fin, og tettere blir den jo mere den er i bruk.

Ha en flott ny kreativ uke!

Det lille røde huset sa...

Ååååå.......for et herlig spa!!! Så utrolig flott! - og hvor har du fått fatt i den flotte stampen? Jeg storkoser meg med å lese bloggen din med stadig nye overraskelser :-) Flotte bilder!

Forførende Farger sa...

Hei igjen!
Takk for svarene ;-)
Nyyyyydelig spa du har!
(Jeg har også badekar i hagen, men akk.. enn så lenge må jeg bo i leilighet i en by)
Tar kontakt når jeg får tid til å legge inn en visitt til arbeidsplassen din. (Må ordne meg med henger og bil med krok)
Klem

Solrosa sa...

Å, takk! Er det det som skjer igjen? Gr. Må finne ut av de med én gang.

Supert spa, da!!

Ha en fin dag!

Solrosa

Solrosa sa...

Kan ikke du sjekke om du får til å kommentere nå? Jeg får det nemlig til selv når jeg ikke er logget på.

Evami sa...

For et utrolig lekkert spa du har:) Det slår jo alle de "proffe" ned i støvlene!!!
skjønner godt at du stor koser deg der,for hvis man ikke finner ro og fred der,så tror jeg ikke at man finner det noen steder:) Klem Eva


Og må si at jeg er imponert over sønnen din som sykla i en alder av 2år:) Respekt....

Randi sa...

Ja du vet jeg og stamp....hihihihi.
Men en sånn plass har ikke jeg og plassere stampen.
Utrolig flott!!

L i n d a l o v e sa...

For et eventyr!! Synes jeg ser deg her med rødvin og jordbær :o) ha en strålende uke Gunda! Klem fra Linda :)

Jill sa...

Det må være det koseligste spa'et jeg har sett!!!
Åh sjelefryyyd å ligge oppi der!!!
Likte beste lampen til høyre (uten prismene)
Ha en flott mandag!!!

Laila sa...

For en herlig plass,: en varm sommerkveld og et glass hvitvin her, perfekt. Og lampene er flotte, særlig den mørke med kransen.
Klem Laila

MajorogMeg sa...

Ah...Gunda..så vakkert!! Dritlækkert på godt trøndersk. Ja dette kan du kalle ditt eget SPA.

Har hatt et par dager med bloggtørke..men nå er jeg på plass i byen og ute regner det. På tide med gjødning på plena, så Gubben har noe å gjøre i sommer..hehe. Pollensesongen er i gang kjenner jeg!
Fin dag til deg og klem:)

Magny sa...

vittig det der hvordan bloggen skaper et bilde av personen bak...

~~~~'''~~~~'''~~~~
fiiin uke i badestampen!!

tinemor sa...

Så fantastisk!!!
Jeg håper virkelig ikke dette er oppstilling forkun foto, men at du virkelig lar det stå og får kost deg masse i spahjørnet ditt!!
Lekkert, lekkert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Klem

Briggs lekehus sa...

Misuuuunneliiiiig!! fantastisk flott! Så deilig:-)

Juni sa...

Dette så jo bare helt himmelsk ut!

Tenk om jeg kunne hatt et sånt et - sukk!

Mia sa...

Ååååh, så nydelig, Gunda! Kan jeg komme å ta et bad i disse alldeles fantastiske omgivelser? Noe av vakreste og mest innbydende jeg har sett på lenge. Du har bare en helt herlig og personlig stil, og en fantastisk evne til gjenbruk.

Tee of Dragonfly Cottage sa...

oh wow!!! Fantastisk!!! Ser utrolig vakkert ut :) Nydelig blogg du har! Hit må jeg mer!

My home is my Castle - by Kari sa...

SUPERFLOTT OG SUPERLEKKERT !!!
Du bare MÅÅÅÅ komme i finalen Gunda !!!!!!!!!

Klem fra kari

My home is my Castle - by Kari sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Heksedamen sa...

DØDSLEKKERT!!!! oi oi.... skulle vel hatt plass til noe sånt ja!!!

Presious Home sa...

Koselig uteplass!

Jatte sa...

Stilig!
Så deilig ut der ja..

Ha en fin kveld,
Klem fra Jatte♥♥

Jannickes Hjemmekos. sa...

Innbydende uteplass, kos dere.

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Kjempe lekkert spa da! :) vi har nesten make stamp ;-) Kjekt med sånn!

Ønsker deg ein strålande dag :)

Godklem

Landlige Hjem sa...

Oj, så herlig med eget spa hjørne!:)
Det likte jeg veldig godt!:)Lekkert!!
En flott dag ønskes fra meg,
klem Anki

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Endelig en herlig uteplass. Jeg har klikket inn på mange og først her hos deg tenkte jeg. Jess!! Dette var noe spennende. Lykke til;)

Tove `blogg verden sa...

Rett og slett NYDELIG!!
Ha en fin kveld
klem Tove

Tonje sa...

Kjempekoselig! Sånn lysekrone har jeg å:)

Tn sa...

so beautiful .Thanks to share your article.I hope everyone can like our new style shoes and t shirts online.
tn requin
tn chaussure
puma future cat
nike tn
discount mbt chaussure

mbt chaussure
nike air max tn
nike shox r4
nike shox nz
puma speed cat

nike shox r4
nike nz shox
puma future cat
cheap nike blazer
cheap mbt shoes

mbt shoes sale
mbt walking shoes
mbt clearance shoes
cheap mbt shoes
skechers shape ups
mbt shape ups


lyle and scott polo
cheap lyle and scott
lyle and scott jacket
lyle and scott wholesale
lyle and scott outlet

cheap ed hardy
wholesale ed hardy clothing
discount ed hardy shirts
ed hardy hoodies