Sider

lørdag 2. mai 2009

Part II

Stolhaging !

Og noen små glimt fra en hage som så smått begynner å vokse frem etter vinteren...

Og bare må legge ved bildet med katten på ryggen der jeg satt og fotograferte flytelysene i dammen... Den katten er som en klegg....


Å sitte på fotografens rygg er varmt og godt og jeg prøvde rope på en av ungene og min mann til å ta bilder av oss, men neida ingen hørte oss... Derfor dette selvutløserbildet med hytta i treet der bak ;0) Ha en flott lørdag der ute!!!

19 kommentarer:

tinemor sa...

Det gror og spirer om dagne ja.
Det er så hælig!
Litt av ei katt dere har ;-)
Artig!
Nyt dagen, selv om det ser ut til å bli regn...
Klem

Jannicke sa...

Du er helten i den kattens liv,
ingen tvil!!
Lørdagsklem.

Anita sa...

Herlige bilder, ser katten også liker stolhaging.. og vasking. Ha en flott lørdag.

Missfryd sa...

Er det ikke herlig å ha en så stor fan da? :-)
Ser forandringer i hagen fra dag til dag, det er så herlig.
Ser jo likheten med "ruste-gunda" når du sier det...hi-hi.
Fortsatt herlig helg til deg fra meg:-)

Viola sa...

Vilken undrbar blogg jag hittade hos min goa Kerstin, så vackra stämningsfulla bilder att njuta utav, du är så välkommen och hälsa på hos mig och jag kommer väldigt gärna tillbaka och hälsar på, klem VIOLA

Anne-Berit sa...

Herlig katt du har,er nok glad i mor ja.
Skulle likt å vært på besøk i hagen din,den ser så koselig ut.Tror jeg hadde likt meg der.Flotte bilder som alltid.
Her er det raking som står på progtammet,er bare inne og har en liten pause,ble svett i godværet gitt.Begynner å bli hage her også nå etter vinteren,spretter som bare det her nå.
Ha ei fortsatt god helg.

Kathrine sa...

Morsom katt:)) Og vasking må til ja. koselig med katter som tusler etter en i hagen. God helg fra meg og min hagevenn!

:)

Min Verden Hanne sa...

Jeg visste det var noe jeg hadde glemt - stolhaging var det! Har jobba som en "tulling" i flere dager nå. Kanskje jeg kan få gjort noe stolhaging i morgen. Håper det :) God lørdag. H.

Kerstin sa...

Herlig at det gror og tar form i hagen... hvor mange katter har du rundt deg???

Bildet ble stilig det...
Nyt kvelden Klem O=)

Magny sa...

deilig når deg livner til etter vinteren... bor i hagen eg også...
god klem ,magny

MajorogMeg sa...

Ingen hørte deg?? Du får begynne og ta med deg mobiltelefonen ut..de burde jo ha foreviget dette:) Får lyst på pus igjen jeg også, ja du har rett i det at Tutsi ligner veldig på Kathrine`s katt.
I morgen skal jeg hjem til byen..
HAr mye og gjøre og her sitter jeg med en betent skulder...fysj..
KLem til deg:)

Josefine sa...

Koselige bilder...skikkelig god venn den katten din! Så tøff den benken din er :))

Jeg har vært i hagen og plantet i hele dag..for et deilig liv. Ønsker deg en fortsatt fin helg, stor klem

Dagny- Heim sa...

Triveleg med katt på ryggen vel!? Skulle gjerne hatt en katt som var litt meir sosial, eg. Vi har ein som absolutt ikkje vil anna enn max å bli klødd og klappa, ikkje sitte på fanget, og slett ikkje på ryggen.

Herrlege tid, uansett :-)

Anettes hus sa...

Nyyydelige bilder - som alltid!

Takk for hyggelig hilsen:)

Ha en fortsatt fiiin helg!

Klem Anette:)

Anne sa...

Satt jeg også, helt til den regnskura og tordenværet kom. Men du så deilig det ble etterpå når støv og pollen var dusjet vekk. NÅ blir det grønnt nå :-))

Jorids BestemorBlogg. sa...

Jeg har ikke katt selv nå men det er katter i nesten annenhvær leilighet her rundt meg(heldigvis).
Katter er noen artige skapninger.Det slår ikke feil når en begynner og flytte på ei rot eller en stein i hagen her ,da kommer dem luskende og følger nøye med alt som forgår i deres revir,ser ut som dem må ha full oversikt over område som forandres.
Ei fortsatt god helg til dere alle to og firbeinte i denne travle våronna!!!

L i n d a l o v e sa...

Å, det irriterer meg sånn at jeg ikke kommer på hva jeg kunne be deg om å vikle!! Men når jeg snakker om det..hva med eggeglass??
Kommer tilbake til deg når/hvis jeg husker det.. :o) Klemmeklem

LoneK sa...

Hehe, ja stolhaging er viktig, kanskje noe av det viktigste man kan gjøre i hagen.
For man skal ikke bare slite seg ut luke og styre man må også ta seg god tid til å bare nyte!

Ha en flott søndag:)

Koselig koselig sa...

hehe ... jeg tenkte jo på deg og Anne da, the Rusty Ladies. Dere har jo fått opp mine øyne for rust! Selv om jeg ikke lager slike fine ting som dere :) Ja var ikke den sementblandern fin i sola? Jeg syns det var veldig flotte farger mot den blå himmelen :) ha en super søndag!