Sider

søndag 10. mai 2009

Se, hun koser seg !

Noen bilder fra hagen idag, kaldt. Brrrr , fikk neglebitt faktisk og venter
med å kjøpe sommerblomstene jeg har tenkt å handle inn .

Har fått pynta litt mere på to av mine kranser, den ene som henger ved badestampen fikk seg noen glass skår og kransen fra igår fikk noen terakotta biter hengt på seg. Ikke så stor kontrast, men fant ut at den ikke trenger det.

Og de 7 dverger lurer vel på hva det neste blir...?

DSCN1450

Ha en flott start på ny mai uke der ute !

19 kommentarer:

Kathrine sa...

Hmm..Har jeg sett disse 7 dvergene til Bruktbo tro? Om du går lei...kremt..,)

:)

GundaM sa...

Nei, det har du nok ikke lille venn ;0)
Disse kjøpte jeg på toysRus i Oslo for sikkert 8 år siden ;) Tenkte det var noe for gutta, men neida...De har ligget i en boks siden ;( Men du skal ikke se bort ifra at de snart kommer inn til butikken min, om ikke naboungene stikker inn i hagen da og rapper de med seg ;0) Det har jo skjedd før ...

Linda sa...

Ja hva blir det neste tro...
vet jo aldri med dine sprell ;O)
Kransen ble om mulig enda flottere!

sologbolig sa...

Kransene dine er jo råfine!!! Og for ein kreativitet !! Så artig å følge med på! Naglebit ja, eg har ikkje gidda og gått ut ein gang. og sommerblomstrane som eg har planta er sikkert drukna eller frøse ihel. Ha ei fin nye uke med nye muligheter !

Jorids BestemorBlogg. sa...

Du er et oppkomme av kreativitet og forteller glede Gunda, som får både oss vanlige og linselusa til og våkne opp fra tornerosesøvnen vår,kvikner til for og følge med på dine eventyrlige ideèr.
Ha en fortsatt fin søndagskveld og ei god uke!!

Villa Kos og Kaos sa...

Ikke vet jeg hva det neste blir....men jeg vet bare at jeg gleder meg til det!!!

Få varmen i fingrene slik at du fortsette med fantasifulle sprell!

Ha en fantastisk kveld!
G-C

organic-lizzi sa...

Du er bare såååå kreativ:-))
Kjempefiiint!!
Kos uke til deg også..
Stooor klem Randi

Bird sa...

det så jo riktig så eventyrlig ut det der GundaM! Ippi(?) må jo være storfornøyd, som får så mye selskap ute i hagen:)

MajorogMeg sa...

Herlig Gunda!! Flotte bilder...Kransen ble stilig..hva med litt englevinger?
Neglebitt ja....savnet hansker på turen med Major i kveld. Tytti det var kaldt!!
Nyt mai-uka du også..klem:)

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Så ble det enda flottere - som om det var noen bombe:o) Hvordan går det med engelen min? Håper han er tålmodig og venter på den trege damen...

Josefine sa...

Såå fine kransene ble...!

Så de syv dvergene bor hos deg de...kjempesøøte var de:))

Ønsker deg en flott uke, stoor klem

Solrosa sa...

Hold på dvergene! De er kule - bedre enn hagegnomene. Du kan selvsagt risikere at de drar på ferie, da... En hagegnom i Nord-Sverige gjorde det for noen år siden - i skikkelig Amelie-stil - sendte postkort hjem og kom tilbake med kart over hvor han hadde vært, t-skjorte fra Paris og souvenirer!

Ha en god uke!!

Solrosa

Anne-Berit sa...

Nuudelige bilder igjen fra din hage.Liksom så mye liv der med dverger og katter og alt mulig.
Må jo bare bli inspirert av alt sammen.
Ønsker deg en fin ny uke!

Villmarkstausa sa...

Jeg tittet etter en dverg under trappa, ved siden av en stein.Ler godt her.
Se under ..der er det en hemlig hage, en åpning til noe mer.........

M sa...

Jeg har sånn sansen for bildene dine!
Det må være du som er snehvit?

Klem fra meg

Ps...vil du være med i Norgesglasskonkurransen min, så er bokstavene nå Q R S T, jeg blir veldig glad for besøk fra deg!

MaritK sa...

helluu.nevte en plass her at du kanskje stakk innom....jeg er ikke på plass før på etterm.regner med jeg henter rullen med cellofan til deg og imorgen:):)

Kerstin sa...

Du kan virkelig ta bilder frue...vakkert og rått...
Nyt uken Klem O=)

ArneA sa...

Du ville satt pris på å ha en liten butikk i Valdemossatror jeg. Med vin i hyllene selvfølgelig

Tante Mimmi sa...

Nooo har du nok bileter til boka di! Det er berre å gi den ut!!!!
...maskara...er krepsar avhengi av det? Det var eit ømt punkt!;)
fnis!
God veke!
(og så klart! alle veit kva butikk eg har øverst på "må besøke før eg dør" lista mi!)