Sider

fredag 15. mai 2009

Sesongåpning !

Da er det klappet og klart der bak i hagen ;)
Stoffet hengt opp og stolen på plass med striestoff og puter !
Hva trærne der bak heter som jeg har snurpa sammen og fått lagd meg et lite krypinn heter, er jeg ikke sikker på... Et herlig sted bare sitte og nyyyte,) Men mest er det jo kattene som nyter her da...
Et lite tre, selvsådd ved dammen,) Det får stå ifred, og javisst har det vært en flott dag og så har jeg en jobb der er jeg så heldig å få treffe så masse trivelige mennesker ! Takk

23 kommentarer:

I huset ved bekken sa...

Det så fristende ut.
Ha en flott 17 mai Gunda!
Klem

M sa...

),O
lö,)
l),
l
Tittei, masse herlige bilder hos deg, som vanlig!
Ha en god 17.mai
klem fra M

Evami sa...

Duer så flink til å lage deg flotte plasser i hagen du:) Dette er nok en herlig plass å sitte og slappe av,og for en genial ide det var å ha myggnetting over en stol... Kanskje man slipper unna knotten da????!!!!

Nyt stillheta og roa der du:) Klem Eva

Min Verden Hanne sa...

Så morsomt med selvsådd tre :) Nei, det er vel ikke så spesielt med bloggtreff hos deg - men du har det sikkert desto koseligere! Må være helt supert. God helg og det gode været spres over det ganske land. H.

janne - kathrine sa...

Hei.
Har ikke så mye trær i hagen min til å lage spennende steder av, men har lyst til å plante et epletre oppe ved lekehytten som vi satt opp i fjor.
Skulle helst hatt to store trær nær hverandre - drømmen er en hengekøye ;-)

Det lille røde huset sa...

Hmm....en myggnetting-stol på hytta hadde kanskje ikke vært noen dum ide. Den ser virkelig innbydende ut den stolen din! Koser meg som vanlig med bloggen din som alltid får meg til å smile og bli i godt humør :-)

Randi sa...

Dette kaller jeg en oase i hagen. Vi har ikke store plassen, og utsikten fra sittegruppen er rett i en åker:-)) ikke akkurat det man helst ønsker seg. Håper bare de skal så i ett eller annet for akkurat nå er den bare brun og brakk.

Men vi lager oss små grupper med blomster og hageting.
Ja, det var synd vi ikke møttes...men vi kommer igjen og igjen vi vettu. Dessuten MÅ jeg jo ha meg en sykkel og flere kasser. :-))

Ha ens trålende fin helg og 17 mai
Klem

Kerstin sa...

Du har virkelig klart å lage deg flotte rom i hagen din til rekreasjon og nytelse.. både for to og firbente...

Ønser deg en strålende fin 17 mai og en herlig lørdag

Klem Kerstin

ArneA sa...

Og jeg som trodde dette var dusjforhenget til SPAen din
Hvil deg før bunaden skal spennes på

Anne sa...

God morgen vakre dronning!!
Min oppfordring til deg denne helga er, stress nå ikke ivet av deg med den pyntinga!!! KOMMANDER i øst og vest!!!!

Tipper du er ganske sålettet når du er ferdig ja, og mandagen i tillegg, her nakker vi jammen om en får alt på en gang.

Rekreasjonsopphold med ståltråd med rust innvilges når som helst. røvin tar jeg med...., og de gode historiene, ja, dem får vi håpe bare gjøken hører...

Jannicke sa...

Vakre bilder... Virkelig, som en drøm!!
17.mai klem fra J.

Mitt hus sa...

Så herlig! Må være deilig å ha en slik plass på dager som dette.

Nyt været og dagen;)

Forførende Farger sa...

Det der så ut som et sted for drømmer.
Ha en fortreffelig nasjonaldag!
Klem fra meg

Randi sa...

Hallois Gunda, og takk for sist. Engelen henger på min stue og våker over oss alle, det er sånn det skal være. Har et spesielt forhold til denne engelen min, er veldig glad for den! Og du fortsetter med din sprudlende kreativitet - vært godt å meditere litt i din hage! Klæm fra mæ**

Solrosa sa...

Så flott!!! God 17.mai til deg! Skal sjekke bloggetreffet. Takk for tipset!

Sol :)

Josefine sa...

Klarte ikke å la være å kikke innom i dag også...hi hi

Rett og slett en drømme sommerplass! Kooos deg i morgen...klem

Landliv sa...

Som vanlig - unikt! Herlig. God nasjonaldag til deg :-)

Tonerose sa...

KJEMPEstilig "rom" i hagen!! :o)

Håper du får en herlig 17.mai!

Tulip sa...

Så deilig å kunne sitte i den kosekroken i hagen, ja!

Ha en fin 17.mai!

Anne-Berit sa...

Syns den uteplassen du har laget deg der ser råkoselig ut.Fantastisk lysvirkning på det øverste bildet ditt.
Ha en fin 17.maifeiring.
Klem fra Anne-Berit.

Villa Kos og Kaos sa...

Fantastisk vakkert...
blir man ikke lykkelig av å sitte der og bare NYTE...ja det blir man det ikke av NOE..

Ha en feiende flott 17 mai!
Klem G-C

Anettes hus sa...

Wow! Så stilig!!! Ser unektelig ut som en herlig, nesten magisk, liten plass!!!

Ha en fin 17.mai!!!

Klem Anette:)

kari - carpe diem sa...

åh, det så herlig ut...er så liten vits i å henge opp noe koselig i hagen her ute...en sørvest-kuling, og vips, alt borte!
Ha en vakker 17 mai!