Sider

fredag 8. mai 2009

Snart...

Snart kan jeg sette meg i kroken her ! Sette meg i stolen og høre humla suse bak forhenget ;0)
Ser kanskje litt uryddig ut men såsnart Mr E får klippet gresset ser det straks ryddigere ut... Ideen med denne hagen er at den skal være litt rotete, litt avslappet...Ikke helt a4 med stramme blomsterbed og vekster som ikke naturlig hører til i floraen her oppe.
Den rosahvite rosen til høyre er en lykkefund og den passer perfekt for det trønderske klimaet!
Bildet er fra sommeren i fjor.
Og til dere som lurer på om jeg har brukt badestampen enda....
Hmm, nei litt for kaldt men det blir det blir ;)))

22 kommentarer:

moni sa...

vakkert bilde du viser:) Kanksje litt kaldt for bading i stampen enda ja... øsnker deg en nydelig helg:)

Kathrine sa...

Endelig fredag og snart sommer ja:) Godt en kan kose seg med bilder fra i fjor så lenge. Riktig god helg, Gunda!

Klem:)

Jonna sa...

for en fin hule!
Inspirasjon til nye "rom" i hagen mangler det ikke på om dagen, ihvertfall :)
Tar det lang tid å lage en sånn?
Er det piletrær?

monicas hobby sa...

Det så fredelig ut der i kroken ... ,,, æ reise på røros på mandag for 14 daga så blir en stund te æ kjem innom ... men følger med bloggen .. artig det ..
ha en kjempe fin helg ...
klem

Tonerose sa...

Nydelig frodig krok i hagen - HERLIG!! :o) Håper du får en herlig helg!

tinemor sa...

Åh, ja, som jeg gleder meg til skikkelig sommer!
Sitte i hagen eller ligge i hengekøyen,
og høre på fuglene og nyte solen og varmen!!!!
Åh, ja. NÅ, NÅ
Klem

Alvas hjørne sa...

Den hulen var helt konge!!!
Tenk å sitte der en deilig sommerdag, blå himmel, sola som skinner gjennom bladverket, og bare nyte stunden...sukk!
Ønsker deg ei fin helg!!

Missfryd sa...

Flott, ny header du har fått. Gjør godt å drømme litt om sommeren som ikke er alt for langt unna....
Den lille hulen din ser nesten litt magisk ut, Der er det nok godt å sitte en stille sommerkveld:-)
God helg til deg fra Ingrid

Josefine sa...

Heisan...for et vakkert drømmested du har!! Ikke rart du lengter etter humla som suser..!
Ha en flott helg:))))
Klem

My home is my Castle - by Kari sa...

Ja dette så herlig ut :)))
Gjett om jeg gleder meg til sommeen..

Flott ny header du har fått :)
Klem,Kari

Lyst på livet sa...

Har du noe som egner seg som badestamp i butikken??? Har såååå lyst på og sender gamlinga ned for å kjøpe om du har noe :-)

Ellers så ser den kroken din her også uytooolig hyggelig ut!

Klem

Tante Mimmi sa...

Det er så vakkert! Ute ular vinden, det bles og regnar..fjernt er slike sumardraumar..eller? Kanskje rett rundt hjørna?
Gooooooood helg du krepsedame!


pst! du kan væra heilt sikker på at eg veit i prioritert rekkeføge KVA butikk eg vitjar først;)

M sa...

Supersøt pus!
Sukk....av og til skulle jeg ønske at jeg ikke bodde i leilighet...og kunne hatt en sånn liten venn!
Jeg liker ikke tanken på innekatter.

God helg fra meg!

Kerstin sa...

Herlig bilde...og for et sted...du har mange steder til rekreasjon i hagen din Gunda...

har sittet i X antal timer på Hsykehuset med poden som brekte armen i dag...phu så kjedelig det er å vente...
Nyt fredagen Klem O=)

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

...og nå ER det helg, og det liker vi, ikke sant? Nydelig, ny header. Sommerfeeling. Sendte deg mail i går, så du den? Klem fra Randi

Mina sa...

Bare innom deg en tur for å nyte bildene dine:) Skulle gjerne likt en avslappende dag i hagen din altså, Gunda! Nydelig:)

Elsker benken på hjul!

God helg!

Klem fra Mina:)

organic-lizzi sa...

For et fantastisk sted!!!
"Misunner"deg litt spaavdelingen også:-))
Kooos kveld & Stooor klem fra Randi

Marias skriblerier sa...

Kunne gjerne ha sittet i den stolen :) Nyt kvelden, nå er det helg!!

MajorogMeg sa...

Vakker plass inne der gitt. Snart er knotten her også..da er den toppers:)

Kaldt for badestamp? hm..det er vel litt av vitsen? Eller? hehe.. Var kaldt på hytta idag når vi kom iallefall, 10 gr inne og 14 ute..? Nyt helga Gunda..med eller uten stamp-bading.
Klem herfra:)

Marina sa...

Å hvor ser det dejligt ud. Jeg har også købt et myggenet som dit til mine børn i år, det er så smukt og romantisk og meget kønnere end et rødt plastiktelt.

Jatte sa...

Vakkert bilde!♥
Likte ideen om at det skal være litt "løst og ledig" :)

ide-puffen sa...

Naijs! Gresset var fint høyt også. Som i en eng GundaM gjeng :)

Ha en vakker mandag.

Klemsi deis.