Sider

tirsdag 5. mai 2009

STONEHENGE

Og jeg er sikker på at dere skjønner hva jeg mener... ;0)

Min mann stod her i ettermiddag og kvesset sin motorsag; da fikk jeg en idè...
-Du, kan du ikke teste saga på dette treet her (en død poppel) Lag et hakk her, her , her og her !
Du skjønner jeg skal sette noen små glassplater i !

Mr E er ikke sein å be dersom han får testa denne saga og små kutt ble det både her og der på det ødelagte treet og jeg fikk meg mitt eget lille, spesielle Stonehenge med litt rust innimellom .

Og mine to ivrige followers følger spent med på alle mine sprell og tenker vel sitt ;0)
(Ps. Legg merke til benken; med hjul !)

37 kommentarer:

Randi sa...

Drit tøft som alltid...
I morgen ettermiddag setter vi kursen for Containergirl.

Jeg var innom på brukten på røra. Der solgt de gamle...eldgammel hage redskap til 300-350 kr pluss ett vakebrett...to stykker de var også veldig gamle til 350-400 kr..Jeg fatter ikke hvor de tar prisene fra. Hadde så utrolig lyst til og si noe.Så jeg gikk derifra uten en ting.
Men jeg er stygt redd for at bilen blir fylt i morgen.-))

Ha en fin fin kveld

Missfryd sa...

Det er ingen ende på din kreativitet.....
Stilig, stilig.
:-)

Kathrine sa...

Tenker Mr E ikke var sein nei:) Kjempeflott! Hadde jeg bare hatt et dødt tre i hagen..

:))

Lise Dagrun sa...

Stæntøfft, GundaM! Færstår ikkje kar du t d frå! Utrule kar mykkju gøytt du finnj på! (Fikk så løst t å skriv på dialækt, du færstår d nå du aillfaill, å d e d vektiast!)

Hælsing frå Rindala.

Josefine sa...

Kjempestilig! Artig med de hjulene på benken også. Og mr.E må jo bare være av den tålmodige sorten....

Grattis med ny header...den var nydelig! Klem

Dagny- Heim sa...

Supertøfft! Blir aldri lei av påfunna dine ;-D Fekk lyst til å gjere noko liknande med mi døde, nedsaga lerk, men dessverre står den tett ved hovudvegen/gangvegen.... hadde vore kjekt for skuleungane å knerte hyllene når dei gjekk forbi:-/

Trur eg skal gjere noko anna med den, planen er ein parykk :-)

Landcharm sa...

Hvor tar du det fra?
Det er bare fantastisk alt du viser. Jeg digger steinene, jernet, rekveden og den fine sammensetningen din.

Anne-Berit sa...

Du er så kreativ at det er enormt.Kunne du ikke overføre noe til oss kjedelige vanlige.
Du er en kunstner.
Ha en fin kveld og onsdag!

Tulip sa...

Jøss, ja tenker han koste seg!!

Bare elsker den benken din med hjul, den er så utrolig kul!

GundaM sa...

Kjære Lise Dagrun- Ja, kanstje e ska begynnj å skriv på na dialækta mi;))) Hæll, no e det no trønderrsk e ha begjyntj me å da. Hihi, på jobb bli e mobba tå sa karrå. Dæm syns det e så rart e sei ta her, na her...

Mail me om adresså di så ska e sennj ei ænngel te de;)

Anne sa...

Å du kreativie kvinne. Men må sikkert sende deg en fiberklut slik at du har noe å tørke tårene med når pollenstøvet kommer på de glasshyllene :-)) nesj da, DET bryr vi oss lite om ja .-)

Har hatt DET data trøbblet i dag, måtte formatere helt på nytt, mye virus dritt ut å går i bloggland disse dager. Vinduene ploppet opp som om de var hyperaktive gitt.
Håper det gir seg nå. Men mye slit når en må starte helt på nytt.

Nyperota sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Nyperota sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kerstin sa...

Kjempe stilig Gunda....Hvor tar du alle ideene fra...
så herlig å ha slike fine tittere da...

de må jo gjør dagen din god...

Klem O=)

Jannicke sa...

SÅ artig! Og så selvsagt med en liten pus på toppen!! Helt deg ;o)

Klem J.

Mia sa...

Dette ble jo bare så stilig! Jeg er virkelig imponert over de kreative evnene dine, og hvordan du ser muligheter i det meste. Misunnelsesverdig egenskap, det der...

Så må jeg bare si at den nye (?) header´n din er vakker. Nydelig bilde, rett og slett!

Anita sa...

Hvor får du all din kreativitet fra! Utrolig! Lekkert!

ArneA sa...

Flott post i dag.
Quality

alvens kreative hjørne sa...

Hei :-)

Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min :-)

Mye fint du har i butikken din!

Og stonehenge'en din ble røff og stilig :-) kunstverk!!

Ha en fin dag :-)

Landliv sa...

Er det DU som har laget disse kunstverkene? Utrolig. Lurer mange ganger på hvor ideene dine popper opp fra... du er usedvanlig kreativ og ser det spesielle i det enkle!

Laila sa...

Hei
Du er et oppkomme av ideer , altid festlig å se inn til deg. Og så de englene dine, skal ha meg en om slik med tiden , selv om barn og barnebarn synes jeg har mer enn nok. Er litt facinert av engler.
Ha en kjempefin dag

Kardemomme sa...

hei Gunda :)Ser at du også har to herlige myke følgesvenner!
Jeg kunne ikke tenkt meg tilværelsen uten våre to myke familiemedlemmer! Herlighet Gunda!
De rå ideene dine tar aldri slutt!
Glasshyllene i trestammen ble jo så flotte!!! Et eget Stonehenge er det ikke mange som har ;)
Du mååå bare gi ut en bok snart!
Ønsker deg en fin uke! Klem fra Kardemomme :))

Tone sa...

Det meste inne hos deg er kult!!
Selv de daffe uttrykka til kattene!!
Her er det vår og fruen er minimalt på blog, men det er fordi jeg skal bli maksimalt på blog når jeg har en strigla hage å vise frem!!
tone

Alvas hjørne sa...

Så herlig!
Hos deg hviler ikke kreativiteten et øyeblikk:)kjempeflott!!
Stor klem:)

Jorids BestemorBlogg. sa...

Kjempe stilig og så kreativt!!!
Og tilhengerne har ørene litt bakover syns jeg å se,
kan det være at dem ikke er enig i innslaget av motorsaglyden i hageparadiset deres kanskje?..(",)
Ha en fin dag!!!

anneskreative sa...

Så stilig Gunda,,,her kan det bli mange fine små utstillinger og dekorasjoner iløpet av sommeren,,,,,
ha en fin dag
Anne

sologbolig sa...

Råstilig din lille Stonehenge. Du hadde nok likt den store også, og kanskje du har vert der ? det har eg og det var gedigent og flott. ha ein god dag.

Forførende Farger sa...

Steiktøft!!!
Du ER kreativ, du!

Det er alltid like spennende å gå inn på bloggen din, for man vet aldri hvilke overraskelser man får i form av ny inspirasjon :-D

Klem

Min Verden Hanne sa...

For en stilig stonehenge. Beste jeg har sett. Hvordan finner du på alt, lurer nå jeg på :) Hanne

Anka sa...

Tror du kan ta inngangspenger for en titt i hagen din, hihi. Kjempe tøft og orginalt!

MajorogMeg sa...

Jøss Gunda...så stilig? Knall!! Så bra Mr. E fikk brukt "powertools" også da? Det pleier gjøre godt for en mann:)

Dine følgesvenner er knallsøte:) Ikke rart de koser seg i hagen din og undres..
Klem til deg:)

MaritK sa...

e innom deg hver dag jeg vet du gunda...;)

Mitt hus sa...

Her har du lagt ut utrolig mange fine innlegg den siste tiden ser jeg. Litt av et SPA!! Synes også STONEHENGE'N var utrolig kul!!

Det har ikke blitt mye blogging på meg de siste ukene, men så fort jeg får unna litt arbeid, så håper jeg å være tilbake :)

Ha en fin kveld!

the creme house sa...

Virkelig kreativt!Flott blogg du har. Har vært innom noen ganger nå - blir fler.... velkommen til min blogg. Hilsen Gro

http://thecremehouse.blogspot.com/

Tina sa...

Hei, lenge siden ja! Takk for kjapp hilsen inne hos meg...ja jeg har nok vært veldig fraværende...leeeenge... Så får vi se, hvor mye fokus jeg holder "her inne" fremover, men koselig er det jamen her!
Og bloggen din er ...nydelig, og jeg gir meg ende over i nesegrus beundring over alle dine fantasifulle kunstverk. Jeg tror hagen din og huset ditt, hele eiendommen, kan omdøpes til Gundas Galleri! You are fabulous!
Klem fra meg :)

M sa...

Så stilig!!
Så deilig det må være å leve så kreativt som du gjør!
Et forbilde!!!
Og jeg elsker naturmaterialene du bruker!
Har du benyttet deg av spa`et ditt enda?
Klem fra meg

Tante Jul sa...

Hihi, jeg så ikke glassplatene på første bildet, og tenkte "hvordan i all verden har hun gjort det?" Men det gikk fort over. Dette var kjempefint!