Sider

søndag 7. juni 2009

Ingenting !

Idag skulle jeg gjøre ingenting... Bare levere noen flere engler opp til utstillinga...
Siden gikk det slag i slag ;0) Mr E dro på jobb, ungene dro vekk og her "satt" man alene da ;)


Det var egentlig et bord jeg skulle lage og det ble det også pluss denne tallerkenhylla.
Mr E kommer sikkert til å lure på hvorfor jeg ikke brukte vateren men, men...
Tallerkenhylle ble det så nede i kjelleren, litt "livløs" enda men det fixer jeg ;)
DSCN2232

Noen små justeringer må til, men da må jeg be Mr E om hjelp!Den sirkelsaga er ikke min greie, enda....

39 kommentarer:

Anka sa...

Den ble RÅ, helt RÅÅÅÅ! Mange tallerkenhyller rundt om kring og jeg har ikke heeelt klart å falle for en selv. De kan bli litt romantiske for meg. Men denne... sier bare RÅ!
Og du... (hvisker) Lå ikke i telt... lå uten, ute i fri natur:) Under en ikke skyfri himmel:)

Lise Dagrun sa...

Hva skal du med vater når resultatet blir så bra lell??

Gøytt å kom hæm frå høttur å finnj så mange gaue innlægg. Du e så go' att!!

Håpa næste vekku bli like foill tå gævve ideea.

Forførende Farger sa...

Ordentlig tøff og rustik!
Nydelig kontrast mellom det værbitte treverket og det melkehvite porselenet.
Lekkert!!!

Linda sa...

Imponert jeg!
Så flink du er!
Den tallerkenhylla di ble bare knallfin!
Viste den til min mann....han sa...d der har it du fått te!
De var så fine de muggene som henger der også!
Og det garagevinduskapet ditt var herlig!
Lykke til med utstillingen!

Klem Linda

MajorogMeg sa...

Fy søren Gunda...dette ble råååstilig!!!!!!!!!! Vater? Øyemål er tingen vettu, funker som fjell!!
Du er kjempedyktig synes jeg:)
Klem:)

Dagny- Heim sa...

Unskyld språket, men den var dritstilig!!!! Du er eit unikum :-D

Loppeline sa...

Herlighet, du altså!!! Fantastisk lekker hylle, og så fine de muggene var da! Flotte tallerkener også forresten!

Ha en strålende søndagskveld!

Loppeklem

Aina sa...

Apropos engler...
Det er 50 % på alle varer på Olivias hus og der så jeg noen englevinger..... Nesten at jeg kjøpte dem med til deg! Løp og kjøp!

Bra det er travlt i butikken. Skulle vært innom oftere, men men....

En uke igjen på jobb, så er det ferie.....;)

Tovepia sa...

Så flott!! Skjønner heller ikke hva du skal med vater..Etter dette gleder jeg meg til bordet du har laget! Ha en flott søndagskveld!

sologbolig sa...

Vater !!Den er jo i vater og vel så det !! ( ein gammal bygdeorginal pleide å si akkurat dette !!hehe)Eg syns tallerkenhylla di bleo råstilig. Ha ein god kveld

tinemor sa...

Råstilig hylle!!!!
Dama som har godt handlag med vektøyet skjønner jeg ;-)

Klem

Josefine sa...

Himmel og hav...du er så kreativ.
Hyllen ble kjempekul, og tallerkene oppi var skikkelig fine!
Gratulerer med ny hylle!!
Ha en flott uke, klem

Hannas Sjarmerende-GJENBRUK sa...

...sånn hylle vil jeg også ha....
Helt RÅ, lekker og tøff.
Du får det til.
Klem Hanna

Solveig sa...

HEi hei:)
WOW, helt klart den fineste tallerkenhylla jeg har sett!!
Så flink du er.
Lekkert og rustikt:) Den var bare perfekt. Du kan være veldig stolt over denne ja;)
For en nydelig hage du har! Vises at du liker å bruke tid ute.

Ha ei fin fin uke:)

Jannicke sa...

Du er råflink!! Herregud, dette ville jeg aldri klart (skikkelig gammeldags innstilling, men slik kverner det i mitt hode!!), haha...

Vateren kan du bare la ligge i skuffen, ser veldig bra ut spørr du meg!

Klem J.

Maja sa...

Så flink du er...denn var riktig stilig!!
Klem fra Maja

I huset ved bekken sa...

Hold deg unna båndsaga også.
Kul hylle!
Skal jeg sende opp maleren. He he!
Det ekke mye shabby shick her igården.
Man maler og maler.
Jeg prøver å putte inn litt, men plutselig er det nymalt....
Klem englemor

JULIE K sa...

Oj oj oj du snakker.....hjelpe meg for noen lekre saker du lager. Du må beg å selge....

Kathrine sa...

He..Gjøre ingenting. Kjenner den ja:)

,)

Randi sa...

Herregud ka flenk du eee!! Jeg skulle bare gjort som du...hive meg over ett prosjekt...jeg får det jo sikkert til..om jeg bare hadde hatt nok plass:-)

Ha en fin fin uke kjære du.

Klemmer over fjellet sendes

Som mine dager er sa...

Hvor finner du all det slitte, værbitte treverket? I fjæra? Da blir jeg fast tråler av alle fjordtarmer fra nå av. Råmaterialet er jo selve essensen i det du lager, og med din kreativitet blir alt lekkert. I tillegg til outstanding fotografering, så serveres alt med høy dån-faktor inne hos deg. Sukk...

Og vettu: din kommentar inne hos meg på bildet av meg selv med nips rundt ble jeg SÅ glad for. Likte det godt selv, men ingen hadde kommentert det - før du gjorde det. Takk - det varmet.

Klem fra Marit

ASSA sa...

Trenger du Vater da?
Den var flott sånn og tror du ikke den MÅ være sånn ;)

Ha ei flott uke!

Kerstin sa...

Nå ble jeg stum Gunda....


Så råstilig tallerken hylle... WOW...og jeg regner med å få se bordet ditt også=)=)

Dette var greier skal jeg si..superflinke


Nyt uken stor klem Kerstin

Tina sa...

Så flink du er å så imponert som jeg er.... fin fin uke til deg!

Ramme alvor sa...

Det er kanskje den råaste tallerkenhylla eg har sett. Eg kjem til å herme beint!

Du e so flinke!

Ida sa...

Veldig fint! :)
Unikt og sjarmerende.
Det er ditt særpreg,
og det er det vi liker, hele gjengen.

Finfin og kreativ mandag ønskes DEG! :)
KLEM.

Tone sa...

Du er bare toppen!!
Så flink du er!!
Alt du tar i får en sjarmerende vri - og jeg føler meg litt tiltaksløs når jeg leser bloggen din - jeg er så glad jeg ble kjent med deg! Og tusen andre her inne for den saks skyld!
Ha en fin dag!
Tone

ps min mann påstår han ikke trenger vater, så lenge jeg hopper rundt og veiver med arma og korrigerer den minste millimeter om han skulle slumpe til å være litt "uheldig..."

Aina sa...

Olivias hus skal ikke slutte, bare rydde butikken slik begravelsesbyrået får litt større areal i butikken.....
Enig at det hadde vært synd om de stengte dørene ja....

;)

ASSA sa...

Posta på feil innlegg jeg, i farta ;O

Jeg skal ringe deg nese gang jeg lager stifado da sjø! ;D

Anne-Berit sa...

Du e bære såå flenk,måå si det på dialekten min så det kommer ordentlig fram,hehe.
Den hylla ble knallfin,treverket er så nydelig når det er blitt grått,sånn som der.Har ei fjøl jeg fant i fjæra for ei evighet sia,den har jeg på peishylla,syns all annen pynt jeg måtte sette der passer sammen med den,så den får ingen meg til å ta derfra,syns den er nydelig...

Evami sa...

HAr vært lite blogging i helga og hva åpnebarer seg i det jeg kommer inn hos deg,en rekke med flotte innlegg:) Det skapet du ahr laga til dåpsgavene deres var bare så flott,og kejkt å ha en plass å oppbevare slike minner i:) Og så koselig at de går å titter på tennene sine:) Det hadde varma mitt morshjerte:)

Vi får håpe at det blir varmere enn 12-13 grader i skyggen sånn at du kan få brukt badestampen din:) Men du kan jo fortsette å ta bilder av den,for maken til flott plass å slappe av når været er bra!

Hylla di var bare så lekker da.. One of å kind og helt Gunda:) Gleder meg til å se bordet ditt..

Ha en fin kveld og så krysser iv fingrene for at det blir vamrmere:) Klem Eva

Alvas hjørne sa...

Kjære vene,hva du kan!!
Den var nydelig:)
Litt misunnelig nå må jeg si...
Ha en fin mandagskveld!!

Landcharm sa...

Utrolig bra - skal si du er handy!Og slutter ikke å overraske.

Marie sa...

Det er ikkje den ting du ikkje kan! Eg er imponert :)

MaritK sa...

tusen takk for hjelpa Gunda!!!!

Anetteshus.com sa...

Ååå, så flott!! Den ble kjempe-fin!!! Helt unik og fantastisk sjarmerende!!! Du er så flink!

Ha en strålende uke!

Klem Anette:)

Steinbokkjen ;o) sa...

Hello på you!
Oppfinnsom du so alltid - håpa du kosa deg oppi dar.
og forresten ja eg e å finna på facebook - håpa da ordna seg m hestane. Godt at nokon bryr seg når da trengs!

No e da "natta" her ;o)
klem

moni sa...

den var bare helt nydelig vakker og skikkelig sjarmerendes. jeg er helt imponert, så flink du er:) Ønsker deg en videre flott dag:) klem monica

Mia sa...

Nå har jeg vært innom deg så mange ganger for å se på denne herlige tallerkenhyllen, uten å legge igjen en hilsen, at jeg bare måtte gjøre noe med det. La meg si det sånn, du er noe helt for deg selv i denne bloggverden, så original, skapende og med et fantastisk øye for gjenbruk og nye muligehet for det vi andre bare hadde lat passere som skrot eller det som verre er. Og så er bildene din bare helt uimotståelige! Så det så!