Sider

fredag 5. juni 2009

Nostalgikeren...

Da er jeg igang med å mimre litt her... Og Anne på Moseplassen er igang med nok en konkurranse.
Frk Stemor og her er mitt bidrag ;0) Nostalgisk som jeg er må jeg bare ta med to av mine papp massjè fat lagd i min "fat periode" og som inneholder pressa blomster og blader fra min gamle hage i byen ;)
Hagen er ofte det verste å reise fra når en flytter og minner....Her er mine minner fra en deilig hage støpt inn i fatene....

Med tiden har de gulnet og blitt blasse i fargen men kikker du nøye etter er det et par stemorsblomst der også! Og kløver blader, elsker kløver!!!
Kløvereng....


Det blir masse bilder denne gang, klarer ikke bestemme meg for et !
Kanskje har du en stemor du kan melde på til konkuranssen også ? Stemora på bildene her er i utgangspunktet svart men blir lysere og lysere med årene ;) Velger å kalle den Nostalgikeren.
Fikk den av en trivelig dame fra bygda her da vi flyttet hit for seks år siden.

DSCN2167
Og som noen av dere har fått med seg har jeg nå sommer stengt inne i min Factory, men stikk gjerne innom bloggen og se hva som skjer ! Ryktene vil ha det til at salget har gått bra, nesten så jeg håper det ikke er sant... Skal bli spennende å se ;) Døgnet har ikke nok timer !!!
Klem Klem til dere alle !


17 kommentarer:

Berit T sa...

Nydelig, og de som er foreviget i fatene da,så koselige minner.
Lykke til!
Og en god helg til deg.

Anne-Berit sa...

De fatene var kjempefine,og sårommer de mange fine minner for deg,og det er jo veldig koselig.Fine bilder som alltid!

Lyst på livet sa...

Du er så kreativ og tar så flotte bilder, og det er ingen som kan hamle opp med deg i disse konkurransen .-)

God fræddag

Klem

Evami sa...

Så vakre fat og å ha gode hageminner i dem var jo en god ide til de som lager slikt:)

Og Nostalgi var jo en nydleig liten stemor:) Bildene er jo bare til å nytes:) Ha ei herlig helg:) Klem Eva

Jannicke sa...

Et fantastisk bidrag til konkurransen! Hvem i huleste kan toppe dette??? Haha..
Lykke til,
bildene var helt vidunderlige!!
Fredagsklem fra J.

Monicas Hage sa...

Nydelig, både frøken og fat:) Ha en flott helg, Gunda! Klem

anne -moseplassen sa...

så flotte fat, genialt å forevige minnene på den måten!
Og nydelig stemor, supert at du er med på konkurranse denne gangen også :D

Maja sa...

hehe...du skal vel ikke ha Rune helt for deg selv...?...hehehe
Majaklem

M sa...

Du er så flink!!
Og takk for kompliment..det setter jeg stor pris på....får se om ikke jeg flyr opp til containeren din en vakker dag...
:D!!

M sa...

Ps---
det med de fatene hadde jeg aldri kommet på, du er helt genial!
Klem igjen

tinemor sa...

Så stilige bilder!
Og nydelige fat!!
Denne konkuransen vinner du jo lett!
Lykke til
Klem

Ida sa...

Dette er nok en av de fineste måtene jeg har sett at folk samler minner på.
Med din kretivitet blir det både fint og unikt. :)
En veldig sterk kandidat dette, GundaM. :)
Stemor er en av mine favoritter.
Nydelige og varierte,
i alle farger.

Ønsker deg en like god helg tilbake.
KOS DEG! :)

P.S.
Vet ikke helt hva jeg skal si om den foten, jeg.... ;)
Skal snart opereres, men så blir den nok bra etter det,
om noen måneder.....!

Klem.

Kerstin sa...

Virkelig vakkert Gunda.. og de fatene var nydelige...

Denne kommer til nå høyt kanksje 1 plass...


Nyt helgen Klem =)

Josefine sa...

Nydelig....og de fatene var så spesielle og fine! For en artig ide å ramme inn hageminner på den måten. Kjekt å høre at saglget ditt går unna...det er såå fortjent! Ha en strålende og sommerlig helg, klem

Ida sa...

Psssst....
Har fjernet noen bilder i sideelementene, og håper at det er letter å laste opp bloggen min nå....?!
Gooooood lørdag! :)))

Missfryd sa...

Nydelige bilder du har tatt og vakre fat du har laget. Så hyggelig at de er et minne fra din forige hage. Og så morsmot at salget av tingene din går så bra, ikke at det er overraskende da...:-)
Flott lørdag til deg. Klem Ingrid

Miamor sa...

..den gule..store..varme klumpen??? Ok...så du kjenner den igjen etter et langt fravær...ja..gamle venner ..sånn er det vel..!!

..vaktelegg kjøpt i Sverige...litt juks...burde jo ha super tilgang til egg jeg som har en gjøkdoktorbror..men neida...

ha en super søndag...