Sider

tirsdag 9. juni 2009

The Table ;)

Vel, kan vel ikke annet enn å legge inn to bilder av mitt nye bord siden det ser ut som om dere vil det...Hihi, like rustikk som kjerringa sjøl ;) Skal ta det med på to utstillinger i løpet av kort tid, passe kort og passe langt til å bære med seg fra bilen ;)

Kan ikke annet enn å legge ved disse bildene fra to bord jeg har laga hylle under på heller.
Har vel lagt de ut i bloggen før men ikke med katt i tror jeg ;)
Ippi elsker ligge der både under bordet ute og det i entreen!

Rasmus liker seg best oppå bordet eller aller helst ved fotografen...

Tenk å vært katt du, ligget under bordet en hel dag...?
Hadde nok kjeda livet av meg, rastløs som jeg er ;)

27 kommentarer:

Randi sa...

Noe så flott!!
Og katte sengen var en go idee. Mulig jeg får han katten vår til og gi fra seg plassen i skuvsenga om han hadde fått ilbudet om en sånn plass;-)

Da skal vi haste avgårde til åpne skole ett par timer, så ut og lufte hunden så slappe av, så sove, så tannlege..o grøss o gru...


Klem

organic-lizzi sa...

Superflott bord du har laget:-)
De løsningene til kattekrøllesegsammenkooos var geniale.. Lurer på om mine hadde lagt seg i en "hengekøye"f.eks:-)
Deilig kveld til deg&Stoor klem fra Randi

Kathrine sa...

Koselige bord!!Og flotte kattehengekøyer:)
Har drevet med værbitte plank jeg og i dag. Leveggen ble kjempeflott!! Varm, lun og fin:) Blir vel innlegg etterhvert. Ha en aktiv uke:)

Klem:))

Alt godt sa...

Veldig fine bord, Gunda! Den katten har eg veldig lyst på besøk av, men vi kan ikkje ha katt i byen... Einaste ulempa med å bu der vi bur, eigentleg. :D

sologbolig sa...

Koselige bord både med og uten hengekøye. Katten din eg jammen meg ein heldig liten pus. Ha ein fin dag, Gunda.

MajorogMeg sa...

Ah...så vakkert..du får jo alt til å se vakkert ut Gunda!!!!

Å den kattesenga da...storkoser seg vel der ja..men tror livet i en hengekøye for deg hadde blitt et mareritt:)
Styr på videre!!
Klem fra meg:)

Missfryd sa...

Kattene dine har det bra, Gunda M:-)
Smart idé å lage hylle under bordet på den måten. Stilig var det også. Stadig ny inspirasjon å hente hos deg. Klem Ingrid

Monicas Hage sa...

Nydelige bord! Nå har jeg også plukket drivved og rust i fjæra;D

Ha en flott kveld. Klem

Tulip sa...

Åå, tenk å ha vært katt i ditt hjem...jeg hadde kost meg glugg ihjel..Myke skinnfeller, og gode ligge-hengekøyer under bordene. Genialt!
*Kikker meg rundt og tenker hvilket bord jeg kan gå til angrep på med en gang* hehe

Jannicke sa...

..jeg kunne glatt ha lagt på det teppet under bordet en hel dag...
(nesten ihvertfall ;)

Kjempefine bilder!!
Og det bordet ditt i gangen var veldig fint!!!

Klem til deg og pusene dine :o)
J.

tinemor sa...

Så stilig
Jeg kunne godt tenkt meg å vært den katten jeg....
;-)
Klem

Josefine sa...

Ja...å være katt hos deg må vel være en drøm for enhver liten pus...egen katteseng under bordet! Ikke mange som kan skryte av det! Flotte bord også...og det rustne skrinet var jo helt nyyyydelig.., Klemmer

Lenemora sa...

Så morsom ide! Har ikke sett det før!

Ser utrolig godt ut å være katt og rulle seg sammen under det koselige bordet....

Ha en fin kveld, klem fra Lenemora

Anne-Berit sa...

Må si de kattene dine har det flott,hengekøyer både ute og inne,i alle varianter.En kjempefin ide å lage det sånn foresten.
Knallfine bilder som vanlig fra deg.
Tror jeg må vise gubben de bordene dine,så kanskje han blir inspirert.
Ha det kos,klem til deg...fra meg!

M sa...

For en heldig pus som har fått hengekøye!!!
To puser har du jo!
Klem, M

Evami sa...

Så flott det bordet ditt ble:)
Og heldig den som er katt hos deg:) Så fine senger de har:) Og den krakken til Ippi,minner meg om nattbordene på hytta:) Ha en finkveld og vi ser sola deilig:) Klem Eva

Juni sa...

Hengekøye til katten:)
For en heldiggris!
Jeg elsker å ligge i min hengekøye og dovne meg på varme sommerdager, men har aldri tenkt på å lage en for katter.

M sa...

Hiiiihiiiii! Du ser meg for deg?
Jeg er redd for Madam Mimm sveisen i morgen, jeg skal på Bruce Springsteen konsert, det er meldt litt regn, og det er ikke lov å ta med paraply.........Brusehår på Bruce konsert....
Ellers må jeg enda en gang si deg, at jeg har sånn sans for innleggene dine.....
Jeg som ikke har hatt kamera til nå, jeg får nesten litt prestasjonsangst i forhold til dere andre, som er så flinke!!!
Klem, M

M sa...

Og hvorfor iallverden skrev jeg en kommentar om sveisen...hårreisende!
:D

Tovepia sa...

Hei på deg;) Litt av et bord, ville ikke hatt det som salongbord, men ute eller i entreen.. Når jeg bare får tatt av malinga på hagebordet mitt...Kattene dine har det toppers, ser jeg, smart! Ha en god kveld, akkurat no skin sola!

Min Verden Hanne sa...

Jeg ønsker deg godt vær :) For noen heldig katter som har liggeplasser overalt. Helt utrolig flotte plasser også. Bordene er kjempestilige. H.

Tante Mimmi sa...

oy! Skal alle pusa ligga sånn??? Prøver å lære litt om kattelivet!
Nyyyydlege bileter! (høyrt det før?):)
Fekk spm om drømmejobb! Kva trur du eg svara??? Jepp! rett!

Villa Kos og Kaos sa...

Kattehengekøye!!!
Du burde tatt patent på den altså!!
Herlige som alltid..både bilder og påfunn!
G-C

Maja sa...

For en smart ide!!!
Herlig katteliv....kunne godt tenkt meg et slikt bedagelig liv under et så flott bord!!
Konserten var bare helt fantastisk bra!!
Denne opplevelsen kommer jeg til å leve lenge på (";)
Ja jeg kunne tenke meg at den gule blomsten hos meg var en Iris;)
Jææææsp....nå må jeg komme meg i seng snart og drømme om Bruce...tjihi
nattaklem fra Maja

JULIE K sa...

Ha ha ha må le av hu tøtta som ligger der under bordet.....hu vet hva hu vil..... : )

Ja du de krakkene mine de har du set ja hi hi.....bruktbo funn det : )

Livs Lyst sa...

Så utrolig sjarmerende det hvite bordet med "hengekøyen" under!!

Hva slags stoff har du brukt her? Og hvordan har du festet det så det tåler en katt? Hiii...

Ha en fin dag!
Hilsen Liv

Mia sa...

Og så disse herlige bildene også da (viser til kommentaren min i det forrige innlegget ditt). Helidge puser og herlige bord!