Sider

tirsdag 30. juni 2009

The Table !

Her kommer bilder fra den gamle bordplata jeg tok med meg hjem fra jobb.
Det var egentlig rett og slett bare sette den på et annet bord. Et helt enkelt, hvitt bord.
Står igjen å montere det fast men lurer på om jeg kanskje finner på noe annet;D Enn så lenge står det nå der ute i hagen, under paviliongen ved den myke sofaen!!!


Og skuffen. . . ?
Den er så dekorativ i seg selv at den bare kan få stå der oppe på bordet og gjøre seg til;)))
Tror jeg elsker den skuffen !!! Den er så vakker, og kan egentlig brukes til alt!

Takk, takk for alle koselige kommentarer fra dere ;)
De er gull verd og gir meg lyst til å gå videre med meg og mitt ;)

17 kommentarer:

=Anja sa...

Hipp Hurra for Gunda:::000)))

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Når du viser oss alt det du har og tar med hjem, så tenker jeg at dette er jo helt flott! Forskjellen er at du ser det FØR og jeg ETTER. Men jeg koser meg med alt du tryller frem! Dette bordet er alldeles herlig! Skulle ønske jeg var bare bittelitt så kreativ som deg! Takk som deler, du er nok one of a kind du, Gunda. Kos deg videre i det herlige, herlige været! Klem fra meg**

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Skjønner ikke at noen ikke vil ha det bordet. Men nå er nå jeg en riktig skrotkjerring da.
Godt du har kreativiteten på plass og gir bordet nytt liv. Stilige de oppsatsene du lager. Sitter bare og ser og ser jeg.

Ønsker deg en herlig sommerkveld.
klem:)

Ida sa...

THE table ble stilig!
Du vet hvordan du skal kombinere ting for å få en flott helhet.
Du er en èner! :)))

Kos deg videre!
Klem.

Jannicke sa...

Jeg stemmer i med Anja :
Hurra for deg!

Du er så kreativ og søt.
En sjelden kombinasjon!! hehehe..

Klem J.

Min Verden Hanne sa...

Jeg har aldri tenkt at en skuff kan være så fin før du viser meg det! Suverent! God sommer videre. Hanne

Evami sa...

Blir like imponert hver gang jeg.. JEG er så dårlig på å se mulighetene i gamle ting. Ser jo at alt du tar i blir lekkert:) OG bildene,herlige:) OG livet er herlig disse dagene,overskya og 24 grader formiddag. Sjelden vare som jeg nyter:) KLem Eva

Josefine sa...

Heisan...skikkelig sjarmerende bord, skjønner godt at du trives med det!

Har selv nettopp fått masse gamle møbler av en venninne som skal rive et gammelt hus...er sååå glad!

Ha en fortsatt fin uke, klem

Anne-Berit sa...

Det håper jeg inderlig at du gjør,for jeg nikoser meg med bildene dine av alt du lager og steller med.Så kom med mer,mye mer!!!
Klem fra Anne-Berit.

Anetteshus.com sa...

Kjempe-fint!!

Ha en strålende sommer, Gunda!!

Klem Anette:)

Kerstin sa...

Så bra at du tok med deg bordplaten og gir den et nytt liv... syns den var veldig sjarmerende... skuffen som du sier kan du bruke til det meste...

Nyt sommer dagene....
God klem kerstin

ASSA sa...

Ja det ble jammen flott ;D

Godt at du blir enda mer kreativ av innspill og ros fra oss dine lesere, vi nyter godt av det vi igjen. Der er synergieffekten også gjeldende gitt!

Kos deg i deilige sommerdager.

Vi prates/skrives etter at S er tilbake, han kommer hjem den 6. sier han ;)

anneskreative sa...

Hei igjen,,,,,slike skuffer er jo bare lekre i seg selv,,,,jeg har brukt gamle skuffet til tittekasser,,,,,med gammel pynt i, som broderier,,,gamle briller, en sølv gaffel,,,et smykke,,,osv,,,,
Eller så har jeg laget et rekvedbilde i en skuff,,,,se på innlegget om hyttestua så ser du....
Ha en herlig sommerdag videre.
Klem Anne

Marie sa...

Fint gammalt bord med "sjel"...

Alltid spanande å kikke innom her hos deg :)

Mitt lille hjem sa...

Nydelige bilder du viser, igjen :)

M sa...

"Stå der og gjøre seg til"!!!!!!!!!
Jeg digger deg!
Ønsker deg late sommerdager, klem, M

FIOLINESBLOG sa...

Hei GundaM-en:)
Jeg sitter å leter etter bloggere som snakker til meg,så fant jeg deg!
Du så masse koselige og kreative produkter du lager. INSPIRERENDE!
Det er en egenskap og en GAVE å ha det blikket du har!
Jeg har tillat meg å legge bloggen din til min!
Klem fra Fioline:)