Sider

onsdag 3. juni 2009

Verdens vakreste fat !

Jeg tror jeg må være eier av verdens vakreste fat... For meg ;)
Tenk dette vakre, vakre fatet er fløyet inn i min hage medbragt av en vakker brevdue fra lengre sør og funnet i en hage enda lengre sør....
Og tenk, nå er den min !!!


Og nei, det er ingen clutch skive eller hva det nå var... Det er verdens herligste fat, for meg!
Takk skal du ha kjære venn denne kommer til å bli en ev gjengangerne i min blogg fremover!
Og tusen, tusen takk for parykk-responsen under her! Flesteparten ser ut til å ha meg med parykk så da blir det vel slik ;)

41 kommentarer:

Ida sa...

Du er heldig! :)
Nyt synet, og ha en fin onsdag, der du er.
Klem.

Maliva`s verden sa...

Løøøøvely:O)

Mor og datter sa...

Åhhh ja, det var kjempe fint! Heldig du er!

ta gjerne en titt på vår blogg og!
ha en fin dag!

Anettes hus sa...

Nyyydelig!!

Klem Anette:)

Mia sa...

Oi, fatet var jo bare helt bedårende, i all sin rust og slitne sjarm! Og parykken, den hadde jeg helt sansen for, forskal du drive med fantearbeid er det like greit å "look the part"

Jannicke sa...

Vakkert...
Bildet med lys i vinden var helt vidunderlig fint!!!

Klem J.

Elin sa...

Du tar så utrolig flotte bilder !
Og fatet , det var flott det også.

Bra du går for parykken, ja
"di fante" !
:(koseutrykk på en artig og kreativ person )

Ha en fin dag !

Anne sa...

Å ja!!!!!!!! NÅ ble jeg skikkelig missunnelig nå :-((

Anne-Berit sa...

Ja,det var et rasende flott fat.Ikke mange som har maken,heldig du.
Ha en superduper dag!

Solrosa sa...

Tøft fat! Og - igjen - gå for parykk!
:)

Tovepia sa...

Fatet var råtøft!! Jeg må vel gi meg, jeg også, bruk parykk,du;)

Tante Mimmi sa...

Fat??? Hmmm det tenkte eg ikkje på!
Hos deg får "fatet" ein god heim!
Vi må jo dele på godene;)Det er jo du superflink til!
No bur eg jo litt hos deg, det er ein fin tanke!;)

Magny sa...

hææærligt...!
men koppen , verdens vakreste den også...

klemzi~~~

Anine sa...

Så lekkert! Heldiggrisen. :) Utrolig fin blogg også! Her titter jeg innom igjen! :)
Anine

MajorogMeg sa...

Fatet var riktig så vakkert Gunda!! Det var deg det:)
Major og jeg var på tur innover i bygda i går. På et industriområde vi passerte står det et stort rustent anker...jeg har bare såå lyst på det...har bare ikke funnet ut hvem som eier det:)
Kos deg..så håper jeg sommeren kommer tilbake!!
Klem til deg:)

Missfryd sa...

Stilig! Og helt klart en vinner den parykken din:-)
Har hatt en herlig pinsehelg i fantastisk vær, ikke blitt mye blogging, men nå er jeg på nett igjen:-)
Ønsker deg en herlig dag. Klem Ingrid

Josefine sa...

Ja...det var et vakker, rustikk, og sjarmerende fat!
Du vet å se mulighetene du:))
Ha en flott ettermiddag, klem

Laila sa...

Du ser muligheter i det meste og forunderlig nok så blir jo alt så riktig hos deg
Klem
Bergen

Evami sa...

SÅ lekkert og så Gunda:)

BROCANTE sa...

Herlig - og du vet å få tatt bildene slik at alt kommer til sin rett også!

Alvas hjørne sa...

Vakkert,helt enig!
Men jeg så også en herlig lysestake der,den var topp!!
Klem:)

Tina sa...

Det er vel det en kaller rustikk, eller.... nyt det du har helt sikkert fortjent det:)

Kerstin sa...

Jeg må være enig med deg der...dette må være det flotteste fatet jeg har sett...er det en clutch skive??? kan jeg bare skaffe meg en slik en altså...

Nyt kvelden O=)
Klem O=)

Ramme alvor sa...

Eg måtte smila då eg såg fatet. Eg smilte endå meir då eg forstod kor det kom frå, og kven som bar da. Fatet er vakkert og eg gler meg til å sjå meir av det på bloggen framover :)

Evami sa...

For å si det sånn broder´n kler ikke hår! så hadd du fått på ham parykken din så villa æ sjett bilde:)
Synes du at vi e like ja,vi har kanskje blitt mer lik med åra´n. Men det va nå arti at du så kæm han va! Og han trives som lærer oppi te dåkker han..

Kan tenk mæ at han lurt ja:)

Her regner det ikke,sola skinne rog det er en god følelese å se den etter alt regnet vi har hatt idag:) Klem Eva

Dagny- Heim sa...

Enig! Verdas vakraste :-)
Og det kameraet ditt trakterer du flott!

Min Verden Hanne sa...

Vakkert. Passer til min koffeinfrie kaffe :) hihi.

Miamor sa...

..så vakkert fatet ble i grønne omgivelser...takk for sist..trivelig å innom deg...ja clematisen er ung og frodig ennå....blir gjødsla innimellom..he he...

natti..natt...

ASSA sa...

Hei takk for sist!
Ja fysjom her er det kaldt.

Du det fatet er lekkert ;D

Og den parykken ble stilig den synes jeg, perfekt!

Ha ei flott uke!

anne -moseplassen sa...

aiai, flott fat!
Hva du ikke finner nytte for :D

Beate sa...

Lekkert!!

Randi sa...

Heldig gris du er!! jeg finner ikke så mye som en rust prikk i fjæra der jeg går. Nei må vel bli med Marianne på turer litt lengre bort. Må da finnes noe her også...noe som ikke er så svært som en motor...ja for det fant vi...en diger koloss av en rusten motor...og den var helrusten!!men den hadde jeg jo ikke klart å rikke...ja, vi klarte det ikke heller.

Klemzz fra meg

Marie sa...

Dette må vere midt i blinken i hagen din :)
Flott mønster og fin rustpatina :)

I huset ved bekken sa...

Vel, det er ikke særlig praktisk til bløtekake da...
Men kult var det.

Briggs lekehus sa...

Jepp..verdens vakreste fat:-)

Tone sa...

Bare flyr over bloggen din for å ønske god helg her - og jeg må bare si - du er en inspirasjon!
Nyt fat og parykker og alt mulig - og nyt livet!!

Randi sa...

Du gjetter AAALDRI hva jeg fant i fjæra i dag...hihihihi RUST! jeg fant RUST ...og det var en gammel hagespade som var hel og vakker. Den lille spaden var rusten og rød og fin...ooo lykke!! jeg lo høyt for meg selv nedi fjæra...syns det var så overraskende og moro.....tenk hvor lite som skal til for gjøre dagen perfekt!!

Ha en flott helg
Klem

Landcharm sa...

Det er vel bare du som kan få det til å bli så vakkert - fasinerende!

Linda sa...

Slikt et flott et fat du har fått deg!
Dette var nok midt i blinken for deg ja ;O)...
Fra noen som har forstått hva du liker...

Ha en super helg!
Klem Linda

M sa...

Du gjør rust til gull....og bruk parykken....da ligner du på meg..tiihiii!
Ha en god fredagskveld.
Klem fra M

Frk. Maya sa...

Hei og hei sigøynerdamen! Det var da et så vilt og vakkert hår du hadde på bildene under her:D Det kledde du.
Vakkert fat også, skjønner godt du synes det var fint. Gleder meg til å se miljøene du plasserer det i fremover:)
Takk for tips om plastduk! Her går det treig med kommentarer, men jeg følger med vet du, hihi. Jeg innbiller meg at gult hadde vært fint utpå verandisn. Snart får jeg feriepenger, og da skal hobbyprosjektene mine få bein å gå på. Gleeeder meg:D

maya