Sider

torsdag 2. juli 2009

Han er så god. . .

Se hva Mr E tok med seg hjem til meg en vakker juni dag...
Han begynner å lære og vet at gull og diamanter ikke er noe for meg...
Rett og slett en bit fra en avkappet bjørk tok han med hjem til meg og se hvor fint den har bøyd seg ;))) ! Som en skål ! Et fat;) Fuglebad ;D

Helt perfekt til bordet ved kjøkkeninngangen!
Og så må jeg vise dere bilde av min vakre iris som for første gang blomstrer hos meg nå iår!!!

Aner ikke hva den heter, men navn og pris har heller ingenting å si for meg...
Bare det er vakkert, enkelt og lettstelt ;) Love

24 kommentarer:

Sexy Sadie sa...

Gratulerer kjære!

Evami sa...

Så omtenksomt:) Gaver fra hjertet varmer på en spesiell måte:)
LEkker var Irisen din:) GÅR det an å gjøre noe annet enn å nyte dagene nå? KLem Eva

Alt godt sa...

Det kallar eg kjærleik, Gunda! Nydelege irisar og, forresten.

Landliv sa...

Dere passer så godt sammen!! Tenker likt og finner skatter dere begge beundrer!

Juni sa...

Slike gaver er mer verd enn gull og glitter:)
Nydelig "vri" på det trestykket.
Irisene er bare vakre uansett navn eller ikke.

Marias skriblerier sa...

Herlig fat!!

Anne-Berit sa...

Blomstene heter Iris,de hvite er nydelige.
Mannen din har nok fått med seg hvor glad du er i alt det vakre fra naturen,og fatet var jo helt perfekt.
Ha en fin helg,og kos dere i godværet.Klem herfra!

Jannicke sa...

Ja,
du har en snill mann! Godt når de vet hva en jente liker..
jeg er heller ikke noe smykkedame... Blir MYE gladere av en skjønn blomst og en god suss!!

Ha en fin kveld...
Ps : ta en lite titt innom og se kavaleren til pusen din, haha..

Dagny- Heim sa...

Så absolutt ein mann å gje ein god klem til :-) Trur eg får sjokk den dagen min kjem på å gje meg noko slikt. Men han er god til mykje anna då....

Nydelege iris! Godt det er fleire enn meg som er 'dårlege' på namn og slikt ;-)

Mia sa...

Den hvite irisen din er utrolig vakker! Jeg har en gul en, som jeg ikke har klart å kvitte meg selv om alle andre gule blomster er fjernet fra hagen min. Men jeg skulle gjerne hatt irisen min hvit, som din.

Er det ikke herlig når ens kjære har "skjønnt det". Du har all grunn til å være stolt og fornøyd. Og jeg tror jeg vet hva du følte, for jeg opplevde noe i samme retning med min kjære. Han var på et gartneri og fikk en gul staude med på kjøpet etter å ha kjøpt "ørten" (hvite) syriner. Og da sa min kjære til gartneren "ikke for å være vanskelig, men er det mulig å få en blå staude istedet for en gul en". Han hadde skjønnt det og jeg var fornøyd da...

Kerstin sa...

Ååå så herlig av din kjære mann... sånt blir man gald av ... Skålen var nydelig...
Og Irisen .... hvit og vakker akkurat slik jeg trodde jeg hadde kjøpt...men den var gull.. denne var nydelig...

Sommer klem Kerstin

Anetteshus.com sa...

En kjempe-flott gave! Ingen som har maken;)

Ha en fortsatt strålende sommer, Gunda! Nyt finværet!

Klem Anette:)

Laila sa...

Irisen din er fantastisk flott .
Å få noe som det virkelig ligger omtanke bak er mer verd enn all slags gull og diamanter.
ps sommerutlodning hos meg.
Klem fra Bergen

Tovepia sa...

Så trivelig å få et slikt fat! Helt enig med deg, smykker og diamanter er overskrytt;) Kos deg videre i varmen.Klemmings

Koselig koselig sa...

Utrolig stilig!!! :) God sommer Gunda :)

anneskreative sa...

Du er heldig,,,,,,
Slike skiver er jo så vakre i seg selv,,,,,
Hvite Iris har jeg ikke sett før,,,jeg har blå\lilla og de er jeg veldig glad i ,,,,men det var jo lekkert med hvite da,,,,,,og hva de heter er jo som du sier,,,,ett fett.
Kos deg i sommerdagene.
Klem Anne

Runa sa...

Kjærlighet er det vakreste som finnes!
Ønsker deg en flott sommer!

ASSA sa...

Så flott gave da! og et vakkert fat ;)

Er det ikke nok med "hvit Iris" da? den var nydelig!

Kos deg videre i sommerværet :D

anne -moseplassen sa...

Hvit iris sibirica! Vakkert!
Sibirica er min irisfavoritt, den er så staselig og nett i beddet :)

Og gratulerer med god gave og god mann!

Tulip sa...

Kjempefin skål rett fra naturen!

Nydelig det bordet du viser i forrige innlegg.
Enig ang skuffen, den er flott, og kan absolutt så som den er, oppå et bord! Blir nesten som et brett!

Kos deg i varmen!

Mitt hus sa...

Høres ut som du har en som kjenner deg godt :) Synes det så ut som litt av et funn ;)

Nydelige blomster!!
Ha en fin søndagskveld

Jonna sa...

Så fint <3
(både fatet, blomstene og den omtenksomme mannen)

Josefine sa...

Heisan

Så fint fat du har fått av din kjære! Sånne menn vil vi ha,...regner med du steller godt med han siden han er så snill:))))

Så nydelig det var med hvite iris...skjønner godt du er glad for å ha dem i hagen!

Kos deg i sommerkvelden, stor klem

Villmarkstausa sa...

Hei
Du er en mester med kamera. Fantastisk;-))
God kreativ foto-sommer videre;-)