Sider

søndag 12. juli 2009

Jeg leker meg...

Ja, jeg gjør det jeg kan best... Leker meg videre ;)
Prøver å sette sammen på nye måter, finne formene...Humoren.


Sommer!!! Er det ikke deilig, gå barbeint... Kjenne dugg mot bare føtter;)
Kaffe på terassen nesten før fuglene våkner ! Herlig ! Se flyene mot blå himmel på vei mot varmere himmelstrøk, men du vi har det da flott her hjemme også når været er slik det er i trøndelag for tiden ;D

DSCN3125

De firbente kan dette med bare å nyyyyte livet , viktig det... Må prøve det litt oftere jeg og, legge meg under en rusten grein og bare VÆR og hente ny inspirasjon !

36 kommentarer:

Kate sa...

Åh, herrelig for noen fine bilder da.
Skal vi leke sammen?

Har du foresten vert på sørlandet i sommer?
Du får kaffe hos meg om du kommer.

Mitt lille hjem sa...

Spennende.. Har noe rekved liggende i naustet og bare lengter etter å lage en lampefot. Men det blir liksom aldri tid.. Misunner deg og dine påfunn!!!

sologbolig sa...

Deilig ja, eg virre rundt i Frankrike i gamle fantastiske byer med digre kirker. Tilbrakte ein dag i kloster - Mont St. Michel - utrulig. Kose meg med sjømat og vin. Nyt sommaren du også !!!!

Min Verden Hanne sa...

Så herlig lek. Nydelige bilder. Katta fant seg fin plass under sagbladet :) Fortsatt god sommer med bare bein. Hanne

Kate sa...

Røyken er et stykke unna.
Men urnene er vel verdt en tur???
Klem

Elisabeth sa...

Fantasiske lysestaker. En slik kreativ lek burde flere ha ;)

Min Verden Hanne sa...

Hvis naboen har kan du jo bare ta med deg en stol å gjøre litt stolhaging der :) De er flotte ja! Håper de ikke blir helt spist opp av lus mens jeg er på ferie. Hanne

Monicas Hage sa...

Har dere fint vær enda? Her har det vært skikkelig grått noen dager... Har en uke igjen med ferie, så det hadde vært veldig fint med litt mere sol;)

Herlige bilder:) Ha en flott uke, Gunda! Klem

M sa...

Hei snupp!
Ja, vi burde studere dyrene av og til....og lære det å bare være til...
Herlig at du leter etter humor i kunstverkene dine, har sansen for det!!
Og tusen takk for kompliment om NIB innlegg!
Jeg ble så flau over at jeg hadde tatt opp så mye plass, at jeg skrev til NIB og sa at de kunne slette det hvis de ville......rødme....men de svarte at det bare var morsomt.
Bra.
:D!!!
Vil jo ikke ta sjangsen fra andre vettø.......følte det litt sånn når jeg vant hos Irina, med hva hun skulle med bakefjølen.....fantasien tar overhånd vet du.....løper løpsk...
Nå har jeg skikkelig bloggepause. Derfor har jeg blogget hele helgen....
NÅ må jeg parkere pc`en!!!
Klem,M

Tovepia sa...

Du, så flotte lysestaker! Råtøffe! Og katta har tydligvis funnet en fredet plett;) La oss håpe på sol imorgen også, her forsvant den i 6-tida idag...natti herfra og god ukestart!

Jorids BestemorBlogg. sa...

Takk for innlegget i bloggen min Gunda...og nå er Foxen på plass og alt funket momentant,var inne hos Anne på Moseplassen og hentet nett adressen til Foxen og vips så kommer jeg inn over alt.
Du og katten din kan ikke ha det bedre ,katten slapper av når den sover og du når du leker.
Så fortsett og nyt sommer og lek barbent Gunda dette er livet på sitt beste det.
Ha ei god uke med mye lek!!!
Klem fra Jorid(ny Fox-fan!!!)

Solrosa sa...

Hei! Du er så flink!!! Og så er du heldig som har katt! Jeg er på besøk hos noen med katt nå, og det er så koselig. Håper jeg en gang bor sånn at jeg også kan ha katt. :) Ha en fin uke!

Sol-klem

Solrosa sa...

Ja, butikken din er super! Jeg lurte også på om det kunne være Alessi, men det var ikke noe merke under, så jeg er usikker. Hvis ikke, er det i alle fall en fin kopi. Jeg har pusset den, som du sikkert så, så den ble super!! :) Kommer nok tilake til butikken, menhar skapene fulle... Og i dag fikk vi masse fine ting etter svigermors foreldre, bl.a. et stort rødt Olden-fat og noen riktig gamle og nydelige sølvfat og sølvskåler!!! Så nå må jeg faktisk rydde unna en del av bruktkjøpene mine sånn at min kjære også får ha "sine" ting i skap og fremme til glede for oss begge. :) Sol-klem

Line Cathrin sa...

ÅåååH! De søylene dine der var virkelig rå flotte.
Vakre bilder som alltid.
Størstemann kom drassende med noe du hadde digget forleden. En stykk perfekt vedrivifisert jernbanesville lignende planke/stokk. Svær sak. Den skal bli benk i haven min.

kari - carpe diem sa...

Hei, du.
Lenge siden jeg var innom, nå...du har iallefall rukket å lage en del sommerlige,varme innlegg! Akkurat som din blogg er om sommeren.
Masse nydelige bilder!
Klem.

Anne sa...

Stilige staker!! Ikke minst fikk du da brukt bormaskina på dem, og bare det er jo litt arti.

Kom hjem i går vi da fra tur, og jeg er likeglad, for en blir litt satt ut av bare å være på farten hele tiden også. Ja, du vet, borte bra men hjemme best. Så nå skal den siste uka nytes her hjemme ja, i ro og fred, og skal jeg ut på tur blir nok det alene du!!!

Laila sa...

Fasinerende bilder som vanlig.
Du er dyktig.Kan ikke stille opp med slike sprelske påfunn i min hage.
Mine kjære naboer , endel av de er godt over 80 ,OG DA SKAL DET VÆRE PENT OG PYNTELIG. .De godtar noen av mine små sprell , men tror at jeg har en skrue løs.

Kerstin sa...

Heisan Kjære Gunda....

Takk og pris at min søster ikke ble åtti da hadde jeg værtlike gammel...vi er tvillinger...

Wow for noen bilder i de siste innleggene.... Plukket epler allerede... Det var vel tidlig eller...
Nyt dagene... her stor koser vi oss..

Klem Kerstin

Randi sa...

Alltid moro å se de kreative bildene dine. Sånn lek liker jeg også.

Her er det mange baller i lufta...skap som skal males, bord som skal pusses og males...skal flytte en henge stol i ett annet tre og henge myggnettingen over...sånn som du har det....har funnet meg en plass nå.:-)

Kos deg i sommervarmen.
Klem

anneskreative sa...

Hos deg blir det meste brukanes skjønner jeg.
Når et sagbla kan bli bord,,,,,hva blir det neste.
Tøffe lysestaker da....
Kos deg videre g nyt din sommer.
Anne

anneskreative sa...

Hos deg blir det meste brukanes skjønner jeg.
Når et sagbla kan bli bord,,,,,hva blir det neste.
Tøffe lysestaker da....
Kos deg videre g nyt din sommer.
Anne

S & E sa...

Jeg elsker den slitte og værbitte stilen din! Det ligger en utmerkelse inne på bloggen min. Ha en fortsatt fin dag!

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

De lysestakene er dødslekre, helt superfine! Kreativ lek, det er moro, det! Kos deg videre med barfot i gresset, Gunda! Klem fra meg**

Evami sa...

Så flotte stemningsfulle bilder:) Det er så herlig å se på hvordan du l eker deg,for da får jeg kost meg med de lekre bildene dine:) LIvet er herlig nå,og vi har ferie:) Hjemme en snartur nå,før vi setter kursen til nabolandet igjen:) GLeder meg til å stikke innom når jeg har vært borte en stund,for da ligger det mange god-biiter å venter på meg:) Klem Eva

MajorogMeg sa...

Så utrolig flott da du:) Skjønner du leker deg ja:) Og vakre Pus da.. Ja dyrene koser seg om dagen, selv om det kan bli vel varmt til Major men da trår Mossan til med våte håndklær!
Du klarer å slå på pc`n du i go`været? Jeg sliter men i dag ble det litt skyer så da sjøh.. fikk støvsuga også:)
Nyt sommeren Gunda, tiden går fort..Klem:)

Alvas hjørne sa...

Vakkert,vakkert!!!
Og den herlige katten tar seg sååå godt ut:)Passer utmerket inn !!
Kos deg og nyt sommerdagene!!

Tina sa...

Så fint bilde av pusen da, og forresten nydelige bilder de andre også. Ja en skulle lekt seg mye mer som voksen også, men .... det er jo en lek denne blogginga og alt det fører med seg. Har litt abstinens her nå, er på ferie på camping. Nå måtte jeg kjøpe litt internett-tid og surfe rundt hos alle dere ute.
Takk for koselig hilsen hos meg, blir hoppende glad for hver en. Kos deg videre i Trøndelagen er nå fint der og ja! Klæm fra meg!

Mia sa...

herlig å være hjemme vår sommeren er på sitt vakreste, så jeg bare lar flyene fly over hodet på meg mot (enda) varmere strøk, og er ikke bitte litt misunnelig engang... hihii.

Herlige bilder hos deg, som vanlig, og katten ser virkelig ut til å nyte det hele, slik bare katter kan det.

Laila sa...

De lysestakene ble flotte, og det sagbladet som bord var jo genialt.
Nå har jeg lagt ut bilde av "Vesle Gunda"der hun henger i paviljongen.
Du får kikke inn å hilse på henne.
Klem Laila

Josefine sa...

God morgen min venn

Så herlig og se at sommeren har kommet til deg og pusen din:)

For noen flotte bilder...og så spennende ting du har laget!

Jeg har vært en liten uke på tur...ble proppfull av inspirasjon.
I dag regner det her hos meg, håper solen titter frem igjen snart.

Ønsker deg en flott sommerdag, stoor klem

Marias skriblerier sa...

NOK ET HERLIG INNELGG!! Du er så kreativ, og det elsker jeg!! :)

Tulip sa...

Flotte sommerlige Gundabilder!
Morsomt å leke, ja!

Så artig den hylla med rustent sagblad var!Ser ut som pus koser seg under der iallefall;)

Koselig at du fant meg på "fjesbokji"!:)

ASSA sa...

Ja Gunda du KAN å leke du!!!

Og så vil jeg fortelle deg at jeg ble inspirert at ditt innlegg "The table", nå har jeg mitt i hagen jeg også ;)
Takk for sparket til å få denne ferdig :D

Anka sa...

Heiii GundaM:-D Altfor lenge siden jeg har hvert på siden din. Så mange fine bilder:) Ikke overraskende men veldig inspirerende:) Kos deg videre og nyyyyt sommerværet!

Datt sa...

Hei, takktakk for kommentar på bloggen min! :D Her har jeg faktisk ikke vært inn før, men det blir nok mange besøk nå fremover!! ;)

Ja, pusen din minna litt om min, hvis din ikke har vært kastrert og min sterilisert (og mannevond...) har det sikker blitt fine barn på dem... Hihi...

De lysestakene bli knallfine, har du virkelig laga den selv?? :O Stilig!!

Ida sa...

Nyt livet og lek, på hver deres måte, både du og den firbente -
og ha fine dager! :)