Sider

søndag 19. juli 2009

Jern . . .

Her ser dere løsningen på min lille gjettekonkurranse fra igår, javisst Juni var det en lysestake!!!
Send meg en mail så kommer et "smykke" i posten, hihi ;D

Jeg tipper det er noe til å ha lys i, en lysestake av et eller annet slag... Skrev Juni og javisst var det en lysestake! En litt stor og robust en, passer godt ute i vindstille netter... Eller nede i kjelleren til vinteren!

"Staken" er lagd av gamle rustne redskaper av jern, rustent jern som jeg jo elsker av en eller annen grunn... Ha en flott søndag der ute, her regner det idag ser det ut til men flott temp ;D

20 kommentarer:

Laila -Karin sa...

En flott søndag til deg og.
Her har ikke været helt bestemt seg .
I øyeblikket skinner solen.
KLEM

Anne sa...

YES!! det var det det var ja. Stilig, og noe må an jo bruke denne redskapen til også, for det hoper seg jo opp.

Regn i lufta :-(

Koselig koselig sa...

Utrolig stilig :)

Juni sa...

Tenk så heldig jeg var nå:)!!!!
Den var så flott, jeg blir så inspirert av alt det flotte du lager, så jeg får lyst til å gå igang selv!

Sender deg en mail jeg, og tusen hjerterlig takk!
Gleder meg til den pakken jeg:)

tinemor sa...

SÅ kult
God søndag til deg å!!!
Med klem

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Utrolig kult, Gunda - du kjæm no på det! Ha en goody søndag - selv om det regner!

Josefine sa...

Oi...den var stilig...rett og slett litt vikingstil over den!!

Ha en flott søndag...klem

sinnlighet sa...

Åhhhhhh, Din blogg får 10 poäng av 10 möjliga! Vilken härlig inspirationskälla till livet!!!

Agneta från skånska ÖSterlen

Alvas hjørne sa...

Heisann!
Dette var virkelig flott!
Og bildene er fantastiske:)
Ble så inspirert av de englene dine,at jeg måtte prøve meg på noen sommeralver i samme stil..håper du ikke tar det ille opp?Har på ingen måte tenkt å sette igang med storproduksjon,var bare morro å prøve:)
Ønsker deg en flott søndag!!

Beate sa...

Du er bare så kreativ, og det blir jo så flott!!

Line Cathrin sa...

Stilig sak. =)

Jannicke sa...

Se der ja,
så feil kan man ta ;o)

God søndag ;o)

Randi sa...

Så tøft Gunda!!...ja, er det ikke rart hva rust gjør med oss. Jeg satt å så på bilder som min mor hadde med fra en tur til Stavanger og der på ett av bildene...der så jeg vakker rust i fjæra...det kommenterte jeg vettu...så nesten ikke personene på bildet...hihihi

Mitt hus sa...

Så grov og fin lysstake! Den var knall. Synes du er utrolig god på gjenbruk, det skal du ha!!!!

Du er kreativ både sommer og vinter!

Koselig at du stikker innom bloggen min, enda så lite aktivitet det er der inne..

Ha noen finfine sommerdager ;)

Tovepia sa...

Kjempeflott!! Fikk ikke lagt inn kommentar pga dårlig signal på nettet mitt her ute, men jeg ville selvfølgelig ha gjettet en lysestake:O) Ha en fin søndag i god temperatur, så får vi håpe den holder seg om ikke annet;) Klemmings

Dagny- Heim sa...

Å, heldige vinnar av gjettekonkurranse!! Fekk ikkje med meg det heile, eg... Sånn er det når ein står med rumpa i været og bryter stein heile dagane ;-)

Bird sa...

Se så masse flott du har laget siden sist da! Virelig en kreativ sjel du;)

Nyt sommern og pass på så du ikke tråkker på en rusten spiker;)!

Anne sa...

BRA!! knallbra!!!

Marie sa...

Gunda er Gunda! FLOTT!

Ha ei flott veke :)
Klem

A-mora sa...

Så fine lysestaker du har laget:)

Ha fortsatt en fin sommer:)

Klem Synnøve