Sider

torsdag 16. juli 2009

Julidager

Hva blogge om egentlig. . .?
Sol og sommer og masse ute selv om det idag ble heller overskyet her hvor jeg bor ;D
Englene mine henger litt overalt, begynner å bli en liten samling igjen nå og åpner snart blogshoppen min for dere som måtte lure på det!

Ja, hva blogge om. . ? Anne er igang med avstemminga i Frøken Markblomstkonkurransen sin, klikk her så kommer du inn dit ;) Jeg stiller med frk Karmen denne gang. En rosa Ryllik.
Ellers er det flott å ta bilder i overskya vær!
Her noen knippe bilder tatt for en halvtime siden, rykende ferske.
"Litt" rust, litt stein og rustikk treverk...


De minste plukker markjordbær som har vært fredet til nå og innimellom blir insekter fanget og samlet på glass ;) Husker det var en av mine yndlingshobbyer som liten...


Og mens noen leker seg som liten driver barnas mor og fotograferer "litt" rust... En skrue løs kanskje, hihi jeg har det gøy og glad hekken er såpass høy at ingen ser meg;)
Stooor barfot klem fra meg !

18 kommentarer:

Lise Dagrun sa...

Hei, hei!
Jeg har stemt på frøken Karmen; et nydelig bilde.
Det er ikke bare du som liker rust, jeg kjenner flere( i alle fall to...), og i siste hageprogrammet på NRK fylte de en rusten ovn med planter. NYDELIG! Har planer, jeg også, det er nok av rustne "dingser" som ligger rundt om......
Koser meg og ser på dine herlige sommerbilder, sommerstemning de luxe!

Nyt sommerdagene!
Sommerklem fra Rindal'n.

MOLLY sa...

Tenk på meg da, som ikke har hekk, og alle traktorene, som er høy nok til å se over gjerdet...hehe;)
Ser ikke helt frisk ut der jeg ligger strykeflat, med hårsveis fra igår, og knipser bilder i motsatt retning der barna er...hahaha..hoho:)
VAKRE BILDER! Kos deg bak hekken!

Anne sa...

He he ei Rindalskjærring du, nyskjerrig jeg nå...

Takker for i går snuppa, og neste gang blir du ikke kvitt meg så lett du, vær du trygg. Godt at vi ikke alle kom på en gang da, for da hadde det vel vært gebisset i tapeten tenker jeg. Men du... ta nå vare på den rosa dingsen til meg, den til brystene du vet. Angret meg som en hund på tur hjem at jeg ikke tok den med, for den bare MÅ en jo ha det litt morsomt med!!

=Anja sa...

Håper det går bra oppi dalen:0)
Klæm!!
Slutt

Ida sa...

Å jo da, vi ser deg.
Hele Norge. ;)
Og vi koser oss hos deg.
Det må du gjøre også - kose deg videre! :)

Kate sa...

Ok Gunda jeg skal stemme på deg

Josefine sa...

Hei...

Så fine bilder av engler i trærne.
Min engel har kommet på terrassen under tak nå. Vi ser på henne hver kveld...hun er så nydelig!

Koselige sysler med markjordbær og innsekt på glass....da er det sommer:)

Kos dåkkar videre...stor sommerklem

Anka sa...

En skrue løs har ingen tatt skade av, hehe;)

Jannicke sa...

herlige bilder... likte spesielt godt den brune kurven med de nydelige hvite steinene... Er så glad i steiner, en "svakhet" i min familie... :o)

Ja, hekker er godt å gjemme seg bak.. fryktelig irriterende med nysgjerrige naboer, som lusker bak gardinene... hehe.

Gos sommer-fredag til deg! J.

M sa...

Hei Gunda!
Jeg var sikker på at jeg kommenterte hos deg i går...men kan ikke se det gitt!
Har jeg blitt "nekta"?
hehe
Kjempeskjønt bilde av en som med omhu trer bær på et strå...en byjente som jeg har nesten glemt å gå barfot i gresset...det er selvfølgelig gress rett uttafor her...altså....Ikke i asfaltjungelen...enda..

Line Cathrin sa...

Så fint du åpner factoryen igjen. Jeg mangler definitivt en gunda engel i haven min. =))
drivhuset er nesten ferdig nå så nå lakker det mot et vinglass og kaffe der inne.

Anne-Berit sa...

Den engelen så nesten ut som den fløy selv.Ellers er jo bildene dine bare rålekre som alltid.
Her går det i hund for tia,med ny liten valp i huset er vel det ganske normalt tror jeg.
Ha en fortsatt fin sommer.
Klem fra Anne-Berit.

Juni sa...

Flotte sommerbilder!
Det er moro å spise på bærene fra strå, jeg husker godt at vi gjorde det da jeg var liten.
Rusten ting er fine, stort sett alle sammen, jeg vet ikke helt hvorfor men de har sjel på en måte og fargen er spesiell. Men nå liker jeg stort sett alt som er gammelt, godt brukt og ikke er av plastikk.

Juni sa...

Hei, jeg glemte å ønske fortsatt late, gode julidager bak hekken:)

Beate sa...

Jeg elsker bildene dine :)

Tulip sa...

Ja...deilige sommer med bare bein og duggfriskt gress.
Ser ut som både mor og barn koser seg i late feriedager!

:)

Klem

Laila sa...

Kjekt å leke seg og du får jo et strålende resultat med bildene dine.
God helg til deg
KLEM

Marias skriblerier sa...

Masse flotte bilder som alltid!! Jeg liker stemningen på bloggen din :) Du har virkelig din egen stil!