Sider

torsdag 30. juli 2009

Kjøkken II & III

Nede i underetg har vi en leilighet som er kjekk å ha når en har overnattingsgjester. Full pakke med soverom, bad og kjøkken. Kjøkkenet er innredet etter ideen om hvordan hytta mi engang skal bli...Selvfølgelig står en kaffemaskin der nede...Kjekt å ha ;) Og ja, masse taterarbeider der nede, mine egne og andres;)


Bildet til høyre er fra "kjøkken" nr III, tenk at jeg blogger dette da... Det er nå etterhvert blitt et arbeidsrom/verksted. Hun som bodde her før drev og laga flatbrød og lefser og solgte, nå går det mest i maling og grovarbeide der nede ;D

15 kommentarer:

Tovepia sa...

Dette må være et toppers gjesterom med tilbehør;) Ser ut som jeg kunne gått rundt og sett på mye og kost meg før jeg gikk til sengs;) Gode temperaturer i sikte, la oss nyte dem!!

Monicas Hage sa...

Spennende kjøkken;)

Anne sa...

Venter bare på Menykartet og prislista jeg nå :-))) Vinkartet først takk!!

Josefine sa...

Oj...her ville jeg vært gjest! Så mye spennende håndtverk å se på:)
Må være kjekt å ha flere kjøkken,
artige bilder. Go'natt klem fra meg

miss marple sa...

Elsker det "fantearbeidet" ditt...

Jannicke sa...

Så spennende bilder.. Måtte titte lenge på hvert enkelt bilde, det var så mange detaljer..
Likte alle disse gamle redskapene ;o)..
Klem J.

Marie sa...

Koseleg hos deg enten det er ute eller inne :)

rosa:-) sa...

Heia:-)
Eget kjøkken og greier til overnatingsgjestene. Heldiggrisene;-) Hos meg får de bare en madrass.... Uansett, Hjerterom = Husrom, ikke sant:-)
Tror vi er mange som gjerne tar turen til deg! Du har ikke tenkt på å starte Bed & Breakfast da???? Kommer vi:-))

Line Cathrin sa...

Flere kjøkken kjekt. Spesielt med to kaffemaskiner. Hender man ikke kan få kaffen hurtig nok ferdig og heller ikke nok kaffe ferdig samtidig.
Jeg har veldig lyst tilå se kråkeslotthagen og taterarbeidene dine nå altså.

Kerstin sa...

Så herlig det må være gjest hos deg... Så mange flotte ting du har laget... hadde bare kikket og kikket jeg..


God helg Gunda..
Klem Kerstin

L i n d a l o v e sa...

Så koselig det så ut her da! Her kan overnattingsgjester virkelig kose seg :o) Håper du har hatt en herlig sommer! Klem Linda:)

Tulip sa...

Så mange fine innlegg du har laget i det siste!!
Jeg har vært LAT og ikke kikka innom bloggen engang. (Selv om jeg har hatt allverdens tid i regnværet, men blir liksom litt daff av det og!)

Nydelige kjøkkendetaljer, og ja; høyskap opp til taket er praktisk, og burde vært obligatorisk!
Sokkelskuffer også, greit å utnytte ledig plass.

Klem

Dagny- Heim sa...

Ikkje verst å vere gjest hos deg, med eige kjøkken og kaffimaskin :-)

Ha ei strålande helg (forhåpentlegvis med sol)!

Solveig sa...

Spennende bilder og mange detaljer! Veldig kjekt å se. Så artig å ha flere kjøkken, da! Tror mange av oss kunne hatt flere hus å fylle med skjønne interiørting!
Ha en flott dag!

Klem fra solveig

Kristine sa...

3 kjøkken? ai ai...må jo være herlig å kunne variere litt ;-) nesten litt herskapelig da..."hvilken kjøkken kokkelerer vi i idag da, kjære"? hehe...
skikkelig smart med sokkelskap da...noen som har tenkt på alt!
Ønsker deg god helg Gunda :)