Sider

lørdag 18. juli 2009

Nature... I Love U

Noen av dere husker kanskje ifjor sommer da jeg lagde meg en fjernkontroll holder ;)
Men med en teknofreak i huset ble jo den en kortvarig glede...Mange fjernontroller har siden kommet i hus og min holder ble ganske så fort for liten. Visste dere forresten at ingen fjernkontroller er like brede, smale, lange...? Alle er visst unike i sitt slag ;)

Siden jeg driver med gjenbruk måtte jo denne trebiten kunne brukes til noe annet...?
Snudd på hodet og vips ;) Etter litt boring og meisling fikk jeg meg en ny snedig sak;)
Kan du gjette hva den ble til kanskje ?

DSCN3431

Nå skal jeg ut og plukke markblomster. En svær bukett fra naturen selv, det vakreste som finnes;)

Og nå fikk jeg lyst til å lage et "smykke" til den av dere som tipper hva dette er eller kommer nærmest ! Et smykke av....Drivved så klart ;D

15 kommentarer:

Anne sa...

Gapstokk for mennfolk med fjernkontroll!!!

Sigrid sa...

Det er jo helt klart en kongleholder - ingen tvil! Kjekk ting å ha ;-)

anne - moseplassen sa...

du finner skjønnhet i det utroligeste, ble helt fjetra over de grønne orekonglene jeg :)
Har sendt deg en epost på blogspotspørsmålet :)

Kate sa...

Jeg tror det må bli noe å ha blomster i.
Klem

Koselig koselig sa...

Veldig lekre bilder GundaM! Du er sann mester med apparatet :) stor sommerklem fra meg :)

Juni sa...

Hva det enn er så ser det vakkert ut slik det vises på bildene dine nå. Jeg er så imponert over hva du får til, alt du kan "trylle frem" av "ingenting" og så ser det så vakkert og nydelig ut!
Jeg tipper det er noe til å ha lys i, en lysestake av et eller annet slag.

Jannicke sa...

.. det smykke var fristende å vinne;o)..
jeg tipper du har hult ut den ene siden, og skal bruke den til ex frukt/kongler/tørkete blomster o.l.
Altså en slags skål???

Nydelige bilder,
som alltid ;o)

klem J.

Line Cathrin sa...

Det er en mobil holder. Alle har mobiler i dag og som regel er det alltid en eller annen som ikke finner sin. Så det er helt sikkert en som samler alle. Kjekt å ha i gangen. Det er sikkert borret hull på baksiden til å tre mobilladerledingene gjennom slik at de også ikke forsvinner.
Eller så er du lei av fjernkontroller til ymse spill som nintendo og dess like. Så den er en "skål til å legge dem i.

Villmarkstausa sa...

Det blir en potteskjuler til markblomster;-))
God lørdag med dine vakre bilder...

AnneKa sa...

Utrolig kjekt å dra på bloggvandring gjennom bloggen din.
Fantastisk alt det du lager. Skal ikke begi meg ut på å gjette hva du funnet på denne gangen :-)

Anne-Berit sa...

Neimen om jeg veit,men et sted å henge smykker kanskje.
Blir sikkert noe stilig,kjenner jeg deg rett.Det var ihvertfall kjempefint med kongler på.
Kos deg i finværet.
Klem fra Anne-Berit.

Monicas Hage sa...

En beholder av et slag? Aner ikke for å være helt ærlig, men den var vakker sammen med konglene;) Blir små kunstverk av alt du lager rett og slett:D

hverdagsgodteri sa...

En beholder til kulepenner.:) Nydelige bilder du viser, som alltid!

Josefine sa...

Kanskje det er et vinstativ...eller en vinglassholder...hi.hi
Det er vel kjekt å ha på terrassen, eller ved go'stolen...

Nydelig bilde av kongler....
ha en fin kveld du kreative dame:)
Klem

Jorids BestemorBlogg. sa...

Jeg tror du har laget en hagebenk med noe kreativt i tilegg.
Er iallefall sikker på at hva det enn er så er det vakkert og spennende.
Klem fra Jorid!!!