Sider

fredag 10. juli 2009

Pur Glede

Kan du se hva dette engang har vært..?
Jovisst, en takrenne fra et gml hus funnet nede i fjæra av en kompis av meg ;)
-Denne Gunda finner du på noe morsomt utav... Javisst, så var jeg igang da, igjen.....


Så her ble resultatet. Først fikk jeg lagd føtter av sterk ståltråd, men enda var den litt kjedelig...
Hmmm, etter noen runder med både det ene og andre fikk jeg en ide om å sette på en "karm"

Vel, slik ble altså dette fatet til slutt, med karm ;) Perfekt til pariserloffen el vårløken, gressløken eller rett og slett til å legge vakre ryllik i ;D
Så her er i tillegg mitt bidrag til Frøken Markblomst som Anne arrangerer inne i
bloggen sin !
DSCN3055

Og navnet på denne rylliken må bli Frk Karmen ;D

23 kommentarer:

Laila sa...

Du er bare strålende oppfinnsom.
Like spennende hver gang jeg titter innom her.
Har foresten en ekstra konkuranse på gang
Klem

Kathrine sa...

Den rylliken slår nok min ryllik ,) Det er sikkert.
Og sånne takrenner har jeg mange av. Noen er blitt til hyller, og noen til fat. Men uten stett og kant rundt. Fin til å legge oppi frukt, og løk:))
Vakkert, Gunda!

Ha en flott dag:) Klem

Alt godt sa...

Flotte løkar! :D

Monicas Hage sa...

Riktig vakkert ble det:D

Traff nok ingen bloggere i Trondheim. Vi var innom i halvannet døgn, så vi hadde ikke så mye tid til overs. Dessuten er jeg ikke noe flink til å ta kontakt med fremmede..., blir litt annerledes her inne enn i virkeligheten liksom... Men, jeg tenkte på det, så kanskje neste gang...;D Hadde nok vært moro...

anne -moseplassen sa...

hihi
fin frøken som alltid :)

Kjempehyggelig at du vil være med på konkurranse Gunda!

Angående det å bytte over til .com så regner jeg med at du mener å bare bytte adressen, ikke bytte selve bloggen? Det har jeg ikke prøvd, men jeg regner med at det er ganske greit. Ser det er flere som har gjort det i det siste.

Jeg byttet jo både adresse og bloggprogram, fra blogger til wordpress. Det er ikke superenkelt, og tar litt tid.

Randi sa...

Nydelig Gunda!! du er bare så oppfinnsom:-))

Tulip sa...

Takrenne av tre? Den må være gammel.
Morsom ide å lage en kurv av den. Ble flott:)

Ida sa...

Stilig! :)
På ekte "Gunda-vis".

Kos deg i hagen og i de herlige omgivelsene, der hos deg, og ha ei riktig GOD HELG! :)

Lise Dagrun sa...

Hei GundaM!
Vet du, det er pur glede å følge bloggen din! Utrolig inspirerende - for en kreativitet!

Regn, 10 grader og fyr i ovnen her i dag. Det er kosevær for meg som ikke liker så mange varmegrader.

Gleder meg til flere kreative sprell utover sommeren!

Nyt ferien.

Tina sa...

Superfin, lenge leve oppfinnsomheten din! Du er superkreativ og det er så morsomt å se p ådine innlegg! God sommer!

Fin i Formen - Margrethe sa...

Hei! Så fint fat det ble av denne gamle takrenna! Likte de spiralformede bena av ståltråd:) Er en fryd å være inne på bloggen din og titte. Så mange fine idéer og flotte bilder:)

Anka sa...

Heiii! Sender deg en sommerhilsen fra deilige Parga. Kremen er med aa vi smorer oss som gale med baade lotion og solkrem:-D KOs deg.

Tovepia sa...

Direkte nyyydelig, Gunda! Du finner, og ikke minst ser, så mye som blir til flotte ting! Nydelige bilder! Klem fra meg i skodda og regnet;)

Juni sa...

Nydelig!
Sånne takrenner skulle vi hatt på hytta vår som er laftebygd - det hadde vært fint, men går det ann å få tak i slike nå om dagen tro?

Kate sa...

Genialt Gundamor.

Irene sa...

Hei GundaM, og takk for sist!
Jeg må slutte meg til alt det Lise skriver. Bloggen din er det første jeg sjekker når jeg "kobler meg på" dataen! Her er det masse inspirasjon å hente!
Og bildene av kjolen på Containergirl ble jo lekre de også. Ha det godt!

Jill sa...

Herlig kreativ!!!
Frk Karmen, fniser og koser meg her!
God sommer til deg, nå drar jeg på tur :-)

Mitt lille hjem sa...

Du er altså så KREATIV!!
Er kjempe gøy å følge med på hva du driver med ;)

Tante Mimmi sa...

ståande aplaus! Høyrer du?!

Landcharm sa...

Hei!
Synd at jeg ikke har fått fulgt med etterhvert, men nå har jeg iallefall gått igjennom det jeg har gått glipp av. Som vanlig mange helt utrolige innlegg, med bilder fra en helt annen verden...Jeg gleder meg til å være litt mer på utpå høsten igjen. Ønsker deg en fortsatt fin sommer så lenge!

Jorids BestemorBlogg. sa...

Kjempe fint Gunda,alltid like oppmuntrende og følge bloggen din!!
Med ønske om ei God helg og en fortsatt fin sommer!!!
Klem fra Jorid

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Like imponerende som alltid, Gunda - kjempefin ble den! Som du kjæm på de' bestajndi'! Og du har sikkert tryllet frem enda mer siden denne ble laget? Kos deg med finværet - nå er det bare herlig igjen, ikke sant? Klem fra meg**

MOLLY sa...

NYDELIGE BILDER, og nydelig ryllik, som jeg ikke visste at det he...hehe:)