Sider

onsdag 22. juli 2009

Smykke til Juni

Noen har lurt på hva smykke Juni skulle få i premie etter min lille konkurranse her inne .
Og her ser dere det ;) Det har visstnok kommet frem også;D
"Smykket" er rett og slett noen små pinner i drivved tredd på en elastisk snor av strikk!

Ble så glad over å se at det falt i smak, takk Juni du er snill du ;) Smykket kan ha flere funksjoner; rett og slett settes rundt et kubbelys og om du vil eller bare sitte og fikle og kjenne på den glatte, varme overflaten ;)
Og så må innrømme jeg måtte lage et til meg selv etterpå ...
DSCN3452
Having fun, playing around ;D

36 kommentarer:

Anne sa...

Kreativt og vakkert som vanlig, men NÅ har jeg bedre tid, for kaka er servert ;-)

tinemor sa...

Artig og kreativt!!!
Klem

Jannicke sa...

Gosh,
så stilig!!!

Klem :)

Berit T sa...

Snakke deg om, så tøft, du er en oppkomme av ideer.

Og så mye flott du viser nedover, har vært litt sløv med blogging og kommentering i det siste med meg.

En overraskelse hver gang å komme inn til deg, kjempekjekt.

Ha en fin kveld og klem herfra.

Jannicke sa...

..hehe,
jada -
begge har vært i båt etterpå,
og begge sov godt og trygt om natten..
Så ingen synlig skade skjedd ;o)
Men det er jo noe som heter senskader,
hahaha....

Tovepia sa...

Råtøft! Stilig at det har flere bruksområder også.

FIOLINESBLOG sa...

Takk, så hyggelig at du liker mine bilder, det er en gave å kunne SE:)
Å:)FOR et flott smykke du har kreert:) en helt spesiellt blikk for linjer og komposisjon selv du; gleder meg til å følge deg og din blog:)

Som mine dager er sa...

Vet du? I dag var jeg i en butikk - og fant sola! Hvilket snedig sammentreff ;-)

Måtte gispe da jeg så kveldstemperaturen i kveld. Fremdeles 18 grader ute kl. 2300. ME LIKE !!!

Klem til deg.

Marit

Juni sa...

Tusen takk GundaM - smykket var supert:)
Jeg elsker slike saker som er spesielle, slike som har sjel, slike som noen har laget, slike som ingen andre har, slike som dette armbåndet!

Og ideen med å ha det rundt et lys var flott.
Selv tenket jeg at kanskje det også kunne brukes rundt ankelen som et fotsmykke eller som pynt rundt en liten vase. Ideene er mange og de kommer rekendes på ei fjel eller som her samlet i et strikk.:)

Landliv sa...

Se der ja, enda noe som jeg vanskelig hadde kommet på og også vanskelig greier å kopiere tror jeg!

Monicas Hage sa...

Flott både som armbånd og rundt lyset:)

På trampolina med ungene ja...har ikke prøvd det jeg enda, så det er vel kanskje på tide...;)

Nattaklem fra meg

Ellemeller sa...

Gu` for ein herleg blogg! Eg må legge deg til favorittlista mi!

Vakkert armbånd, forresten!

ANita

Josefine sa...

Så heldig vinneren er...armbåndet er kjempestilig! Må være kjekt å få et så spesiellt smykke...og så artig at det kan brukes på flere måter. Du er jammen kreativ og oppfinsom:))) Klem

Line Cathrin sa...

det var stilig. Likte det spesielt godt rundt lyset jeg da.

Kerstin sa...

I`m back again...
Herlige innlegg som jeg har storkost meg med... du er et oppkomme av en stor ideeskaper...
Nydelige armbånd...
og de lysestakene dine gikk jo rett i hjerte mitt da...
Nyt dagene enten det er sol eller regn som her...
Klem Kerstin

Kristine sa...

Hei hei :) kjempekoselig å hilse på igår! Tenk at butikken skal bli enda større ja, åååå...fantastisk!Kjenner jeg gleder meg en hel del jeg og! Og jeg er så fornøyd med det jeg fikk med meg hjem i går! Elg-fatet jeg kjøpte har fått oppheng og henger på veggen sammen med bilder og hjortehornet mitt..passet PERFEKT! Funnene blogifiseres i dag ;-)
Snart helg, så jeg drister meg til en liten "god helg" :)

Beate sa...

Du er bare helt genial :)

Min stil sa...

Stilig.
:) Susanne

Lykkeliten sa...

Artig ide til armbånd!
Heldig er den som fikk det.

Solrosa sa...

Herlig!! Håper du har fine dager!

Sol-klem til deg

Solrosa sa...

Det ligger en award til deg inne hos meg! :)

alvens kreative hjørne sa...

Hei du kreative kunstnersjel :-)

Likte godt "smykket" ditt :-) Både som smykke og som pynt rundt lyset :-)

Ha en fortsatt fin dag!

klem

Lise Dagrun sa...

Hei, du!

Her har du enda et produkt du kan selge i bloggbutikken din! Disse får du solgt unna så lett som bare det - garantert. Råstilig!

Venter spent på neste påfunn.

anneskreative sa...

nei ,,,så stilig,,,,,
Dette var en flott ide,,,,ikke bli overrasket om jeg hermer....
Lover at jeg skal si at jeg har fått ideen av deg,,,,smiler
Klem Anne

Datt sa...

Nydelig! Heldig vinner der! Du er bare såå utrolig flink, mitt nye forbilde :)

Tulip sa...

Å så smart! Fine både som armebånd og lyseholdere.

Grattis med overstått dag forresten, snuppa!

Klem;)

Ella sa...

lovely.... reminds me of a bracelet that i have made in silver http://sandbackens.com/?page_id=49

i love your blog!!

rosa:-) sa...

Hei hei Gunda:-)

Har ikke vært i den største skrivemodusen i sommer, MEN er stadig vekk innom og titter:-) For meg ser det ut til at du har en koselig sommer i hagen med dine, så hyggelig. Hagen min er ikke så stor men det går an å kose seg med et glass vin eller to. Så herved har du fått invitasjon:-)
Håper ikke at værmeldingen stemmer, håper vi får noen flere dager med oppholdsvær og litt sol!

Sommerklem

Anka sa...

Heiii GundaM. Så kult smykke-lyspynt-god å kjenne på dings:) I like it! Håper du nyter dagene;)

ArneA sa...

Kreativt og vakkert
Artig og kreativt
så stilig
så tøft
hehe
Råtøft
for et flott smykke
smykket var supert
se der ja
Flott
vakkert a.... forresten
Kjempestilig
Stilig
Nydelig
helt genial
Stilig
artig ide
Herlig
Likte godt
Påfunn
så stilig
Nydelig
så smart
lovely
så kult

Adjektivene står fritt til å benytte om igjen, og igjen, og nok en gang.

Tror jeg melder meg ut av denne fanklubben
God helg med flere relikvier fra vrakgodsenes hellige orden

Fin i Formen - Margrethe sa...

Så utrolig stilig!! For en idé, slikt liker jeg :)

Petunia sa...

Du er flink, Gunda :)

Petunia sa...

Obs! Noen trenger hvis middel mot sure oppstøt her inne;)

Ida sa...

Det er sant og visst, Petunia.
Det gror etter gode ord.
Sarkasme er gift....!

Ida sa...

Veldig fint armbånd, forresten!
Du er et unikum, Gunda! :)
Juni er heldig! :)))

Bird sa...

Se der ja! Den var slettes ikke dum! Likte armbånd på lys!