Sider

tirsdag 7. juli 2009

Stolhaging II

Javisst, noen tar seg tid til å stolhage mens noen må jobbe ;)
Etter å ha vært noen dager borte er denne katten på meg som en klegg, sku nesten kalt den kleggen ;D Og legg merke til hagehytta der bak...


Og ja, slik ser den ut fra nært hold. den er fullstendig dekt av klatreplanten "arkitektens trøst" men nå tror jeg arkitekten må ta litt ferie her...Makan til kamuflering ! Begynner til og med å klatre over til epletreet her nå, nei nå må den trimmes litt her !

14 kommentarer:

Josefine sa...

Halloen!
Skulle inn og legge inn kommentar på det forrige herlige sommerinnlegget ditt...så kom det opp et nytt:)

Herlig pus som vil tusle etter mamma...og hagehytten var jo bare så fin!!!! Kos dere videre i den sjarmerende hagen....

Jeg har startet ferien for en time siden og er bare happy:)

Snakkes, stor klem

Tovepia sa...

Jeg synes hagen din ser så utrolig fin og spennende ut!! Katten koser seg nok godt med matmor i nærheten, og passer virkelig inn i din hage;)
Jeg nyter ferien, har nå tappet meg et glass rødvin som skal nytes ute i sola;) Ha en finfin kveld, både du og "kleggen";)

Anne-Berit sa...

Klatrebusken din er iallfall frodig der den slynger seg bortover.Er det lesehjørnet ditt du har inni der?
Klart pusen blir glad når matmor kommer heim,kos det.

tinemor sa...

Det Vokser og gror nå ja.
Deilig med et slikt herlig sommervær.
Kos deg
Klem

Juni sa...

Den hagehytta så innmari flott ut, selv om det gror over alle støvleskafter. Jeg liker det når det er litt villt og "frodig". Men at du må passe på så den arkitekten ikke innvaderer epletreet, det skjønner jeg.

Katten er nok glad for å se deg igjen og sier det på sin måte. Koselig med slike myke og herlige tilbedere:)

Alt godt sa...

Stolhaging er blant favoritthobbyane mine! På Gal hadde vi faktisk ein stolhagingskonkurranse for eitt par år sidan... :lol: Til no i år har det blitt for lite, eg er sjef på jobb, og har alt for mykje å halde på med...

Min Verden Hanne sa...

Deilig hage :) Stolhaging på til - men innimellom må saksa frem :)

Marie sa...

Stolhaging er kjekt ja, men eg oppdagar somregel eit eller anna som eg må fingre med, som fram med ei saksa eller fjerne litt ugras.

Katten er ein god kompis her også :)

Fine bilde :)

MajorogMeg sa...

Synes det så vakkert ut jeg da..men det hender trimmesaksa må fram ja..
Stakkars "kleggen", sikkert savnet deg enormt mens du slynga deg ved middelhavet..Kos med den og send en klem herfra:)
Kos deg Gunda, her fikk vi en regnskur nå ikveld men det gjorde bare godt!
Klem fra hytta:)

Kathrine sa...

Skal si det gror oppi lia di du:)) Tenkt å skaffe meg en sånn en jeg og, men vet ikke hvor jeg skal ha den enda.
Skjønner katten godt. Matmor hjemme igjen!!

:))

Anita fra hjerterommet sa...

Jøss det var litt av en villig klatreplante, tror aldri jeg har sett noe slikt... eller vent jo kanskje jeg har det i min egen hage.. jeg har en slags vill klimatis med svak rosa blomster.. den vokser overalt og sprer seg som ugress... og ja for meg har den blitt ugress, umulig å bli kvitt. men vakker er den jo når den blomstrer. Kanskje jeg skal ta et bilde av den og legge den ut i bloggen min så kan noen eksperter finne ut hva det er for en plante??

Lenge siden jeg har vært inne hos deg. Har vært bortreist en stund, og lagt for det meste og plasket i oslo fjorden... som straff har jeg lagt nesten en uke men halsvondt, ja ja men nå er formen bedre og jeg har tilgang til blogg helt til lørdag, da står kreta for tur. See you.

Line Cathrin sa...

Vakkert villniss. Me like.=D
Har planta en ved bunkersveggen nede mot veien. Tanken er å få senket det flyvende hus ned i terrenget.
I gamlehaven dekte den verandaen min en gang i tiden før den bestemte seg for å dø og rosene fikk overta.
Arkitekten er kjært barndomsminne for meg, et absolutt must i haven.=)
Kaffen jeg mumla om ser ut til å bli servert inne i drivhuset.=D

Berit T sa...

Husker denne hytta fra ifjor, og det var et imponerende byggverk. De lange armene til akritekten de får tak og slynger seg rundt det meste, greitt med slike planter som vokser fort.

De lysestakene var flotte, jeg har vært på Raulandsakademiet og der var det utstilt strengarbeid, virkleig flotte ting. Uheldigvis så ble bildene dårlige, de lag i en glassmonter så det ble mye skin, og så var bildene uklare. Men kanskje jeg skal sende de til deg alikevel så får du et inntrykk og kanskje en ny ide, selv om du sikkert ikke er oppårend for idear.

Ha en fin uke i sommeren.

JULIE K sa...

Åååå har han vært borte noen dager....hm....ikke rart han henger etter deg da....er vel glad for å komme hjem : )