Sider

mandag 20. juli 2009

What`s Up ?

Tiden går , ting forandrer seg. Fra å hete "En liten hagevandring" har jeg nå valgt å kalle bloggen min "Playing Around" for det er jo det jeg i virkeligheten gjør....Leker meg !
Har det gøy og så vil jeg gjerne dele denne gleden med dere andre her inne.
For noen blir det sikkert vel mye, da går du bare videre mens andre lar seg glede ;)
En god bloggvenninne her inne, en av de første jeg kom i kontakt med har valgt å "stenge" bloggen sin for kommentarer. Lar den være som en inspirasjonsblogg for seg selv og oss andre som vil . Ble litt lei meg igår Anne for du vi har hatt det gøy her inne med div sprell men jeg skjønner deg , og din flotte fotoblogg kommer til å bli hyppig besøkt.

DSCN3511Vel, jeg går videre med meg og mitt. Leker meg videre i hus og hage, med eller uten små hjelpere ;) (Nederste foto tatt av lillebror i huset, lille Pe. Tusen takk snille deg. En slik dings som utvider seg i vannet skal bli....)

31 kommentarer:

MajorogMeg sa...

Det nye navnet passer godt ja Gunda:)

Du viser alltid gode og morsomme bilder!
Kos deg videre i regnet, jeg er tilbake på hytta og jeg fyrer..
Klem fra Major`n og meg:)

Lise Dagrun sa...

Jeg lar meg glede, det er i alle fall sikkert!!
Jeg fant en definisjon på kreativitet, og den er nok skrevet til og om deg, GundaM: Når du kan se det alle har sett, men tenke det ingen andre har tenkt, har du oppdaget kreativiteten din.
Takk for alt du deler!

Regnværshilsen fra ivrig leser av bloggen din.

Anne sa...

JEG Å!!! vilha en dings som utvider seg i vannet :-)))

...og ennå bare mandag, puh... lenge ti fredda`n du...

MOLLY sa...

For noen kule bilder, og jeg er med på både playing og around:)
KNALLKULE BILDER...Imåtte bare si det IGJEN!!!

anne - moseplassen sa...

Gratulerer med navnskifte, det passer kanskje bedre, men hadde det ikke vært for navnet så hadde jeg nok ikke funnet deg den gangen for lenge siden!

Bloggen din er genial, sprudlende og innspirerende, og leke gjør du definitivt!

Monicas Hage sa...

Et passende navn, Gunda, og jeg lar meg i alle fall glede;D Du er til stor inspirasjon! Jeg gjentar meg selv..., men slik er det:D Klem fra meg

JULIE K sa...

....men så utrolig flott og artig bilde du har som header nå. Jeg likte det så godt. Hvor i all verden har du fått alle de figurene henn ?

Juni sa...

Det er viktig å leke, også for voksne:)

Det nye navnet ditt passer utmerket til deg og bloggen din.

Alvas hjørne sa...

Flott Gunda!
Det er viktig å leke,selv for voksne:)
Koser meg bestandig her hos deg, masse flott! Så stå på med mer gøy!!
Klem!

Som mine dager er sa...

Det er viktig å finne nye retninger slik at man ikke forblir statisk. Tror den nye tittelen vil kle deg godt. Gleder meg alltid til å komme inn hit for å se hva Gunda leker med nå ;-)

Ny bakgrunnsfarge har du også. Jeg grep etter fargepaletten selv i kveld og med et vips var bloggen min hvit. Helhvit. Jeg er klar for det nå. Har skiftet bakgrunnsfarge så mange ganger at jeg er sliten av meg selv ... Tror jeg parkerer på hvit en stund.

Hvis du er på jobb kunne jeg besøkt containergirl på onsdag. Føler veldig for et besøk, ikke minst bare for å si hei. Håper du har litt godsaker av noen skatter å by på.

Klem fra Marit

Jannicke sa...

Likte endringen du har gjort på headeren!!
Jeg liker veldig godt å leke med deg..
eller rettere sagt,
se på deg når du leker!!!
Hihihi...

Klem J.

GundaM sa...

Lise Dgrun uten blogg-Tusen takk snille deg;)

Ps. Lag deg en fotoblogg snart!!!

MajorogMeg sa...

Stor interesse for den Gunda. Hva skal du ha? Jeg blir jo her i 4 uker nå så hvis jeg kan plage Marit så hadde det vært glimmers..
Gammle og god trepulk det der da?

Josefine sa...

Det var et passende navn...og en herlig header. Alltid et lite eventyr og komme innom deg:)
Stor klem

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Play on, Gunda - og ikke stopp!

hverdagsgodteri sa...

Herlige små dverger å leke med.;)
Det ligger en award til deg inne hos meg, om du vil ha..

Mia sa...

Hva skjer a... nytt navn! Og riktig så passende et også. Artig med en "ny giv" i bloggen. Og jeg gleder meg ti å følge med dine nye sprell her inne.

Mitt lille hjem sa...

Du har virkelig din helt egen greie gående!
Er kjempe inspirert av deg og din artige blogg.

Navnet passet veldig fint!

Kreative du :)

Tovepia sa...

Ditt nye navn passer flott - du leker deg, og vi har en herlig stund hver gang vi er innom;) De sju dverger er på plass, så du er vel snøhvit!!!? Bare ikke fall i søvn, for vi vil gjerne ha deg våken og lekende;) Ha ei fin uke videre i regnet og klem fra meg!

ASSA sa...

Gratulerer med flott nytt navn!
Playing Around... passer deg perfekt!

Stikker nok innom deg snart, ikke kjøpt meg noe rart på over en uke nå ;oD neida tregr ingenting, men en kikk er alltid morsomt!

tinemor sa...

Jeg viste det!!
Klart du måtte ha slike søte små til å hjelpe deg med alt det flotte og gøye du lager!

He, he
Artige bilder
Og grattis med nytt navn

Klem

Line Cathrin sa...

Det navnet passa godt!=))

Guro sa...

Meget passende navne-makeover ;)

Tovepia sa...

Huff, tror jeg må ha vekslet snøhvit og tornerose...fort gjort:O)

Laila -Karin sa...

Du har virkelig funnet det riktige navnet for bloggen din , passer deg helt ypperlig..
Klem

Tante Mimmi sa...

Kan eg leike med deg???
I dag kan me leike kaffiselskap i hagen din! Eg tar med kake og du kokar kaffi og så leikar me selskap! Er du med???;)
Navnet sjemme ingen seie mora mi- for meg kan du heite akkurat det du ynskjer! Du er deg uansett og det er best!
Nyt DAGEN din!


(Pst! Eg har berre høyrt om digsar som blir mindre i vatn...)

Marie sa...

Passande namneskifte!

Det blir alødri for mykje playing around :)

Far min hadd eit uttrykk; bare du blir som barn i sin, vil nok gleden komme inn.

Det stemmer ikkje sant :)
Klem

BROCANTE sa...

Jeg er glad du ikke stenger for kommentarer - ellers får man jo ingen respons eller kontakt med leserne. Har hatt min blogg lenge og jeg setter virkelig pris på små tilbakemeldinger fra de som følger med meg. Jeg leker meg med meg og mitt jeg også - på min måte, men det ER morsomt å dele det med andre. Det er viktig å leke seg! Så mange morsomme bilder du tar - virkelig fine - og rusten din - ja den er fin den også.

elisabeth sa...

Playing around passer godt til deg
ja :-D
Alltid koselig å stikke innom bloggen din og se hva du har funnet på siden sist!!

ArneA sa...

Enig med deg vedrørende Anemones kommentarstopp. Har gitt kommentarer der siden 17 januar 2008, men nå er alt dette bare borte.
:(

S & E sa...

Jeg kommer til følge deg videre uansett navn - også om du velger å stenge for kommentarer. Du inspirer og det liker jeg!