Sider

fredag 7. august 2009

Dette ser ut til...

Ja dette ser ut til å bli en flott helg!!!
Meldt rekordvarme over trøndelag og det liker vi jo ;D Gjør det enkelt, server enkelt ;) Nyt dagene .

Kjenner du forresten noen som har likt skogen og det å kunne gå og plukke bær men som ikke har mulighet for det lengre...? Ut og plukk, skogen er full av lyng og deilig bær!
Plukk med deg en bukett blåbærlyng og gå på besøk, garantert lykkestund !


Har du forresten lyst til å se bilder fra hagen min sett med andre øyne enn mine egne..?
Gå inn i denne herlige damens blogg og se hva hun fanga med linsa si her endag ;) Spennende...

DSCN3820 God helg til dere alle herlige bloggvenner ;)

22 kommentarer:

Line Cathrin sa...

Hahahaaaaa=D

miss marple sa...

...riktig god helg tilbake..og det var gøy å se hagen din fra en annen vinkel..veldig fine bilder..
god natt-god natt:)

Tovepia sa...

Makan til enkel servering:D Nydelig, Gunda!!
Nattaklem fra meg;)

Linda sa...

Var inne å kikket på de flotte bildene,de var virkelig flotte!
Men du er jo superflink med kameraet selv du da!

Ha en fin fin helg i det nydelige sommerværet!
Nyt,nyt nyt....
Klem Linda

Tante Mimmi sa...

Å, så fint og godt sagt...skal tenkje på kven som skal få ein kvast;)
Å, er du begynnt med "bli ny" konsept i hagen din??? Kan eg melde meg på???
Og fatet...nydeleg!cluten..skivebrems...eller? fnis!
God helg!

Tante Mimmi sa...

Pst!
Sjekk klokkeslettet på alle damene her inne! Er bloggara B-menneske???
No gir eg opp! (Småtrolla er jo trass alt A!....)

Laila -Karin sa...

En flott helg til deg og. Nydelige bilder på begge plasser.
Vi er lovet varme her og.
Så jeg håper det blir sån rimelig normalt.Klarer ikke så veldig varme.
Da for jeg pusteproblemer.
Klem

Kerstin sa...

Flotte bilder inne hos LIne C... og dine bilder..ja har sgat det før dritstilige....
jeg kunne tenkt meg å sett hagen din liv jeg...

God helg..
Klem

Josefine sa...

Nydelige bilder du har tatt her!

Så flott utfordring du har i dag...den burde vi tatt alle sammen. Tenk å være lenket til hjemmet og ikke få oppleve skogen med blåbærlyngen som bugner!! Håper noen henter inn til meg den dagen jeg ikke kan gå der...

Flotte bilder din bloggvenn har tatt fra hagen din:) Ønsker deg en fin lørdag,...stor sommerklem

BROCANTE sa...

mmmm.... og så blåbærsytltetøy på nybakt loff da..... Det ER faktisk bøåbærtid nå!

Anne sa...

Halloisen, eller gud morning gud morning..., se du har travle dager du også :-) innlegget ditt under her trøstet også meg, for neste år neste år tenker en.., mens tiden flyr :-)
Så mange planer, alt for mange planer, og så mange som skal ha vår oppmerksomhet. Pinadø snart midt i august Gunda!!

Men været, truddelidu, det nyter vi!!

Klem til deg min venn.

Juni sa...

Det enkle er ofte det beste:)

Blåbær er godt og jeg skal snart på hytta for å sørge for vinterens forsyning. Men her det meldt dårlig vær i dag med fare for torden så det blir ikke i dag.

Det var forresten nydelige bilder fra din hage på Linecas blogg:)

Nyt dagen og varmen som dere er så heldige å ha!

Kathrine sa...

Har hengende blåbærlyng med blåbær på hytta til tørk. Det skal blir til te. Fine til julegaver også:)
Men si meg, har du moreller enda? Her tok trosten alt for noen uker siden da vi var på ferie.

Flotte fotos, nå må jeg sette igang med jobbinga igjen. Helg, hva er det??

Kos dæ:)

Ida sa...

Åååhh JA, Gunda!
Skulle ønske noen kunne plukke inn store buketter med lyng fra skogen til meg akkurat nå.... Bær også, for den del.... ;)
Jeg elsker å plukke bær. Det er en god meditasjonsøvelse det... ;)
Skal hinke meg ut og plukke litt i vegkanten jeg...
Det går fint, det også! :)
Røsslyngen blomstrer her nå og farger landskapet lilla.
Det er fint!
Kos deg og god helg.
Klem.

Line Cathrin sa...

Fnis så smsen din.
Lo litt når jeg så innlegget ja. Så godt flere har mange baller i luften og ikke når alt på rett tid =))
Takk for at du linket til bloggen min. Fikk noen hyggelige ekstra besøk der. Det var koselig.

Jannicke sa...

Elsker blåbærlyng ;o)
Men har aldri hatt de i vase MED blåbær på!! Men hvorfor ikke??
Har vært hjemme og jobbet i timesvis i dag.. nå nærmer det seg hjemreise... Plukket med meg masse (amerikanske) blåbær + opal plommer før jeg dro til sommerhuset ;o) Skal lage pai og muffins til min svigerinne i morgen ;o)
Nå er det reker og hvitvin ;o)

God helg, min venn!!

Klem J.

AnneKa sa...

Takk for en kjempegod ide :))) Jeg skal jammen plukke blåbærlyng å ta med meg på sykehjemmet. Når ikke de kan gå i skogen kan eg bringe litt av skogen til dem.
Ha en riktig god helg!!!!

Marie sa...

Enkel men fin servering :)
Blåbær er nydeleg :)

Solveig sa...

Så spennende innlegg og flotte tips!

Ønsker deg en flott søndag!

Klem fra Solveig :-))))

Alvas hjørne sa...

Hviken herlig stol du har!
Bildene taler for seg, nydelig:)
Kos deg videre!

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Mordomme hagebilder...og blåbærene ser så deilige ut....Hyggelig å høre at dere har hatt fint vær, det har dere fortjent.
Du må ha en god uke!!
Klem...Ellen

Magny sa...

hei Gunda!!
håper ferien din har vært fin!

nydelige bilder, herligt kreative...!

rust er helt enestående...

du har en spennende hage,- kunne tilbragt sommeren i den...

klem og fiiiin dag vider^***