Sider

fredag 28. august 2009

En flott avslutning !

Våren startet så rikt med masse blomstring i mai!
Hvitveisen ble flittig plukket og satt frem. Ååå, den var nydelig i år ;)

Så kom juni og startet sommeren.
Epletreet blomstret også rikt i år !!! Det er så vakkert, og så flott og ligge der under og høre biene jobbe og resultatet det ser man nå!


De lange skygger begynner å snike seg inn i hagen her nå, men det er masse å glede seg til enda ;D Epletreet bærer frukter og selv om de ikke er spiselige iår så kan man finne på masse annet med de! Having Fun

Ha en fin fin helg der ute alle sammen! Og tusen tusen takk for en flott sommer her inne sammen med dere bloggvenner ;)

24 kommentarer:

Lise Dagrun sa...

Utrolig hvor fort denne sommeren har gått! Synes ikke det er lenge siden vi beundra de fine hvitveisbildene dine, jeg. Men jeg kjenner at jeg gleder meg til høstfargene kommer for fullt, da blir det også mange nydelige fotomotiv! Hver årstid sin sjarm, det er vel sant det.

Ha ei flott helg, GundaM!

Marie sa...

Flotte bilde av ein sommar som for forbi...

Det er ikkje snøbær du såg hos meg, men kvitrogn.

God helg :)

miss marple sa...

Så flott "kavalkade" du viser...
nå gleder jeg meg til å se høst og vinter her inne hos deg;-)
klem...

Anne sa...

ÅÅ nei!!! GUnda!!! ikke takk riktig ennå da..., sukk, vil ikke vil ikke vil ike at det skal at en ende ennå. Vil forsatt ha varme kvelder jeg, med god `kånn`vind og talglys utendørs.

Vil ha denne energien, rommet for kreativitet utendørs, som jeg går glipp av når mørket kommer klokken 1400 :-((

September kan være fin den, men god luft, så enda gir jeg meg ike over nei, fin tur med opp mot 20 gradr skal vi også ha om litt, nei da, dettane blir bra. Likte du helsestudioet i driv ved??? he he

Klem og *skål*
Kjærringa i sitt andre glass og øyenlokkene allerede tunge...

Josefine sa...

Å det var vakre bilder fra vår og sommer...husker dem alle jeg:)

Så enig,...det er mye å glede seg over enda. Både frukt og trær bugner enda. Lyng og rognebær frisker også opp.

Så du har vært på mine kanter..hm. synd jeg ikke visste det. Håper du hadde det flott der du var:)

Ha en fin helg, stoor klem

Tina sa...

Nydelige bilder, den sommeren gikk fort gitt, føler meg nesten litt snytt, ikke brun en gang! Er ikke imponert over været nei, men men... Nå er høsten her og masse levende lys og koselige kvelder. Håper du koser deg like masse som meg i kveld:) Klæm Tina

Tovepia sa...

Nydelige bilder med en anelse vemod. Høsten kan faktisk være den vakreste årstiden, men den varsler en del av året jeg kunne vært foruten..dessverre. Men vi får nyte høsten og håpe den blir laaang;)
Ha ei trivelig helg og kos deg masse!!

Grip dagen sa...

Ja, det var den sommeren.
For vår det sluttet den, sånn værmessig, for 2 måneder siden!

I morra setter vi også punktum med en skikkelig hagefest (de har meldt vind og regn!!!)

Men vi trosser det og leker det er sommer - bare 1 kveld til.

Ha en strålende fin høst!!!
Klem Marit

AnnA sa...

Åhh, dina vitsippsbilder ger en hopp, att det kommer en vår igen.
Men sommaren är ännu inte över. Här i södra Sverige var det riktig sommarvärme idag, och kvällen var ljummen.
Härlig fotokavalkad du visar.
Ha en skön helg!
hälsn
AnnA

Miamor sa...

..sommer kavalkade hos deg ja....nydelig...og lillebroren ja..som ikke e så lien ..ham e på Stjørdalen vet du..e gift med søstra te a elisabeth...og e ofte i Bladet med fuglevern...ja da..sånn e no det....god helg til dama i Hegra..

Jorids BestemorBlogg. sa...

Så fin kavakade Gunda,men den linselusa er bare helt bedårende og se på,tviler ikke på at hun melder seg som modell også til fine høst og vinterbilder.
Ha ei flott helg kos deg!!

Om å få livet snudd på hodet.. sa...

Du har bare den nydeligste hagen Gunda! Skulle gjerne vært der om sommeren og sett ;) Ha en strålende helg! Klem fra Linda :)

Berit T sa...

Nydelige bilder, fra vår og sommer.
Og epleutstillingen din var da særs flott. hvorfor er ikke de spisende da? De såg fristende gode ut.
Og å få slike bre på bøkene sine, stilig, det var da bare du som kunne finne på slikt. Et oppkomme av ideer det har du alltid.

Og så er denne sommeren over, men det må da bli mange fine dager enda før varmen takker for seg.Teperaturen er slett ikke verst om dagene, men hyttemegtu som det regner, noe så vannvittig til tider, så blir det bråstopp og solen skinner og vi er så fornøyde så.
Men har lyst på milde fine kvelder der en kan sitte ute, fyre i peisen og riktig nyte livet, se på stjernene og fantasere.
Nei nå er det på tide å krype under dyna.
Ha en flott helg der nord.
Klem herfra i natten.

Kerstin sa...

En vakker og verdig oppsummering av sommeren som snart er over i høst.
husker alle bildene...vakre alle sammen...
Takk for at jeg har fått dele denne sommeren sammen med deg her inne.. nydt alle bildene...
God helg til deg også..
klem O=)

Ellemeller sa...

Lykke til med tenåringsfeiring!!

I dag skal eg vere Pippi og ete kanelbollar til frukost og drikke brus rett frå flaska. *rampejente* :)

Anita

tinemor sa...

Ja, sommeren har gått så fort.
Alt for fort!

God helg til deg og dine!
Klemmer i fleng!

Beate sa...

Å for en flott samling med bilder. Er det ikke fantastisk at hver tid av året har sine vakre ting. Nå som sommeren er over gleder jeg meg til alle de vakre høstfargene.

Treklang som står på ønskelista mi er foresten en genial sangbok. Den har en god blanding av kristne sanger og mer populærmusikk. Genial både allsang rundt gitaren og til mer formelle samlinger

Mia sa...

Ååååh, jeg husker så godt de fantastiske hvitveisbildene dine i våres. Og tenke seg at våren og sommeren er "long gone" nå... for ihvertfall her hos meg er det veldig høstlig, og har igrunen vår det lenge nå. Men hvor ble det av sommeren...? Jeg sitter her og føler meg litt "snurt" for det ble liksom aldrig noe greie på den iår. Men vi får satse på en herlig høst istedet.

Bildene dine er alltid så trolig vakre og sjarmerende, inklusive de herlige kattene dine! Gleder meg til høstbilder fra deg etterhvert.

Som mine dager er sa...

Så flotte bilder - jeg blir helt matt av hvitveisbildene. Ingenting er mer VÅR enn hvitveis. Kan vi ikke bare ta nøyaktig 1 måned med vinter, så innfører vi vår igjen. Det hadde passer meg vanvittig bra ;-)

Koser meg litt til med bildene dine, mens jeg ønsker deg en fin lørdagskveld.

Klem fra Marit

anneskreative sa...

Så vakre bilder,,,,du minner oss om at våren og sommeren er over for i år,,og at det så ugjenkallelig er høst.
Men masse å gleder seg over,
Høst står for meg som en kreativ tid,,,,tiden for mnage prosjekter og aktiv innetid.
Gleder meg til det nå jeg,,,,,
Ha en fin helg du også.
Klem Anne

=Anja sa...

Du er så livsbejaende-Gunda:0)
Just love it:0)

Slutt

sologbolig sa...

Flotte og orginale bilder som vanlig. Her er høsten komt og skikkelig vestlandshøst med regn heile tida fra alle kantar ..... det går ikkje an å ta foto ute ein gang !!! E' d' rart at eg er inne og maler !? Ha ein flott søndag.

Kathrine sa...

Mye en kan glede seg over ennå ja, sant det:) Flotte bilder av en fin fin vår/sommer/høst.
Vi sankkes, Gunda:)

A-mora sa...

Synes sommeren her har gått så alt for fort. Har mye jeg skal gjøre i hagen ennå.
Nydelige bilder,og som jeg gleder meg til og plukke hvitveis igjen. De er noe av de nydeligste blomstene jeg vet av.
Tusen takk for gode ord.
ha ei fin ny uke.
Klem