Sider

tirsdag 11. august 2009

Epler og regn

Ser ut til å bli en flott høst, kanskje litt tidlig å snakke om høsten enda men eplene vokser ;)
Bare så synd de også iår har en sykdom, slik at en ikke kan spise de.Og regn..Slik det har regna siste døgn tror jeg ikke det blir mere regn igjen til høsten.
Men regnet er en fin greie egentlig, så mange flotte fotomotiv og det grønne blir enda grønnere ;)
Og saueskinnet som henger på stolen året rundt blir så fin og krøllete der det henger...



Ha fortsatt en fin uke der ute alle sammen ;)

24 kommentarer:

Jannicke sa...

...vidunderlige bilder ;o)
Eplene mot det brune og grønne ;o), helt skjønt!!
Epler er veldig fotogene,
haha!

Klem J.

Linda sa...

Synd med eplene dine!
Men vakre er de jo da.
Så positiv du er i forhold til regnværet.
Jeg sitter ikke å depper jeg heller.
Men må si jeg blir imponert når du snur på det å heller ser det vakre!
Kreativ bruk av de flotte tefatene dine!
Jeg vet ikke om det er mange forbigående hos deg, men de trekker nok på smilebåndet av dette synet, for orginalt er det!

Ha fortsatt en fin uke du også!
Klem Linda

Lyst på livet sa...

Hadde det enda vært sånn, at det ble tomt for regn! Vi her nede skulle vel ikke hatt regn på et halvt år, MINST! Makan til møkkasommer skal man lete lenge etter og nå må høsten bare komme for min del :-). Hagen er gitt opp og putene bærer jeg ikke flere ganger ut og inn nå.

Nydelige bilder her hos deg som vanlig :-)

Klem fra ei drukna katte

Kathrine sa...

Hørte det hadde kommet tre meter regn ett sted i Kina på tre dager. Litt igjen her hoss og takk og pris. I går satt vi ute under to parasoller og spiste middag i regnet. Faktisk ganske kjempetrivelig!
Synd med eplene dine, men så dekorativer de er:)

:)

ps..hadde det enda vært Martin,)Hi..

Kerstin sa...

Nydelige bilder Gunda... Epler ja... fikk ett eple i år også jeg, men ødelagt..kanksje syk...???

Masse blomster i vår...skjønner ikke hva jeg gjør galt...

Et sausekinns teppe står høyt på min ønske liste...


Nyt kvelden og morgen dagen....
Klem Kerstin

Tovepia sa...

Ja, sannelig får skinnet vaska seg i dette været;) Flotte bilder! God natt fra meg og ha en god morgendag!

Monicas Hage sa...

Du får fortsette og bruke dem til dekorasjon;) Vakre bilder, og helt enig, regn gjør mye enda vakrere:D

Ha en fortsatt flott uke du også:) Klem

Anne sa...

DÆR!!!! DÆR!!! DÆR!!! hæng håre mett!!!

Anne-Berit sa...

Superfine bilder tar du i allslags vær.Bare gråvær her også i dag,men det har ikke regna så veldig mye.
Synd at du har fått sykdom på eplene dine,de så jo så fine ut.
Ha en trivelig onsdag:o))

miss marple sa...

Vakre bilder,som vanlig,her hos deg..syns bildet med overfylt "balje" var veldig søtt..og så var det disse eplene,da..til besvær hos andre enn bare meg,skjønner jeg;)

Magny sa...

vidunderlig vakre motiver idag , som ellers...
klem ^*

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Flotte bilder. også så ok. å ha sauefellen ute hele året. Hadde jeg aldirg kommet på. tåler den det altså?
Tenkte å få noen å ha på en benk under utbygget, der er det jo litt tak så kanskje de bare kan ligge ute der da? hadde jo vært genialt:)

Men butikken min finner du her: www.wallas-verden.no åpen for hele norge hele døgnet. Men selve meg og lageret er jo i Asker da. Alle er hjertelig velkommne på besøk, men det er et lager og varene er nok ikke så fint utstillt. Leiter etter butikklokale da. Men da blir det jo en helt annen hverdag. Så jeg er litt sånn vill, vill ikke enda:)

Nå er det natta for meg.
Klem:)

Ida sa...

Du får regnet til å bli vakkert du, Gunda. :)
Og alt annet du sysler med.
Herlig stemning! :))

Mia sa...

Regn ja... det skal jeg hilse å si at vi også har fått i bøtter og spann! Såpass at jeg ikke tror det er nødvendig med mer regn iår.... Så jeg satser på en tørr, mild og vakker høst. Håper værgudene er på min side...

Hva slags sykdom er det på eplene dine? VI får også en del epler iår (variere litt fra tre til tre) og noen trær ble angrepet av heggmøllen (tror det er det det heter...) så en del er markspiste. Men heldigvis ikke alle.

organic-lizzi sa...

Saueskinn!!Trodde du hadde farget håret jeg:-))
Jammen godt det var sol tidlig i sommer ellers hadde dette vært helt ille..Nå har det faktisk vært noen timer sol i dag!Slå den da..
Håper livet leker i Trøndelag&at alt vel..
Natta til deg&Stoor klem Randi

rosa:-) sa...

Kan ikke spise de eplene vettu! ALT for dekorative;-)

Josefine sa...

Du ser nå det positive i det meste:)

Regn er flott det..frisker opp

Det eplebildet ditt var helt fantastisk!!!!

Ha en fin dag, stor klem

ArneA sa...

Mer referanse til Annes ønsker om å besøke bloggen din, begynner jeg å lure på om hun virkelig planlegger å bli enda blondere

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Enig med deg når det gjelder regnet, Gunda! Alt blir freshere og vakrere - og jeg liker meg godt utendørs i regnvær, også. Det øverste bildet med eplene er bare SÅ flott - vært fint som et stort bilde på veggen, det. Like greit at eplene ikke kan spises - mye bedre å nyte dem med blikket:o) Ha en fin onsdag oppi bøgda di, min venn. Klem fra meg**

Anetteshus.com sa...

Nyyydelige bilder, Gunda!! Som alltid;) Ha en fin uke!!

Klem Anette:)

Mitt lille hjem sa...

Flink å ta bilder er du og :)

Fin uke til deg og, og takk for hyggelig kommentar hos meg!

sologbolig sa...

Nydelige bilder! Og eplene modnes og gode er de (synd at dine ikkje kan spises). Her midt i Hardanger er det frukt overalt nå, epler, plommer..... Har vert to dager på landstedet MITT !(eller ka eg no skal kalle det ?) Koselig! Ha ein fin dag.

Alvas hjørne sa...

Herlige bilder!
Saueskinnet var nydelig med slike krøller da:)
Fortsatt fin uke!

ASSA sa...

Flotte bilder og jeg lurte på hvilken parykk du hadde der så var det saueskinnet :D
Nå er jeg hjemme igjen etter etpar dager i køben med have, handling og god mat ;)