Sider

fredag 7. august 2009

Høyspent

Rett over hagen går en høyspentlinje, kan ikke si jeg liker den noe særlig men ikke så mye vi kan gjøre med det.
Et par rosebusker og et lite eike tre er plantet ved siden av stolpen der ute;)
En fuglekasse er og plassert der på den ekle pålen...

Mitt bidrag til Moseplassens frøken konkurranse denne gang får bli denne rosa som jeg velger å kalle Frk Høyspent ! Lykke til lille venn og sorry for at jeg har forsømt deg og alle de andre der ute i hagen iår, livet har vært noe hektisk siste månedene men jeg lover til neste år... Jeg lover ;)

14 kommentarer:

Kerstin sa...

Nydelige bilder...skjønner godt du ikke er glad for den, men når den først er der så har du jammen gjort det koselig rundt den..
Ang stell av Hortensiaen min, hos meg får de gjødsel og vann..rikelig med vann.. Og det har jo han der oppe tatt seg av den siste måneden...
Hihi kom på at jeg har jo ikke gjødslet de andre plantene mine i sommer.. Ikke rart de skranter og ikke vokser... Tok meg slev i kragen nå og ga de gjødsel, kanksje litt sent???
Lykke til med Frk Høyspent..
God helg..
Klem =)

miss marple sa...

Hehe-treffende navn..frøken høyspent...selvlysende om natta også,kanskje??;)
Skulle ønske jeg hadde et bidrag selv,men blomstene her i går'n har druknet alle som en...som du sier;neste år...jeg lover...

Jannicke sa...

Du er sikkert tilgitt..
Frk Høyspent ser ut til å ha klart seg utmerket godt på egenhånd ;o)

Klem J.

Kathrine sa...

Kle stolpen inn med en espalie av greiner/rekved?
Flott navn til rosen:) Lykke til i konkurransen!

:)

Jeg jobber i varmen, de andre er på hytta. Heldiggriser!! Men det går da bra med jobbinga, så da skal jeg ikke klage. Har vifte i ryggen:)

Anne-Berit sa...

En vakker rosebusk du har der,hvite roser er så fine syns jeg.Så fint du har pynta rundt strømstolpen din,ser den nesten ikke når det er andre finere ting å se på.
God fredag til deg.

Anne på Moseplassen sa...

Nydelig frøken :D selve høyspenten var da ikke stygg den heller, men jeg kan jo skjønne at du synes det hadde vært finere uten.

Tovepia sa...

Har selv en høyspent rett utenfor tomta hjem, så jeg kjenner ønsket om å få den fjernet;) Nydelig frøken Høyspent,da;) God kveld til deg!

Nabodama sa...

Stilig rosenavn!
Og flotte bilder.

ASSA sa...

Men pent navn har rosa di fått!
Lykke til i konkurransen!

Du har gjort noe bra utav den stolpen der da, det må jeg si!

Ha ei god helg!

Jonna sa...

Her hadde det jammen skjedd mye siden sist jeg var på bloggrunde (ikke så rart, har vel knapt vært på nett den siste måneden), nytt navn, masse fine innlegg, og ikke minst- ny header som jeg ELSKER! fine dvergene :), er de gamle eller nye?

Josefine sa...

Å det var en tøff rose til konkurransen...frøken høyspent..så stilig. Jammen var hun flott også:)
Fantasien din bare bobler den...hi.hi

Ønsker deg en flott helg, stoor klem

Trude sa...

Hei igjen der, så flotte bilder og søt navn på blomsten:) Nyt dagene du også...i mrg skal det jo bli den varmeste dagen...de søte små her hjemme jubler og svømmer rundt i bassenget storfornøyde:) Skal bli godt å sette kursen litt bort også, ta en pause fra arbeidsrommet og pliktene der. Lade batteriene har alle godt av.
Gleder meg veldig til å se hvordan det blir i butikken når den utvides...når er åpningsdato for det da? Da må jeg jo stille opp:)

Vi høres igjen, ha en feiende flott helg!!

Tulip sa...

Kult navn !
Nei, høyspentledninger er ikke vakre, men du har jo klart å pynte opp rundt stolpen, du da!

AnneKa sa...

Her blir det hard konkurranse ser eg :))) Flotte bilder, selv en høyspentmast kan bli vakker. Man må nok bare gjøre det beste ut av slike uønskede ting. Lykke til med frk. Høyspent, en vakker frøken :-)