Sider

onsdag 5. august 2009

Så stille her inne . . .

Hmmm, mon tro hvor denne bloggdama er for tiden da..?
Så uvanlig stille her inne ;) Tror hu har gått i frø...

Vel, hu sitter vel i en eller annen stol der ute og koser seg med en god bok eller to...
Eller et glass vin og den hersens avisa så det er umulig å ligge i fanget til a !
......
Men ikke i den stolen, ikke i den og heller ikke i den...? Hva, hvor er a henne da mon tro..?


Wow, sjekk der da folkens! Hu er der baki hagen med hagebuksa på !
Hansker, saks og kurv...Det betyr; trøbbel for alt som heter uorganisert ugress!!! Hagen har vel knapt sett dette mennesket der ute før i sommer så nå var det vel jaggu meg på tide ;)))Og ikke for å være ekkel, men hu burde vel egentlig ha hatt seg en stuss med den saksa selv også...Hihi
Og Og etterpå...Etterpå kan en sette seg i en eller annen stol og slappe av ;D

29 kommentarer:

Laila -Karin sa...

Atid koselig å komme inn til deg og kattene . Som vanlig festlig skrevet og flott illustrert.
Klem fra Bergen

Kathrine sa...

Hmm...så der va du ja. Ikke på sjappa nei, når jeg endelig tok turen,)
Men så godt du koser deg like mye som meg!! Toppers. Vi er heldige vi, midt i landet:)

Teltet er satt opp i hagen her, og fårikålen spist. Nå nytes kveldssolen her:)

Snakkes:)

Jannicke sa...

Herlig tekst til flotte bilder!!

Her regner det sidlengs nå. Datteren og jeg har vært på jenteshoppingtur, nå skal det snart bli godt å komme hjem igjen ;o)

Klem J.

miss marple sa...

Hærlig innlegg! Ikke vanskelig å kose seg i den hagen der kan jeg tenke....
hei og hopp;)

Evami sa...

Så det har du holdt på med i dag,rydda i hagen:) Var det ikke varmt i den buksa der? Holdt på litt i sola jeg også,men du hvor varmt det var.. Deilig også! FLotte bilder som vanlig,og håper at du har fått slappa av og kosa deg litt i godværet også:) Og kanskje nyter et glass nå i kveldinga:) Klem Eva

Tovepia sa...

Herlig;) Du har ihvertfall noen som vil du skal sette deg ned å slappe av;) Her er det et slit, med den varmen vi har (nyter den!!) og mye bæring og maling og annet arbeid;) Skulle hatt en katt som har fortalt meg at det er greit å sitte ned og bare slappe av;) Kos deg videre i en av de flotte stolene innimellom;)

Kerstin sa...

Herlig Gunda...for en drømme hage du har...alle de sjarmerende og hyggelieg plasser du har i hagen din...og jammen er ikke fruen selv ute der også....

Kos deg masse...
klem =)

anne - moseplassen sa...

det er jobbeboksa si det!

Men var det ikke du som skulle slappe av da? He? gå og sett deg i stolen, NUH!

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Og hvilke stoler da, Gunda! Skikkelig flotte Gundastoler! Kos deg med godværsdager der du er, min venn! Klemmer**

anneskreative sa...

Ler,,,og jeg som trodde hu satt i en krok og laga juletrær.
Gøy ay du likte ideen min,,,gleder meg til å se,,,, når julestemninga siger innpå.
Kos deg i hagen.
Lekre bilder foresten,,,,
Klem Anne

Berit T sa...

Herlig! Å gå fra stol til stol å nyte hagen fra alle vinkler, helt topp.
Kos deg både med vinen avisa og pusekattene.

Josefine sa...

Artig innlegg:)

For noen flotte bord og stoler du har rundt i hagen din! Her kan en bare sette seg ned i hver en krok..
Ha en fin onsdagskveld, klem

Juni sa...

Flotte katter du har. De ser ut til å ha funnet stolen allerede:)
Det er en godt å sette seg ned etterpå når først har jobbet litt, bra du har flere fine plasser å velge blant.

Marie sa...

Å så koseleg å komme inn i hagen din :) Ingen hage er pynta som din :)

Ha det bra :)

Line Cathrin sa...

Den buksa der er nok varm men mest praktisk tenker jeg.
Hagen din er fin den. Ugressklokken er faktisk veldig pene. Villvokst haver er noe avdet peneste som er. Man kan undre på når gikk en menneske fot her sist. Noe poesi det.
Assa var hr i dag og vi snakket om at vi håpte på å få besøke deg en dag.

Guro sa...

Å, herlighet, Gunda, jeg får helt vann i munnen av den hagen din! Alle de nydelige møblene, frodigheten og de fantasirike detaljene!

Ha en god hagedag :)

Lise Dagrun sa...

At du går i frø, det tror jeg ikke noe på, GundaM! Ifølge ordboka betyr å gå i frø at en "slutter å utvikle og fornye seg". Så akkurat det stille jeg et STORT spørsmålstegn til.
Flotte stoler i hagen din. Sikkert gode å sitte på når du pønsker ut flere kreative krumspring -

Glohæt klæm frå m!

ASSA sa...

Ja dette var hagen for stolhaging det;oD
Ta på shortsen og sett deg i stolen nå da, enig med katta jeg ;)

Flott i hagen din også!

Anne-Berit sa...

Bra de fant deg til slutt,de fine kattene dine.Koselig den hagen din,mange artige ting å hvile blikket på som ikke alle har.
Ellers så hadde det nok trengtes ei dame med hagesaks her også,har vært særdeles slapp med hagearbeid denne sommeren,og det synes.Og i går streika gressklipperen også.Er det ikke det ene....
Ha ei fin uke videre.Klem fra meg:o))

Mia sa...

Hei og hå, bloggedama! Jeg ser da at du er i farten... og gjør noe jeg også burde ha gjort... nemlig å ta en runde i hagen for å se hvordan ugresset gror... (jeg burde forresten også fått meg en stuss med hagesaksen, jeg også...) Men jeg har heller funnet meg tilrette i en av hagestolene mine, selv om de ikke er fullt så innbydende som dine. Og jeg regner med at du finner veien til en av dine snart, du også... eller...?

LoneK sa...

Hehe, du får skrevet det du!

Og stille ja det er det hos flere, og hager som trenger en runde med saks og bøtte ja det finnes det nok også mange av rundt om... nyt ferien og kos deg hvor enn du befinner deg og på hvilken av de kule stolene du måtte slappe av med vin og avisa som nok er mulig å finne igjen.

Ha en fortsatt flott sommer

trine40 sa...

Godt å få besøke hagen din her inne, et "hus" med mange rom...

I dag skal jeg gjøre noe jeg gruer meg til - jeg skal rydde brennesle der jeg skal lage hundegård. Det er noe herk å få fjernet - og den kommer garantert tilbake. Skulle gjerne ha fjerna den permanent - tips, anyone?

En veldig god ide å dra på bursdag i lag - kjører du? :)

Ida sa...

Koselige sysler,
alle sammen.

Hils "bloggdama" og ønsk henne en god dag videre, med mye KOS! :)

Landliv sa...

Hihi God sommer!!

ASSA sa...

Såå... spennende på din
"Play Ground" ;D
Jeg nøt hvert minutt ;)

Takk for titten!!

Runa sa...

Den som hadde hatt en sånn hage !!!Jeg elsker bilder av kattene dine :-)! Ha en fin sommer videre i den vakre hagen din GundaM!klem

Datt sa...

Hehe, du er flink, og har i alle fall mange stiilige stoler! Og skjønne pusekatter... ;)

Line Cathrin sa...

Vinkveld med heklebrikker og alt mulig anna brainstorming workshop kveld når høstmørket senker seg over oss. Jupp det hadde vært no det. =))

Line Cathrin sa...

Anspent på finbesøket??? Hvilket fint besøk og hvorfor i all verden anspent da?
Pst! Jeg og Assa ble i grunne enig om at nå Lørdag er beste mulighet for vi i drivhuset. Pga av værmelding.
Sender deg sms i morra. Du er vel neppe våken nå så du ser nok dette i morra tidlig tenker jeg.
Og dobbelt pssst! Bildene fra hagen din ligger i hagebloggen min.