Sider

søndag 6. september 2009

Aldri alene

Har du katt, er du aldri alene selv når du jobber...
Til neste helg er det utstilling og jeg ligger litt etter her, men det blir det blir med kattens hjelp ;D

Tenk å tørke klær, snakke litt med katten og vikle i samma slengen ;)
Og ja, pynte og stæsje litt omkring og da. Hagen må ryddes for varer som ikke tåler frost og et lite tre har jeg fått støpt fast i en urne... Klar for alt !

DSCN4667

Ha en fin søndagskveld der ute ! Måtte det vakre trønderværet vare høsten ut !!!

35 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Hei..er det mulig,tenk å få til et så vakkert bilde med klesvasken som mææætcher resten,og smelt for for et kattehus du har lagd..Det er kun du som klarer dette....Lykke til med prosjektene dine:o)Oh ja sånt vær vil vi ha frem til juuuuul:o)klem

Anne sa...

Vi kvinner er jo kjent for å gjøre flere ting på samme tid, ikke sant??

Men snart nå, er det bare oss det skal handle om!! YES!!

Og nå ser jeg da hva du har pulset med denne formiddagen også. Ble nok bare ryddingpå meg, og lite stæsjing desverre...

Anita sa...

Endelige et innlegg fra deg igjen, begynte bli engstelig uten noen sprell på noen dager her inne.

Er innom deg hver dag, aldri lagt igjen kommentar men nå vil jeg bare si at bloggen din er noe av det mest spennende her i verdensveven! Lykke til med utstilling, gleder meg se bilder derfra bor desverre altfor langt unna.

Tovepia sa...

Vokt deg for katten, den er tydeligvis farlig:D
Skikkelig spennende bilder med klesvask og trær i potte, jeg er helt imponert over hvor vakkert det er;)
Ja, la oss håpe tempen holder seg til jul. Jeg sa senest idag til gubben at dagens temperatur på 17 grader og lettskyet, er den jeg trives best med og kunne levd med hele året!!
God kveld og klem fra meg;)

Anka sa...

Snakker vi "kattehus" her? Stilfullt! Håper du kommer i mål til utstillingen. God søndag.

Magny sa...

høstlig og fint,- selv med klesvasken i det vakre høstværet...
flott kattehus¨¨¨¨¨¨

gid høsten blir tørr og fin,- da blir fargene klare og hjertet mitt danser
kdem til frg, og fin søndagskveld¨¨!

Solrosa sa...

Hei! Så fine bilder! Herlig hus til katten! :) Hyggelig å hilse på deg på fredag. Avisstativet ble supert, rett og slett!! Bilder kommer på bloggen. Vi sees igjen. Kommer nok innom Bruktbo flere ganger, ja! Den som bare hadde hatt mer plass... ;) God søndagskveld og ny og fin uke!

Solrosa

Tulip sa...

Å skulle gjerne vært katt hos deg, jeg, Gunda!;)
Flott kattehus;)

Du vikler og du vikler, og bra er det at mange andre får nyte godt av dine kunstneriske evner, og kreativitet.
Herlige bilder!

kari - carpe diem sa...

Håper ikke den nye ideen din er at du vikler inn kattene i vikleriene dine...???:-)
Æ gler mæ te å sjå, ka du ska gjær, og håpe utstillinga bli vellykket.
Kvelds klem i ruskeværet her ute på øen.

sologbolig sa...

For et stilig kattehus !!Ja, sjøl katten hardet tøft hos deg, men det var jo egentlig ikkje noen overraskelse. Ha ein fin søndagskveld.

Det lille røde huset sa...

Det kattehuset er jo bare helt fantastisk.....også med DET skiltet utenpå :-)) Kjempebilder som alltid!

Linda sa...

Har en kjæledyr så er en aldri alene nei, det er sikkert!
Nydelig katt, og like flotte bilder!
Lykke til med utstilling!

Ha en fin kommende uke!
Klem Linda

Fire Hjerter sa...

Så kult kattehus med morsomt skilt.
Flott pusekatt du har også. Hadde en gang en katt som lignet på den, Den het Bøllefrø (ikke uten grunn).

Runa sa...

Jeg elsker bildene
av katten din ;-)!
Ha en flott uke!

Monicas Hage sa...

Jeg falt fullstendig for det siste bildet:) Send litt finevær ned til oss også da...her får vi bare små glimt innimellom...

PS: Har Fredløsen ankommet Trøndelag? ;)

MajorogMeg sa...

Du er en kvinne Gunda...da kan du nemlig gjøre flere ting samtidig. En flott egenskap vi har:) Kattepus er jo helskjønn...tror Major må få en pus som søster når vi flytter på landet. Vi kommer på butikken din på tirsdag. Søster, mor og mæ... Sees da:)
Klem fra meg:)

Datt sa...

Sukk, ja, katter er alltid der for deg når du trenger selskap! <3
Jeg trenger ny loppevenninne ja, jeg er på utkikk, har prøvd å spurt ut noen venninner om hvordan de stiller seg til det, men de sier de "har nok skrot som det er"! Har du hørt slikt?!?! Jeg må bare riste på hodet ja... :P

Laila -Karin sa...

Flotte bilder av både pus og kattehus.
Altid koselig å ta turen innom deg.
Ha en fin morgendag.

Evami sa...

FLotte bilder og så kult det skiltet på kattehuset:)

Den ståltråden på bildet er det en som ikke er så myk?
JEg har vært på Panduro for å finne ståltråd,men de var så myke og de harde kosta jo 90 spenn for 1-2 meter! HAr du vært på byggvare og kjøpt den? Skal innom Obs! Bygg og sjekke for jeg har funnet lille nyper som jeg har noen planer med!
Ha en strålende kveld,og slikt trøndervær liker vi:) Klem

Jannicke sa...

Er så imponert over bildene dine! Det virker så enkelt og tilfeldig, men det VET jeg at det ikke er!
Du er RÅflink!

Klem J.

Monicas Hage sa...

Sendte den som bedriftspakke torsdag morgen, så du skulle vel egentlig hatt den senest lørdag. Da får vi håpe den kommer i morgen...

Evami sa...

Takk for Jula tipset:) Levere ungan i bhg imorra og så ska æ dra dit:) Tar jo bare nån minutter for mæ det:)

Kathrine sa...

Flotte bilder, flott aktivitet til deg, flott vær, flott katt(er Rasmus sjenert eller?).....og altfor mye kantareller til oss.Ha en fin søndagskveld!

Klem:)

Monicas Hage sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Miamor sa...

..spikra fast??..skjønne itj nåkka æ..men du bruke ihvertfall de små grå...goood uke!!! miamor hilser

Solveig sa...

Denne utstillingen din høres kjempespennende ut!! Kunne virkelig ha tenkt meg å sett den:o)
Fine bilder fra deg som alltid!
Klem fra Solveig

karin sa...

Hei ;) tror du det går an å bestille et sånt kattehus ? Jeg likte det så godt ... Det hadde vært no for mine to små venner:)

Monicas Hage sa...

Pakken ligger på postkontoret;)

A-mora sa...

Er det ikke trivelig og snakke med katta når du holder på med noe?
Jeg savner hunden min,han var med på alt jeg holdt på med. Det er ialle fall mye selskap i dyra.

Vi kvinner greier og gjøre mye forskjellg på en gang.

Skal du ha utstilling? Det høres spennende ut.
Ser heldigvis ut som det blir fint vær i dag også.
Ha en fin dag

Kerstin sa...

Så flott header du har fått deg Gunda.. Og herlige bilder... pusekatten er med ...ja er det ikke herlig å ha dyrene rundt seg O=)
Så kosleig bilde med klærne til tørk.. tenk om høstdgane kunne vært slik ...hele tiden... Ha en fin uke O=)

Klem Kerstin

Mia sa...

Heldige katten, men den herligste boligen jeg har sett! Og heldige deg som har slik koselig følge med deg når du holder på med diverse gjøremål. Katter er bare noen herlige dyr, og stort settt bare til glede... men jeg klarte å irritere meg over min Angus igår da jeg skulle plukke erter og bønner i kjøkkenhagen, og han stakkars som trodde at det hele var en lek, og klatret (?) og lekte blandt grønnsakene slik at plantene knakk og ertene føyk av gårde... da ble han "snakket til", for å si det sånn... hihii.

JULIE K sa...

Ippi er jo bare den flotte fotomodellen da : )

ASSA sa...

Mange jern i ilden? jo kvinner kan og særlig du ;D
Og selskap ved arbeidsstunden er godt å ha :)

Ha ei flott uke fram til Utstillinga!
Kommer det i avisa hvor den er? Kanskje jeg har tid å stikke innom der :)

AnneKa sa...

Har man en katt er man nesten aldri alene, har man to er man aldri alene. Nå ligger begge to i sengen ved siden av meg og sover så godt inntil hverandre. Mattismons er alltid med meg når eg jobber ute og skal helst sitte på fjøla eg skal spikre i. Han er også med hunden og meg å går tur. Prinsesse Mia følger mere med på det jeg gjør inne, hun er en litt fisefin frøken.

www.jeanetteskreativeutbrudd.blogspot.com sa...

OMG!!! Jeg bare MÅ ha et sånt hus til pusen min, det var steintøft!!!
Jeanette:-)