Sider

lørdag 12. september 2009

Futt og fart men mest gøy !


Hei der allesammen og tusen takk for alle kommentarer fra dere! Blir aldeles rørt jeg ;)
Og mail strømmer på men ikke har jeg svart på noen de siste dagene, håper dere unnskylder meg.
Som dere skjønner er jeg travel opptatt for tiden men jeg kommer sterkere tilbake, promise ;)

Straks utstilling nede på buret, litt spent på responsen der. Tanken var å dekke et litt spesielt bord med mine arbeider men,men...Ikke bestandig det blir som en hadde tenkt.
Dersom lyset blir ok der nede idag legger jeg ut bilder fra utstillinga siden.


Ha en fin fin lørdag der ute !!! Klem fra meg :)
Og til dere som er i dalføret mitt, klikk deg inn på Gundas factory for å se åpningstidene. Velkommen skal dere være!

24 kommentarer:

Evami sa...

Av og til har man det travelt og da får man gjøre blogging når man får tid:). Lykke til på utstillinga i dag og selv om det ikke ble helt som du hadde tenkt så blir det nok bra alikavel:) Håper på bra lys da,sånn at vi får sett bildene:) Greit å være inne i dag da,sånn som det øser ned! Klem Eva

Missfryd sa...

Det blir helt sikkert utrolig flott. Vi gjerne se bilder fra utstillingen. Lykke, lykke til!
Klem Ingrid

Mitt lille hjem sa...

Så spennende!
Lykke til med utstillingen :)

Og god helg!

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Lykke til Gunda, blir helt sikkert flott dette!

Alt godt sa...

Du står på som ein helt, bra jobba! Dei gule bilda nedanfor er fantastiske. Du må slutte å seie nei til blad som vil kome heim til deg og ta bilde, du må seie ja! og ta feitt betalt!

Solveig sa...

Nå er det en stund siden jeg har vært inne hos deg ( har hatt en del datatrøbbel!), men hjelpe meg så mange flotte bilder her var! Du er bare såååå dyktig og kreativ!!
Koser meg skikkelig her hos deg. Masse inspirasjon - herlig! Lykke til på utstillinga!! Gleder meg til å se bilder derfra:o)
Klem fra Solveig

Miamor sa...

...du verden for et inngangsparti..jeg er stuuuum.....du er knall.......klem

Jannicke sa...

Masse lykke til!
Håper du legger ut litt bilder ;o)
Klem J.

Tovepia sa...

Lykke til med utstillinga, det blir spennende;) Sitter på en liten bærbar på Langhus mens "litjpia" søv.
Ha ei koselig helg videre og klem fra meg;)

Josefine sa...

Lykke til med utstillingen...kos deg!
Klem

Kerstin sa...

Ååå som jeg kunne tenkt meg å sett denne utstillingen din Gunda.. Masse lykke til... Klem O=)

Mitt hus sa...

Lykke til med utstillingen!! Har en plan om å ta meg en tur iløpet av søndagen :)

God helg!!

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Hei
Selger du de flotte stettekurvene i fil de fer? Superfine er de.

Lykke til med utstilling.
Og ha en superduper helg
Klem:)

GAWO sa...

Lykke til med utstillingen. Det blir helt sikkert kjempebra. Og lys eller ikke lys... bilder vil vi ha. :-)

Solrosa sa...

Heia, Gunda! Håper alt er bra med deg! Jeg er såå fornøyd med avisstativet og de andre tingene! Veldig bra! Det er så bra å finne ting man får brukt, og det gjelder faktisk alt jeg har kjøpt på Bruktbo, også de jeg kjøpte tidligere i sommer. Brødkurv er i bruk hver dag og ja - i det hele tatt. Det beste med bruktfunn er jo hvis de har en nytte og en funksjon!

God helg videre til deg! Klem

miss marple sa...

...FOR ALL DEL: ta HAUGEVIS av bilder og skynd deg å legg de ut her...gleder meg til å se;-)

Monicas Hage sa...

Bra det er flere som har det travelt;)

Du, den trappa di...for en velkomst! Fantastisk flott:) Jeg elsker slike farger nå om høsten, men trappa mi...den er veldig tam...;)

Kos deg med fårikålen og lykke til med utstillingen:) Klem

Alvas hjørne sa...

Spennende:)
Ønsker lykke til med utstillinga!
klem og god helg til deg:)

Tulip sa...

Ja, det er helt godtatt å ikke få tid til innlegg hver dag! Får da være måte på liksom;)

Vakre bilder, Gunda. Detta kæinn du! Go girl;))

Sku gjerne vært innom "dalføret" ditt og containergirl...får bli en annen gang!

Anne sa...

I farta!!! du som vanlig, selv har jeg riktig ligget på latsiden i dag, gode det å sjø innimellom. dritt lei vær, mannfolk, matlaging, rydding, klesvask og alskens mas, NÅ er jeg klar for TUR ja!!!

Klem i kvelden.

...godt du spiser lam og ikke gris, hadde vært trist om du hadde dratt på deg svineinfluensa nå ja...

FIOLINESBLOG sa...

Hei på deg du kreative menneske!
Ser på de små pinnene som ligger i vaskevannsfatet og SER: hodene og ansiktene på små selunger:) nydelig.
klem.

ANETTESHUS.COM sa...

Så gøy!! Lykke til med utstillingen!!

Klem Anette:)

Tina sa...

Lykke til med utstillinga, ser spennende ut alt du lager! Ha en fin søndag:)

Miamor sa...

...ny vår og sommer javisst..men nå skal vi nyte høsten også da min sommervenn....fjelltur blir det nok i dag i sol...tar med kamera...men først badekar, kaffe og avis....mmmm...fra en livsnyter..