Sider

søndag 4. oktober 2009

Box...

Kan ikke annet en bare vise dere bilde av disse to sjarmerende, rustne boksene jeg fikk kjøpt meg på et marked i London sammen med Anne ! Ja,ja noe må man jo kjøpe ;)
Herlig rustne og akkurat slik jeg liker de ;D Nå står de ute på et skjermet sted i hagen med orekongler i.

Ellers ble en drivvedstake der ute flyttet på idag, og vips fikk den seg litt eføy og noen kogler som pynt den og før den havner lenger innunder tak !

Ellers har jeg fått endel mose-mail idag faktisk etter innlegget mitt igår og et innlegg om mosetips kommer så snart jeg får ånden over meg ;)

32 kommentarer:

organic-lizzi sa...

Har du reist sammen med Anne!!!Nå ble jeg skikkelig "misunnelig"..Skravla gikk vel i full fart innimellom rust,foto,mat og hekserier:-)Tenker dere hadde vondt i magemusklene etter mye deilig latter:-))
Fantastiske bilder...åhhh...Du har laget så fiiint...
Natta til deg og Klemmm Randi

sologbolig sa...

Så herlige små kongler og spannene dine var råtøffe.
Eg må nok ta buss i 2 og ein halv time + deretter båt rett ut i havet ca 30 minutt, så eg er nok både grønn og det som verre er før eg er framme. Har kjøpt et lager med reisesyketabeletter !!!! Tvitvi !! Rapport komme når eg har komt meg heilskinna heimigjen !! hehe!!

Josefine sa...

Hei...så fine bilder..

Flotte bokser du fikk med deg hjem!
Så sjarmerende den lysestaken din og.... alltid koselig å komme innom her. Ha en fin ukestart i morgen, klemmer fra meg

Petunia sa...

Er ikke så ofte innom her for tiden jeg heller. Ikke fordi jeg ikke vil, men ABC'n tar mye av bloggetiden min.
Bloggen din blir bare finere og finere:)
Klem

FIOLINESBLOG sa...

Koselige bilder som vanlig hos deg:)
rekved og mose,rust og engler i glad forening som alltid:)
alltid forventningsfull åpner jeg din blogg:)
fiolineklem:)

Jannicke sa...

Ja takk til mosetips ;o)
Det er en fryd å se på bildene dine..
Helt herlig!!
Klem J.

Tovepia sa...

Rustne bokser fra London! Du er den eneste jeg vet som drar til London og kommer hjem med det:D Koser meg;)
Utrolig lekkert skue hos deg nok en gang..tror du har fått ny flott heading også;)
Ha ei riktig god uke og klem;)

Linda sa...

Hei Gunda, det er sannelig lenge siden jeg har vært innom her...
Har ikke vært like aktiv med bloggingen i det siste, så mye annet i ilden...
Ja dette var sannelig vakkert.
Du er utrolig flink og jeg nyter bildene dine som alltid!

Måtte solen titte innom oss snart!
Klem Linda

Nabodama sa...

Så kreativ du er!
Og drivved er bare nydelig.

Evami sa...

De ore konglene var stilige da:) Du er så utrlig flink til å se og benytte deg av det naturen gir du:)
Hørtes herlig ut å være ute å grille og kose seg sammen! Håper på godt vær neset helg jeg,da jobber jeg ikke og kan være sammen gutta hele dagen:) GOdt å kose seg inne også,når man har vært ute hele dagen! Klem Eva

Magny sa...

rålekkert...

fin uke til deg...

Villa von Krogh sa...

Så flink du er. Vakre bilder av vakre ting!
Ha en fin uke. :)
Blogges.

Klem A

Alt godt sa...

Deilige bilde, Gunda! Dette må publiserast på ein eller annan måte. Du er eit oppkomme!

Anne sa...

Derr ja!! boksene har kommet på plass :-) skikkelige stilige var de, og jeg enker nå litt på de vi satte igjen også jeg da, for ikke å snakke om stolen, treet...., nei Gunda, lån oss Ole gutten og et verksted!!

Jeg stup ferdig, lei, savner husets fire vegger og litt ro, men jobb :-((

Take care.

edda sa...

Skjønne kreative bilder....
ha en fin dag
klemmer edda

edda sa...

hei igjen:)
nei jeg skal ikke male det hvitt...har lurt på det men det vil jeg nok angre på senere...det er lunt med de litt brune tingene i den lyse stilen....grunnen til at spisebordet ble malt var at platen var så stygg og oppripet...men understellet er helt fint...men det må nok bli hvitt det og slik at det blir helt på en måte:)
ha en fortsatt fin dag
klem edda

Tee of Dragonfly Cottage sa...

Ååå jeg elsker elsker elsker rustne ting... og mose!!! Bruker mose overalt :) Jeg er litt mose-gal faktisk :) :) :) Og samler alltid mose på tur... det er noe eventyrlig med mose... ;)

Ha en flott mandag og fortsett med nydelige bilder :)

ANETTESHUS.COM sa...

Sååå flotte bilder! Kan jo ikke annet enn å bli inspirert til å sette igang med noe lignende?! Hadde jeg bare fått det til;)

Ha en strålende dag!!

Klem Anette:)

MajorogMeg sa...

JA noe må man jo kjøpe når man først er i London:) Men det var jo vakkert da:) Nydelige bilder som inspirerer som vanlig.
Her hagler det og regner om hverandre. Skikkelig møkkavær:) Men det har man klær for:)
Kos deg og klem fra meg:)

Datt sa...

Sukk, enn at vi skulle bli så glad i rust, hadde jeg ikke forutsett... :P

Anka sa...

Deilige stemningsbilder:) Ønsker deg en kjempe fin uke.

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Dette var Gunda-bokser, ja - og du pynter såklart på Gundavis;kreativt og lekkert! Og grattis med ny kjempefin header - du fikser det meste! Fin dag videre - her har det snødd og sluddet og haglet...Klemmer**

Fin i Formen - Margrethe sa...

Nydelig! Boksene og konglene var lekre sammen.

Som mine dager er sa...

Elsker de koselige tablåene du lager og tar bilder av. De oser av sjarme. London-boksene kom til sin rett. Skulle gjerne vært en tur til London igjen. Gått i covent garden, eller i Nothing Hill og sett på alt de har der av gammelt og nostalgisk. Sukk ...

Her flyr dagene. Jeg har snart i snitt 9-10 timers arb. dager. Sliten og lei når jeg kommer hjem, men det er bare å henge i stroppen, det er så mye som skjer. Vi har opprettet kontor i Houston, Texas og vi ansetter så mange nye ansatte. Tidsforskjellen er den største utfordringen .. De kommer på jobb når jeg helst ønsker å dra hjem.

Vi høres Gunda.

Klem fra Marit

Marie sa...

Rustikt og vakkert Gunda :)
Og den mosen på innlegget under er alldeles nydeleg!

Ha det fint :)

Anne-Berit sa...

Du er så kreativ at jeg blir helt misunnelig.Hadde jeg noengang fått meg hytte,skulle jeg ha kidnappet deg og så skulle du fått pyntet hvert et rom med kunstverkene dine.
Jaja,det er jo lov å drømme...

Randi sa...

åååå...hvor ialledager sto jeg og så på sånne kongler og tenkte at disse må jeg plukke en dag...nei, det har jeg glemt!huff, må vel ta meg en runde for å se om jeg finenr dem igjen.
Hørte det var noen inderøy damer som skulle på tur til deg...en av dem er arbeidskollega....de hadde tenkt seg utover på en torsdag...men fikk heldigvis sagt ifra at det er kun åpent 3 dager i uken.

Håper du har fine og produktive dager.
KLem

Missfryd sa...

Digger mose og pleier å pynte med mose( med og uten småkryp) gjennom hele høsten og vinteren:-) Lekkert sammen med litt rustikke ting. Tenker du har noen flott tips......
Klem Ingrid

ASSA sa...

Flotte suvenirer da :D
Ja du pynter vel innimellom snøskurene i hagen, men flott blir det!

Ha ei god uke!

Violetta sa...

Her var det mye deilig nattur! :)

Landcharm sa...

Som vanlig herlige idéer....

Jorids BestemorBlogg. sa...

Koselig og se innom deg en regntung høstdag Gunda,for her hos deg er det alltid lys og varme og hente og ta med seg inn i helgen!
Ønsker deg en god helg og ei fin uke med en klem fra meg Jorid!!!