Sider

torsdag 29. oktober 2009

Life turned upside down. . .

Av og til kan det føles som om livet blir snudd på hodet... Livet er ikke bestandig en dans på roser men som regel kommer en styrket utav det selv om det kan slite når en sitter midt i det.

Det kan være tøft lille venn å gå på isen, men av og til må du bare gjøre det...
Bare et lite skritt betyr så uendelig mye !!! Tenk å bli endel av de andre igjen !
Av og til skulle jeg ønske det var meg og ikke deg, av og til kunne jeg ha plukket ned himmelen for deg men du må gjøre det selv... Du må gå skrittene dine selv men hjelper deg det gjør vi så gjerne ;)

DSCN5577

Snart forsvinner isen....Snart må du uti vannet... Lyden av is som bryter er litt "skummel" Det kan knase og brase, men det er bare naturen som jobber... En tåre på isen er lykke, to tårer er dobbel lykke ;) Jeg er sikker !

39 kommentarer:

GundaM sa...

Pssst, innlegg ikke ferdig enda. JObber med saken ;)))Kom tilbake om 5 min !

MajorogMeg sa...

ok..hehe

organic-lizzi sa...

Det var da usigelig følsomt og vakkert...
For å hjelpe noen på tynn is er det oftest greit å ha vært der selv...
Verdens deiligste kveld til deg kjære venn & Stoooooor klem fra Randi

Therese sa...

Så skjønt skrevet! Og bildene = herlige :O)

Anonym sa...

Hørte om gutten din i helga, så uendelig trist Gunda.
Håper dere får god hjelp og så vet jeg det er mange som tenker på dere .

Masse lys og varme fra ei i bøgda di som er inom blogen titt og ofte .

Ta tiden til hjelp .

Solveig sa...

Vakker innlegg! Herlig skrevet og en skjønn vri:o) Så flink du er til å skape både ting og situasjoner på din egen måte. Det kaller jeg kreativitet! Alltid spennende å kikke innom deg:o))
Klem fra Solveig

Jannicke sa...

..her var det mye følelser...
fint skrevet, og flotte bilder.
Klem J.

Maliva`s verden sa...

Sterkt innlegg både i ord og bilder. Håper du har det bra?Klem fra Maliva

Fire Hjerter sa...

Så flotte bilder og fin tekst.
Jeg vet ikke hva som har skjedd deg men "Husk at det er i motbakke det går oppover".

Klem 4hjerter

kari - carpe diem sa...

Alt du sa/skrev er sant. Tro meg.

MaritK sa...

God helg Gunda til deg og dine,tenker på dere.Klem!

Alvas hjørne sa...

Kjære vene dette hørtes nifst ut Gunda...
Vet ikke hva som har skjedd, men sender dere mange varme tanker, og en stor klem:)

Lise Dagrun sa...

Denne var dyp, med et skjær av vemod over seg. Det er tøfft, dette livet, men med gode medvandrere kommer en seg gjennom både ild og vann. Ikke artig mens det står på, men det sies at du vokser på vonde opplevelser. Dette greier dere sammen, det er jeg sikker på! Tenker på dere -

Monicas Hage sa...

Vet ikke hva som har skjedd, men håper dere har det bra... Det er forresten sant det du skriver, selv om det kan slite mens det står på, så kommer man som regel sterkere ut av det...

God klem fra meg:)

Ivar Ivrig sa...

Et flott innlegg Gunda.
Godt skrevet.
Og for noen herlig figurer. De skaper positiv stemning.

Keep up the good spirit.
Hils Mr. E

:-)

Jorids BestemorBlogg. sa...

Bare du Gunda får sakt så mye visdom og så kreativt i gode ord og flotte bilder!
Gode tanker og klem til deg fra Jorid!!

Tovepia sa...

Såå koselig bilder til en følsom tekst, så sanne ord..
Ønsker deg ei riktig god helg og får lyst til å gi deg en klem..og det gjør jeg;) Bamseklem fra meg!

Tulip sa...

Skjønner det skjer ting i livet ditt som du ikke rår over selv akkurat nå.

Fint og følsomt innlegg.
Tenker på deg!Stå-på!
Klem...

Mina sa...

Dette var et sterkt og vakkert innlegg! Og det er så sant, man blir sterkere av motgang, selv om det er forferdelig tøft når det står på. Nydelige bilder. Sender mange gode tanker og varme klemmer din vei:)

Laila sa...

Her virker det som om du er blitt dratt ut på en av livets vonde veier, i tilfele håper jeg alt går bra. Uansett var det veldig gripende skrevet.
En god klem fra Laila

MajorogMeg sa...

Snufs....ja, man må gå skrittene selv. Det er sikkert!! På godt og vondt. Men resultatet vokser man oftest på! Ser ut i fra andre kommentarer her at det er sønnen din det handler om? Han har iallefall en grepa mor som vet å ta tak. Upside down...tøfft til deg nå.. Men du er tøff også. Dette skal gå bra ser du:) Se etter alt det positive..for noe er det.
Varme klemmer fra meg:) som ønsker deg alt godt:)

sologbolig sa...

Sterkt innlegg. Forstår at noe har skjedd.Tenker på deg og ønsker deg alt godt. Håper at ting ordner seg. Klem fra Sigfrid

Mitt hvite hus sa...

Et sterkt og dypt innlegg Gunda... det er det som kan være vanskelig for oss...skulle mange ganger ønske vi kunne gått skrittene for de..men vi kan gå ved siden av..

Skjønne bilder til en sterkt tekst..
*Og nydelig header..*Ønsker deg og dine masse lykke til... håper alt ordner seg til det beste for alle sammen...'

Varme klemmer fra meg som tenker og har tenkt mye på deg i det siste..

Kerstin

Sophie sa...

Hærlige bilder og teksten treffer flere! Sender varme tanker, hva enn som har skjedd i livet ditt!

Minnelita sa...

Kjempefint innlegg. Tenke på dåkk så my. Klæm!

ANETTESHUS.COM sa...

Fantastiske bilder! Sterk tekst! Forstår at det er noe som har skjedd som er tungt og vanskelig ... Tenker på deg.

Stor klem Anette:)

Josefine sa...

Hei min kjære bloggvenn..

Dette var sterke ord...og veldig sant. Jeg vet ikke hva som har skjedd hos dere, men sender varme tanker til deg og dine!

Stor klem fra meg

miss marple sa...

...varme tanker herfra...skjønner at noe har skjedd...ord blir fattige,men sender masse klemmer og ønsker om en bedre tid....godnatt-klem:)

Bird sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
=Anja sa...

Hilsen fra Byåsen:0)

Slutt:0)

Runa sa...

SÅ FLOTT!!! BARE DU LAGER INNLEGG SOM DETTE!
ØNSKER DEG EI NYDELIG HELG!

Ida sa...

Med god støtte og hjelp fra venner, kan man komme seg styrket gjennom det meste, selv om isen skulle briste, til og med.
Mange gode tanker og varme klemmer fra meg til deg Gunda. :)

Ellemeller sa...

Håper det går bra med deg!

Sterkt og fint innlegg. Vakre ord og nydelege bilete, som vanleg.

Ynskjer deg alt det beste.

ANita

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Varm klem* Fordi du fortjener det**

Datt sa...

Nydelig skrevet, og herlig illustrert med bilder! :)

Randi sa...

tunge tider og tunge stunder er det vi mennesker skal vokse på....men som en niese av meg sa...jeg vil ikke bli sterkere nå.....etter å ha opplevd mere motgang en mange noen gang opplever.
Men med venner og familie rundt oss så kommer vi oss over isen....selv om den brister av og til.

Utrolig godt illustrert...blir rørt rundt hjerterota av teksten og bildene dine. Skjønner at du har det vondt.

Håper alt går bra til slutt.

klem fra meg

Mitt hus sa...

Masse følelser, og vakkert illustrert. Har tenkt masse på din situasjon, og håper den snart snur seg.

Klem

Frk. Maya sa...

Fint innlegg og fine bilder:) Forstår at du/dere gjennomgår en litt tøff tid. Håper ting ordner seg:)

Varme klemmer fra Maya

Line Cathrin sa...

Dette var en virkelig artig bildeserie=))