Sider

fredag 30. oktober 2009

Lys i mørket

I hele sommer og høst har lysekrona hengt der ute i hagen ved badestampen, men nå er den tatt inn i varmen etter en lang og fuktig sommer der ute. Stampen står der ute enda men er kun i bruk på sommerstid ;D Knapt det, mest et eye candy egentlig...

Nå er lysekrona som jeg fikk av en venninne hengt opp der nede i kjelleren og lyser opp det store rustikke bordet der nede ! Endelig kom den til sin rett og tror neppe den kommer ut igjen.
Enda en lampe der nede er denne fargeklatten.... Fått endel kommentarer for den der den lyser opp som om det var "trafficing" der nede men jeg er blitt så vant til den at den får henge der enda en sesong ;)

DSCN5626

En kan da ikke sitte der og henge med hode når en kan henge opp lamper eller...?
Ha en fargerik helg der ute!!! Klem til dere alle ;)

20 kommentarer:

Randi sa...

Så bra det er lys i mørket...sender deg ett lass med varme klemmer:-)

Tovepia sa...

Godt du ser lys i mørke kroker, og med litt humor også...Stor klem fra meg;)

Datt sa...

Ah, vi trenger lys på høsten, og med slike lamper er det jo enkelt! :)

Jannicke sa...

Herlige lamper ;o)
Klart vi ikke skal henge med hodet,
det er jo helg :o)

Klem J.

Anne sa...

Vær mitt lys i mørket du min venn :-) og det er du jo på en måte også med dine sprelske innlegg :-)

Savne dæ!!

Mitt lille hjem sa...

Takk for koselig hilsen!
Skulle skrive til deg i går, men gjør det heller i dag!
Tenkte mye på ditt forrige innlegg, og håper det går bra med dere!
Du er en kreativ sjel, og har en spesiell måte å formidle ting på!
Du inspirerer meg!

God helg fra Christine

anne - moseplassen sa...

det er så artig å se igjen den lampa med alle de ulike skjermene :) fint er det :D

Og krystalllampe ved utestampen, kan jo ikke bli bedre enn det!

home 4us sa...

Utrolig koselig ved badestampen. Fint miljø:)

Anonym sa...

utolig flotte innlegg, dine 2 siste!!!!
du er en mester til å formidle, både med tekst og bilde, helt rørende...og spesielt når jeg vet bakgrunnen!! det treffer meg mitt i hjertet, ikke vanskelig å sette seg inn i dine tanker og følelser.
stor klem og god helg!!!!

Anita sa...

Mørke kan aldri fordrive mørke, det kan bare lys (Martin Luther King).

Fortsett å tenne lys, for dine kjære og deg selv. En ekstra tanke sendes deg og din familie. Embrace dagen og skap positive opplevelser, noe jeg vet du er god på:-).

Klem fra Anita.

Alt godt sa...

Klem til deg og, ta vare på deg sjølv og dine.

FIOLINESBLOG sa...

Hei på deg!
Jammen var det morsomt å åpne bloggen din i dag! Dette er det en klar mening med,jeg er inne i en kreativ prosess med et lampeprosjekt.(oppgave på HiAk i min videreutdanning.)
Jeg viser den i sin ferdige tilstand etter 7 desember:)
Lampefeber fra fioline:)

Ragnhild / Wallas Verden sa...

jeg ønsker meg virkelig en slik stamp. også en engel;) så jeg titter innom shoppen din igjenn.

Ha en fin helg
Klem:)

M sa...

Morsomt!
Klemmmmmmmmm, M

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Det ser så koselig ut hos deg, rene eventyrhuset dette...

Ha en koselig dag og uke...

Tulip sa...

Hehe, "trafficing" i kjelleren, Gunda...Jaja, det måvære det røde lyset som assosierer det.

Flotte lamper. Den badestampen din er flott, asså!

Klem

Ellen sa...

Fant bloggen din via Maganda. Dette var en veldig koselig blogg. Innlegget med de små dvergene var rett og slett vakkert.:)

organic-lizzi sa...

Det er bare vakkert dette!!
Du lever i nuet,så hvor lampen havner etterhvert følger du vel bare...
Hadde maken badestamp fylt med urter og blomster hver sommer...Gutta i huset kastet den!!!!!!!De er helt gærne de to der altså!!
Suuuperdeilig søndag & Stooor klem Randi

MajorogMeg sa...

Nydelige lamper Gunda:) Nei, man skal ikke henge med hodet når man kan henge opp lamper:)) Lys opp alle mørke kroker.
Ha en lys og god søndag.
Klemmings til deg fra meg:)

Anonym sa...

Takk for interessant informasjon