Sider

søndag 1. november 2009

Dagene er nå

Hei hei og takk for at du stikker innom ;) Har hatt bloggproblemer i det siste, ikke kunnet komme inn i hverken min egen eller andre sine blogger! Men nå ser det til at problemene er løst.
Har pyntet kransene på dørene her oppe i lia, den kraftige kransen fikk til og med en engel på seg ;) Og min lille Factory er nå fyllt opp med flere engler til dere som er interssert i å kjøpe seg en. Den lille , sarte kransen fikk bare litt snøballbær. Orekonglene var på fra sist jul...

Snart ny uke, nye utfordringer! Hva vil denne uka gi mon tro...?
Håper den blir frisk og grønn som mosen ! Frisk og grønn som eføyen !!!
Eføyen er riktignok giftig men litt gift må en vel tåle...

DSCN5588

Hestekastanjen der oppe i karet er giftig den og men vakker å se på ;)
Bare det er vakkert er det verd å ha rundt seg da må man vel tåle litt gift både på den ene og andre måten. Ha en fin ny uke der ute og tusen, tusen takk for kommentarene dere gir meg både fra dere bloggere og dere anonyme som er begynt å komme på banen. Nå skal jeg ta meg en lang og god bloggrunde for å se hva alle dere har bedrevet tiden med i det siste ;)

45 kommentarer:

MajorogMeg sa...

Åh...for noen kranser. Nydelige Gunda. Du lager vakre ting, alt du tar på blir vakkert:)) "litt" gift må vel gå..
Håper ting går Din vei....
Varm klem fra meg:)

ANETTESHUS.COM sa...

Nyyydelige kranser!! Så lekkert med snøballbær?! Må jeg gå på let etter også;)

Håper du får en fin start på en ny uke, Gunda!!

Stor klem
Anette:)

Magny sa...

heisann..
så herlige rustikke saker og ting + natur er så herligt!!
flott med utevasken!! så herligt og frodig, alltid...

klem og fiiin november,- den blir hva man gjør det til!!

magny

Villmarkstausa sa...

Hyggelige høstbilder. Ha ei fin kreativ uke!

anne - moseplassen sa...

orekongler er jeg på jakt etter, de er ikke så vanlige å finne, men duverden så dekorative :)
Smart med gjennbruk Gunda ;) Både av vask og kongler...

god uke til deg!

Tovepia sa...

Nydelige kranser, det enkle er det beste, spør du meg;)

Håper den første uka i november blir god! Klem fra meg;)

Mine Blomster sa...

Uten tvil en nydelig krans og BLOGG.:O)
Ønsker meg en slik engel som du har i kransen din, Selger du den typen og?
Jeg tar en titt etter at jeg har skrevet.
Bra du har kommet deg på plass igjen, så vi kan få se alt det vakre du finner på... ;O)
Ha selv en fin Uke
Hilsen fra Birgitte

nenne sa...

for noen nydelige kranser, nå vet jeg hva jeg kan bruke snøbæra til!!!!
ha ei flott uke, snakkkes!!!!!

Laila -Karin sa...

Nydelige kranser,og bildene er som vanlig helt spesielle.
Jeg trives med å titte inn her.
En riktig fin uke til deg og.
Klem

Jannicke sa...

Ja,
datatrøbbel har vi nok hatt alle mann :o)
Jeg tror blogger tok seg et døgns (velfortjent?) ferie ;o)

Nydelige kranser.. så enkle og fine,
akkurat slik jeg liker det :o)

God søndag videre, Gunda.

Klem J.

Laila sa...

Flotte kranser, og utslagsvasken er kjempefin, er på jakt etter en selv.
Ha en kos kveld, klem Laila

Maliva`s verden sa...

Herlig å høre fra deg GundaM...ser du også har kost deg med mose og annet go`saker fra naturen..Ønsker deg alt godt for uken som kommer...Klem fra Maliva

Berit T sa...

Alltid en opplevelse å komme inn til deg. Nydelige kranser, og den med snøbære var flott, og det var selvfølgelig den med engelen.

Problenmer med blogger her også, ikke vet jeg hva som skjer av og til,ikke kommer jeg inn eller ut, irriterende iallefall.

Og i dag ble det trøbbel med picasa bildeprogram, da holdt jeg på å få fnatt. Heldigvis fikk jeg ordnet det og fann bildene igjen, en fæl opplevelse.

Håper du finner noen tallerker til meg, da hadde jeg blitt glad. Men det spørs, men det er lov å håpe.

Ha en flot ny uke, og at den forblir grønn!

Hege sa...

Så utrolig flink og kreativ du er!!

Og den engelen var veldig vakker! Og ikke giftig engang! :)

Ha en fin søndagskveld!

organic-lizzi sa...

Superfiiine kranser...og som du vet så elsker jeg englene dine!!De er bare best:-))
Deilig kveld til deg & God`klemmen fra Randi

Solveig sa...

Du lager bare så vakre ting! Gleder med alltid til å komme inn på bloggen din:o) Nydelige kranser. Jeg har også veldig sansen for snøballbær i kranser....lekkert vinterhvitt:o)
Flott stilleben av mose og nøtter.
Ha en flott uke!
Klem fra Solveig

Beate sa...

Jeg rett og slett elsker bildene og bloggen din! Så du er på oktoberlista mi, og fortjener virkelig plassen :)

A-mora sa...

Nydelige kranser.
Ler når jeg ser headern din. Husker innlegget ditt i fjor om det bildet:))
Litt gift må vi tåle så lenge det er fint og se på..

Ha ei fin ny uke uten nøff, nøff syken

Klem

Datt sa...

Åh, så søt den engelen ble i kransen der! :D

Mia sa...

Visst har det vært tull med blogger i helgen! Jeg som var alene hele igår og hadde store planer om blogging så kom jeg ikke inn i hverken min egen eller andres blogger! Godt det har ordnet seg nå.

Nydelig bilder, som alltid, her hos deg. Den snøballkransen din er jo bare så lekker. Snøballene er ikke "kransbare" hos meg mer... stygge som de har blitt. Men dette skal jeg ha i mente til neste høst.

Josefine sa...

For noen tøffe kranser du har laget...knallfine og inspirerende bilder!!!

Ønsker deg en god uke, klemmer

sologbolig sa...

Hei. Så fin den nye headeren din er. Og engelen i kransen var jo kjempesøt.Har vert på både mose og konglehenting i det siste. På landstedet vårt er det begge deler. Rett utenfor husnovet (betyr: hushjørnet ) er det noen store furutrær og det ligger haugevis av kongler der. Stilig du har pynta i utslagsvasken. Sist eg var på landstedet såg eg noe som stakk opp av jorda under ein halvråtten materialstabel som vi har fjerna .... det var ein utslagsvask (rund) som eg nå har vaska fri for jord og dritt ... så nå er det fritt fram for fantasien. I helga har eg hatt 3 barnebarn på besøk, koselig men travelt. Ha ei fin veke.

Monicas Hage sa...

Nydelige kranser:)

Håper ting går bedre hos dere... Klem

Tulip sa...

Kjempefine kranser!
Må innom for å kikke på de fine englene dine!

Kos deg Gunda!

sigrid sa...

Så kjekt å sjå det du lagar til...
må visst ha meg tur med sekk i skogen ;-)
Ha ei kjekk veke!!

ASSA sa...

Flotte kranser!
Jeg skulle også ha skrevet et par innlegg men som du sier har jeg ikke kommet inn på noen på en stund.

Ønsker deg en riktig god uke!

;D og en flott måned før vi for alvor må tenke på jula :D

Evami sa...

Nydelige kranser Gunda:) Og håper at alt er bra med deg! Klem Eva

krepsemor sa...

Nydelige kranser, og søt engel! Den utslagsvasken var virkelig flott, og pynter skikkelig opp der ute! Ha en fin uke!

Tina sa...

Nydelige kranser og den engelen likte jeg godt. Passet fint inn der den gitt! Ja spent på hva denne uka bringer håpe masse god tid sammen med dem jeg har kjærest! Klemmer på vei til deg og din fine blogg!

Anka sa...

Hei på deg! Så flott kransen ble. Kansje jeg skal pimpe opp den som henger på døra mi også:) Ønsker deg en god uke med spennende utfordringer;)

Som mine dager er sa...

Du kan sannelig lage kranser også du. Av og til kan jeg undre over om det er noe Gunda IKKE kan. Alle pusslerier trylles frem med en letthet vi andre kan misunne deg.

Bildene dine er så herlige - "giftige" eller ikke. Jeg suger de til meg.

Døktig dame.

Klem fra Marit

Sexy Sadie sa...

Flotte kranser, men det er ingen vits i å prøve meg på å pimpe opp min dør.

Hilde sa...

Så hyggelig det var her, og så inspirerende bilder - la meg til som følger med en gang... Gleder meg til å komme tilbake!
Hilde

Kardemomme sa...

Hei Gunda :))Så herlig ny header du har laget deg siden sist jeg var innom..Måtte trekke på smilebåndet av det høstfargede bladet som henger der på en klype!
Bare du kunne kommet på den ideen.
Dessuten, hvem andre kunne lage en så fantastisk dekorasjon i en gammel vask! Helt nydelig med kastanjene og mosen!!
kastanjer er jo så dekorative og jeg har kastanjer liggende i et fat kun til pynt. Som barn laget vi jo fyrstikkdyr..Det er så herlig å kunne bruke naturen rundt seg på denne måten. Den er jo full av gratis skatter for den som vet å sette pris på det. Sånn som du! Ønsker deg en herlig uke! Klem fra Kardemomme :))

Mitt hvite hus sa...

Heisan der oppe i lia... vakre bilder av kranser og vasken... den var bare helt rå... en slik gammel vask står høyt pålista mi...

Kos deg der oppe i lia...
Klemmer Kerstin

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Flinkis!! Digger den kransen! See you soon:o)

Marie sa...

Eg har veldig lyst å kjøpe ein sånn skjønn engel hos deg, eller aller helst to!
Og om eg kan få ein som på bilde med lyseblå venger hadde gleda våre fullkommen :)
Send pris og kontonr. så fører eg over pengar og gjev deg adressa mi sporenstreks!

Min Verden Hanne sa...

Oj, så flott! De kransene var helt suverene. Det minner meg også på at jeg var på leit etter en sånn engel. Hvordan er det med produksjonen om dagen? Har du noen å selge - par, tre, fire stykker???

Line Cathrin sa...

Hei!
et lite pip fra nabobygda her. Jeg har gått glipp av mye vakkert ser jeg.

Alvas hjørne sa...

Flotte kranser,
og lekkre bilder!
Håper alt går godt hos deg:)
Ha en fin kveld!

Mitt hvite hus sa...

Kikker innom deg for å ønske deg og dine en fin fredag..
varme klemmer fra Kerstin

Bird sa...

Lurer på hvor mange som går saaaaakte forbi huset ditt?:) jeg vet ikke hvor du bor, men kanskje ser du meg gående veeeeldig sakte forbi en dag.....man blir jo aldri mett av å se:)

Landcharm sa...

Dette er bare helt nydelig, og jeg venter på mer...Gleder meg til din juleopplading.

Line Cathrin sa...

Så fin vask. Har kikket etter en lenge. Pent pyntet også. Tror jeg skal til pers men mye rart i morra. Etter en lengre oppdateringsrunde på nettet kribler det av inspirasjon. =))

Missfryd sa...

Hei der:-)
Nok lurt at du har laget flere engler, mange som liker dem, meg inkludert:-)
Nå er det mosetid og mye annet fint som man kan finne ute. Lekre kranser du har laget.
Fortsatt god helg til deg. Klem Ingrid