Sider

mandag 23. november 2009

In The Wood

Min mann ønsker seg hund, men enn så lenge blir det med tanken. Vi har da to katter som flyr i tottene på hverandre dagen lang, det holder med de og lille Hammy ;)
Enn så lenge må Mr E nøye seg med å lufte meg, og under vår sedvanlige tur på søndagen sier jeg i en oppoverbakke; pust og pes...Se det treet da, det hadde vært perfekt nede i kjelleren hva...? Tja, kanskje det sier min mann og sykler på videre...Idag, etter en lang dag på jobb ser jeg idet garasjeporten hever seg ; Treet mitt!
Han har søren meg ta vært og henta ned treet jeg snakka om igår ;D Wow, sier jeg og nå må han søren meg få lov til å ønske seg hva han vil til jul det er sikkert selv om det nok betyr garasjen blir for liten ;)))

DSCN6086

Dette blir perfekt til førjulstreffet der nede ! Gleder meg ;)
(Takk for mailer fra dere, jeg skal svare dere etterhvert men litt travel akkurat nå..)

49 kommentarer:

Fin i Formen - Margrethe sa...

WOW!!! Lekkert, for et syn! Har ikke tid til å skrive lenger kommentar, må tilbake til innlegget ditt og se mer på bildene :)

anneskreative sa...

Så stilig,,,,du har en super mann....pass godt på han.
Smiler.
Klem Anne

Lineca sa...

Å så stilig. Slikt digger jeg vet du. Det der er skikkelig midt i blinken til veggen din ja. Snille mannen din altså.
Hvilket førjulstreff? Bloggtreff?

Tovepia sa...

Du er ikke sann, Gunda:D Men oi så stilig med treet og lysekrona!
Og gubben din er litt av en type, han også;)
Klemmings;)

sologbolig sa...

Dette var jo bare knallfint og så tøft. Så grei gubbe du har da !!
Ha ein fin kveld.

Eirin sa...

Så tøft! ;-) Snill mann, flink dame, nydelig par. ;-)
Jeg liker det du lager og blir inspirert av deg. Var på biblioteket i forrige uke for å lete etter bøker om ståltråd. Men det finnes ikke... Kan du skrive en? ;-)
Klem, Eirin

Villa von Krogh sa...

RÅÅÅÅFINT!!!!!

Endelig noen som tar inn et tre! Helt rått og fantastisk!
Jeg må vise mannen min... :)

Ønsker deg en god uke din heldiggris.

Klem fra Anine

trønder sa...

Å herlighet,så stilig!!

Hip Spaces sa...

Så fint!!! Og for en mann :-) Masse kudos til han!

Anne sa...

Du er pinadø like gal som meg, men jeg hadde nok måtte ta øksa sjøl...

Som da jeg tok nn den store bjørka i fjor..., hvor mange dyr tror du som ligger i dvale inni der da sa kjekkasen her??? wræææÆ..., men nemmen om jeg kasta det ut!! he he

Nå drømmer jeg om en skikkelig stor tørrgadd i stua her, urna har stått klar lenge, gjelder bare å finne den helt trette sjø :-)

De gale har det bra godt ja?? og godt har jeg det som ser hva du blomstrer om dagen.

Love you.

My home is my Castle - by Kari sa...

Woooow....
Noe sååå stilig Gunda :)))
Dette bildet og ikke minst ideen MÅ ut til folk :)))
Nei dette var knallstilig :))

Synes han fortjener en hund nå jeg hihi ;)

Klem,Kari

Jannicke sa...

Gud,
så stilige bilder!! Fikk nesten hakaslepp!!
Klem J.

organic-lizzi sa...

Åhhhhhhh!!!!!For en mann!!!!!!!!!!!!!
Skulle så gjerne hatt en hundrede del av han i huset så hadde det blitt gjordt mye:-)) Det var utrolig stilig altså!
Håper ting er greit i Trøndelag..
Fortsatt kooos kveld & Klemmmmm Randi

Kate sa...

Du er så hærlig rå Gunda!
I love it!

Linda sa...

Er så glad hver dag du har nye innlegg her inne Gunda nesten så jeg kunne betalt deg for å legge inn litt hver dag! Jeg blir så glad av gleden her inne rett og slett den enkle gleden du viser oss.
I takknemlighet
Linda

Tulip sa...

Så kult med et tre inne! Han er jammen snill han gubben din. Ta godt vare på han!

MajorogMeg sa...

hehe...dette måtte jeg vise Gubben:) Han gapa...men han skjønner ikke slikt:))
Det ble knallstilig Gunda...du er litt av ei dame...men må si at Gubben din er litt av en Gubbe også:)
Klem til deg:)

Landcharm sa...

Det er tydelig flere enn vi her ute som liker dine kretive stunt.
Treet var kjempestilig!

Vibekes lille grønne sa...

Fantastisk tre og fantastisk mann!

=Anja sa...

Tiltrædes:0)

Tullik sa...

Det blir tøft ! Håper du viser det i bruk !!

Mine Blomster sa...

Dette er jo bare helt Fantastisk....
Tenke det, ville det...men gjøre det.... UTROLIG. Så gøy, du gjør jo akkurat det du vil, med en fantastisk mannnnn. Dette skal jeg vise minn mann...
-Kjære kom å se på denne bloggen her..... :O)

Dette rommet her. Er det deres stue. Har du råpanel på veggene. Spør forde vi skal bygge stue nå etter Jul... Trenger noen ideer!! :O)
Stor klem til tøffe deg fra meg
Birgitte

kari - carpe diem sa...

He-rr-eg-ud...ja, dette hadde ikke skjedd i casaNordseth...

Josefine sa...

For en kjærlighets erklæring!
Tenk å hente et tre til kjæresten sin da...wow for en mann sier jeg:)

Treet ble veldig fint i kjelleren! Blir sikker kjekt å danse rundt det om du skal ha et lite lag...hi.hi

Klemmer fra meg

miss marple sa...

...dette kaller jeg EKTE KJÆRLIGHET!!!!

Ellemeller sa...

Dåån, kor lekkert!!
Han er ein engel!! :)

Anita

Solveig sa...

Åååååå, dette ble bare vakkert, GundaM!!! Du, så spreke dere to er! Dette hadde jeg virkelig sansen for. Det var mannen sin det:o)))) Tror jeg må vise dette til min kjære:o)). Det blir til gull alt du tar i....så spennende å følge deg.
Tusen takk for kjempekos kommentar:o) Du er da bare god!
Ha en flott morgendag,min venn.
Klem fra Solveig ( som nett må kikke litt mer på denne magiske tre-stemningen:o)

Villmarkstausa sa...

Morsomt og kreativt av en snill mann;-)

Ravheksen sa...

Hvor er det en dejlig mand, du har.
Jeg har selv store hvide stammer staaende fra havet.
Nu skylder du din mand en hund :))

Mitt hvite hus sa...

Så snill mann du har Gunda... ja han fortjener virklig å få en fin julegave..

Råstilig sier jeg bare...
Du er bare så ..... Kreativ og oppfinnsom ... O=)O=)

Masse klemmer Kerstin

Sigird sa...

Du har tydeligvis en veldig snill mann!

Marita sa...

ja, selvfølgelig, det kan man jo gjøre. Gud, så herlig tiltak! Flott ble det også - herlig rustikt. Ha en flott fest!

Elisabeth sa...

Heise kor stili!!!!;)Ja, dette vert perfekt til førjulstreff!!!

Gode helsingar frå Lønnetunet

Mona. sa...

HÆRREGUUUUUUD (unnskyld uttrykket)....så RÅBRA dette ble !!! Du er unik......digger stilen din noe så innmari !!! Og den mannen din,må jo jammen være et funn,han også !!! Må si jeg misunner deg det rommet i kjelleren......skulle gjerne hatt et juletreff der,ja :) De veggene er nydelige,og treet ble jo den kjente prikken over i'en !!! Kos deg videre,i din kreative verden :)

Tante Mimmi sa...

Å,fyttirakkeren! Han var du heldig med! Han og treet!!! ;)
Du treng ikkje juletree i år du!
(skitt! Lurar på kva han ynskjer seg til jul..ja, no når han får alt!)

trønder sa...

Hei!
Ligger en award til deg inne hos meg,fordi du har en utrolig flott blogg som jeg ofte kikker innom!

Evami sa...

Fy søren så snill Mr.E er Gunda:) Man smelter helt og totalt over slike kjærlighets erklæringer fra sin kjære:)Nydelig var det og spennede å se hva du finner på,stilig blir det garantert:) Ha en flott tirsdagskveld:) KLem Eva

Randi sa...

KLAPPER I HENDENE OG HOPPER OPP OG NED AV BEGEISTRING!!!:-)
Fatter ikke hvordan det går an å komme på noe så fantastisk!!

ASSA sa...

Så flott et tre! Det passa perfekt hos deg :D
Og Gunda du har nok oppdratt din kjære riktig ;) Kos dere!

Ha ei flott uke!

Det lille røde huset sa...

Så koselig som du har det nede i kjelleren din! Nydelig med de hvitmalte, gamle stolene mot panelet på veggen, og treet ble jo bare prikken over i-en! Sukk..... ble helt betatt jeg, og synes jeg kom litt i førjulsstemning av de vakre bildene dine. Takk for vakker inspirasjon,....nok en gang!

PS! Hvor finner en slike menn som ham du har kapra tro.....??? :))

Klem fra Marianne

Anka sa...

Så kult! Det blir lekkert! Takk for at du er med på min giveaway. God kveld.

JULIE K sa...

For en topp mann du har : ) Stilig tre.....skal lete litt jeg og etter noe sånt : )

Ida sa...

STILIG! :)))
Heldige du! :)

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Jeg hadde vel aldri kommet på å sette et tre inne i huset, men du og du så lekkert det ble, Gunda. Du har sansen og blikket og alt som trengs i den kreative verden. Derfor er det så gøy å besøke bloggen din! Og så tror jeg jammen du har omtrent verdens snilleste mann også?! Kos deg videre med alle dine gjøremål. Klem fra meg**

Anne-Berit sa...

Utrolig lekkert.Nå må han sannelig få seg hund,karen,hihi:)

anne - moseplassen sa...

oi
Wow
imponert!

Også minnes jeg (om jeg ikke husker feil da) en av de første bloggpostene jeg leste av det når du klaget over at mannen var så glad i motorsaga. Denne gangen var det vel bra at han liker å felle trær *ler*

Hasja sa...

Glæde oss vi og!

Skal vi ta med en treliter vin eller stiller du med mjød ;D

Hasja

Maliva`s verden sa...

Digg,digg,digger stilen din....lyskrone og tre fra naturen...love it:o)Nå venter jeg spent på flere bilder av det treet..for du skal vel kanskje pynte det eller???Klem fra Maliva

Miriam Elisabeth sa...

WOW! Det rommet der så lekkert ut! Lite i alle fall veggen :) Og det treet var jo også stilig ;)