Sider

lørdag 14. november 2009

Nightmare. . .

Her en morgen våknet jeg lettere forvirret... Noen hadde fjernet alle rustne duppedingser både ute i hagen og inne i huset! Hhhmm, hva skjer da..?
-Har min mann skaffet seg en ny fru og kastet ut alt! Det jeg så var Black design asjetter og krus fra kremmerhuset, fat fra Ikea....

Så slo det meg der jeg så det ovenfra;
-Det ser da ganske så ok ut uten denne rusten og...Mere lettvint, renere...Sikkert veldig praktisk
Men er det meg...? Har jeg flytta herfra..?

Under middagen den dagen kikka jeg på min mann og spurte; -Du, om jeg fjerna all denne rusten rundt om hva hadde du syntes da..?-Tjaaaa, kanskje litt kjedelig eller...?
Så jeg velger la det stå og kjører på med en sesong "Rusty Girl" til !

20 kommentarer:

Laila sa...

Helt enig, du får det jo til å se så lekkert ut.
Klem Laila

miss marple sa...

....PUUUH....
;-)

Josefine sa...

Hei Rusty girl..

Det var jammen en bra beslutning..det er så anderledes og hyggelig her inne hos deg!

Håper du har en bra lørdagskveld.Nå er det hjemmelaget pizza her, (som min kjære har laget)...stor lørdagsklem fra meg

Tovepia sa...

Sannelig godt å høre, puster lettet ut;)
God lørdagskveld til deg og klemmings;)

Marie sa...

Gunda og rust høyrer saman ja :)
Det er nok kjedelege bloggar rundt om. Det er dei med særpreg som er verd å samle på :)

God helg :)

ANETTESHUS.COM sa...

Go, Rusty girl!!;)

Ha en herlig lørdag!

Klem Anette:)

Solveig sa...

Dette må du da ikke fjerne!! Dette er deg. Det utradisjonelle og inspirerende, det herlige og fargerike.... ikke forandre deg, er du snill:o))))))))
Ha en flott helg!
Klem fra Solveig

MajorogMeg sa...

Heldigvis:)) Må ha vært et mareritt ja:) Rust kan vel jeg starte å bynte med også...tung rust som ikke blåser bort:) For her blåser det.
Ha en flott kveld Gunda og klem fra meg:)

Evami sa...

SÅ bra at det bare var et mareritt:) Du hadde sikkert fått det til lekkert med det også du:) Men rust det er nå liksom deg og Anne det:) Så da får jeg fortsete å nyte din lekre hage:)
Ha en flott lørdagskveld Gunda og kos deg min dine kjære:) Klem Eva

Kathrine sa...

Skrekk og gru! Litt av et mareritt:/
Lørdagsklem fra meg:)))

Datt sa...

hehe, ja gjør det du! :D

Randi sa...

Ja ellers hadde jeg personlig kommet med rust og strødd utover deg:-)))
Vi trenger Rusty girl i hverdagen vår:-))

klem til deg og dine. Håper alt går den rette veien..:-)

Monicas Hage sa...

Det var absolutt den rette beslutningen! Du er unik vet du;D
Klem

Ida sa...

Behold ditt personlige preg, Gunda.
Det er DET vi liker så godt, alle sammen! :D
KLEM.

Elisabeth sa...

Huff.. ja det var bra du bestemte deg for!;) Eg er SOOOO imponert over kreativiteten din:) Stilen din er UNIK! Hald på den:=)
Gooo klem

Mitt hvite hus sa...

Phhhu.... det var jammen meg bra... tusen takktil din mann for at han svarte som han gjorde..og så bar at du fortsetter... det digger vi ...

klem Kerstin

organic-lizzi sa...

Smarting han der.....
Her tror jeg nok alle puster lettet ut..:-)) Det er jo så fiiiint...
Verdens deiligste søndag til deg & Stooor klem fra Randi

Lise Dagrun sa...

GundaM uten rust???? Nei, skrekk og gru - for et mareritt!Kjedelig ville det blitt ja, nærmest katastrofalt, spør du meg. Nei, du, dette må du fortsette med resten av livet. Never change a winning team!!!!

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Takk og pris så var det bare mareritt. Hadde blitt så gæli feil om det ikke var rust i din sfære:o) Kos deg med søndagen i din rustverden - så gyver vi på en ny uke i morra☺ Klemmer**

Bird sa...

min mormor har den samme hangen for rust og rakved som deg, og hun lager de flotteste bilder av disse materialene. En dag jeg var på strandtur fant jeg en hvitvasket kasse med rustne beslag som jeg gav henne.... men hva tror du min morfar hadde gjort? Han hadde saget av de rustne beslaga!slik rustn gammelt skrap kunne jo ikke brukes mente han!

så du er nok heldig som har en mann som er litt medgjørlig på det området!;)