Sider

søndag 15. november 2009

Tips!

I løpet av det siste året har jeg hatt så masse spørsmål ang. dette med viklinga mi, hvordan jeg går frem, hvor jeg får tak i streng etc nå har jeg lagd et innlegg om dette i min Factory blogg for dere som er intressert!

Her over, tro det eller ei, et bilde av min favorittplass når jeg sitter og vikler...
Godt å ha stoooor plass å område seg på når en sitter der og vikler ;D

Bildene jeg viser her nå er fra gamle arbeider, for egentlig har jeg begynt gått lei av denne viklinga.... Må stadig prøve meg fram med nye ting og hva blir det neste mon tro...?

DSCN7799

Ha en fin søndag der ute! Her i trøndelag hvor jeg holder til skinner sola og da er det på tide med en tur ut i sola og vinden! See U soon... ?

23 kommentarer:

Villa Luftslottet sa...

Så artige de var:) Selger du?

Eirin sa...

jeg ble i skikkelig godt humør her jeg sitter! Får lyst til å prøve selv og har også lagt "fabrikk-bloggen" din til listen min. ;-) Holder du kurs?
Ha en fin fin søndag.
Klem fra Eirin

Tovepia sa...

Bildene dine og det du lager er bare så flotte å se på; du er flink på både vikling og komposisjon!
Utrolig temp i dag, jeg sitter og snørrer ennå og irriterer meg at dette ikke slipper taket..
men imorgen, ny uke, nye muligheter..ha ei god uke og klem fra meg;)

Line Cathrin sa...

Flott innlegg. Artig med tipsene.
Rusten din må du ikke fjerne nei. Det er din unike signatur det.=))

Randi sa...

Du har laget så mye fint og jeg blir så imponert! Skulle bare ønske jeg hadde fått til noe sånt. Vet Marianne prøvde seg en stund , men er usikker på om hun fikk det til.

Da skal vi ut i vinden..men det er varmt her...pussige greier. Så er det jobb igjen...
KLEM FRA MEG

Mitt hvite hus sa...

Du er helt rå med viklingen din Gunda... den kurven med flasker liker jeg så godt..
er det en kabel trommel du har der.

Du er en stor inspirasjon kilde ...
Klemmer Kerstin

sigrid sa...

Masse flott du lagar...
Kos deg i fineværet!

Landcharm sa...

Herlige viklerier! Som alltid er jeg meget facinert av alle dine bilder og din ufattlige skaperevne....

FIOLINESBLOG sa...

Hei igjen:)
nå er det like før pengene er på konto hos deg!.....litt treg
du så fint t du hr lgt ut bilder med veiledning på streng/tråd arbeidene dine!
Jeg er i oppgavemodus på å benytte sølvtråd...det er spennende og DU har vært mye av inpirasjonen min Gunda:)i innledende faser i arbeidet har det gått mye galvanisert hesjetråd fra Jernia:)
Jeg legger ut resultatet senere når oppgaven er vurdert.I motsetning til tekstilfag er metallfag veldig skittent å jobbe med,men du så gøy!
klem

Anka sa...

Så lurt av deg å lage en factory blogg:) Ser ut som du kan gjøre mye ut av dette med den interessen folk viser. Ønsker deg en god kveld.

MajorogMeg sa...

Jeg blir så imponert av deg Gunda, det er jo så flott det du lager.
Ja, været er knall, 10 gr og VINDSTILLE her i dag. Utrolig!!
Nyt kvelden og klem fra meg:)

Datt sa...

Jeg tror jeg lar deg ta deg av den flinkinga der jeg, kan allerede se sinne mitt stige i takt med sårene på hendene.... :P

Ida sa...

Lekkert! :D
Du er GOD!
Gleder meg til å se hva du finner på fremover.
Kos deg i kreative krumspring! :)
KLEM.

Anne sa...

Ja... det er sikkert mange nyskjerrige på ja.

Må inn i den factory bloggen jeg også, tror nesten ikke jeg har vært der ennå jeg gitt :-( Vikling kan nok denne "Rusty Girl" vet du, men nye ideer takes imot da :-)
Ønsker heller ideer om hvordan fingrene skal holde seg pene og ike bli så sundrevet og såre av den tråden jeg, for det er nok problemet her.

Kan en dag legge ut bilder av de lysysttakene jeg laga, kjempe enkelt.

Klem til deg, ønsker deg en god ukestart vet du.

Alvas hjørne sa...

Unike saker du lager, og de flotteste bilder!!
Hva var vel livet uten litt rust?
God kveld til deg!

Anonym sa...

Heia.

kan jeg spørre hvor du kjøper det store nøste av metalltrå ?
Blir veldig glad for svar.

Vakkert som alltid bildene din.

MVH Sandra

Tulip sa...

Så mye fint:)
Liker spesielt de fine kurvene på bildene. De var superfine!

Klem

Som mine dager er sa...

Liker vikleriene dine så godt. Også klarer du å ta så spennende bilder av det også. Fordi rekvisittene er med på å gi liv. Du e døktig.

Klem fra Marit

Josefine sa...

Du lager så koselige ting:)

Likte favorittplassen din!
Ønsker meg en sånn kabeltrommel, håper jeg finner en til våren igjen. Har vært å sett på Kerstin sin...de er så fiiine! Ønsker deg en god ukestart i morgen, go'natt klem fra meg

Tante Mimmi sa...

Flinke du! Eg ventar på neste prosjekt i spaning!
Eg har no ein engel som heng der med amputert bein..trur du ikkje nokon har rappa ein fot! Dei mistenkte bur i huset;)

ArneA sa...

long time no see.
Er på blogsafari blant "gamle" blogger og måtte lede på google for å komme til deg.
fant også denne Gundam, men siden det ikke var så rustent så måtte søket gå videre.
Ha en fin vinter

Sexy Sadie sa...

Du burde komme og gjøre noe med leiligheten min. F. eks henge opp bildet jeg kjøpte i 06 og ikke har fått på veggen enda.

SS

A-mora sa...

Kjempefine ting du lager.
Så fin vedkubbe du fikk av sønnen din.

ha ei fin helg