Sider

søndag 24. januar 2010

Engel med snø på vingene ;)

Hei der. Her kommer et lite engle innlegg ;) Har laget et innlegg i min Factory blogg idag om disse englene og vikleriene. Desverre har jeg ikke mulighet til å sende varer lengre, dette tar slik tid av hverdagen min at jeg ikke rekker det som er gøy...

Og det som er gøy er viktig for meg ;D
Engelen dere ser ute i snøen her nå skal snart til en herlig dame i Trondheim !
Hun skal hente den selv.
Får se om det blir til at jeg selger de via nettet igjen, da må jeg isåfall ha litt flere timer å ta av enn hva jeg har her nå.

Ha en fin start på ny, hvit uke! Iallefall ser det ut til å bli hvitt her i trøndelag ;)

34 kommentarer:

Datt sa...

Åååh, så herlig søt!! :D
Det er faktisk flere som har spurt om .com, så jeg tror jeg får lage et innlegg på det! :)

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Vilken fantasi, hur söt som helst!

Önskar även dig en bra start på veckan :-)

//L

sologbolig sa...

Å de er såååå fine og eg er sååå glad for at eg har ein slik engel ! Ha ei fin veke.

Ellemeller sa...

Eg diggar englane dine! Eg snakka faktisk om dei til kjæresten seinast i dag tidleg, før vi sto opp:)

Tovepia sa...

Herlige meg, som sagt et annet sted, jeg gleder meg til å få denne!!
Den er bare perfekt!! Klemmer fra meg;)

Tulip sa...

vakre er de...
synn du ikke kan sende lengre, men forstår deg godt!
klem

Jannicke sa...

Ser ihvertfall ut som at eneglen har det kjekt i snøen ;o)
Knallfin er hun ;o)

Ja,
døgnet skulle hatt et par timer til...
vi får sette det opp på ønskelisten :o)

Klem til deg, kjære bloggvenn :o)

Anita sa...

Målet med arbeid er å vinne fritid... (Aristoteles).
Synd at tid og fritid ikke alltid strekker til:-(
Jeg simpelthen elsker englene dine og er meget fornøyd over å være innehaver av en:-). Trodde i utgangspunktet at dette var en guardian angel, men ser av innleggene at det deffinitivt er en garden angel. Eller begge deler..
Enjoy life.

Klem fra Anita.

Lise Dagrun sa...

Hei!
Så bra at du setter grenser, GundaM! Du kan da ikke slite deg ut på å tilfredsstille andre, sjøl om jeg forstår at folk vil ha det du lager. Du skal bruke kreftene dine på det DU synes er "gøytt", og så får vi andre nyte det du lager via bildene dine.

Ja, nå blir det mer snø her også - jeg vil heller ha 20 kalde grader, jeg da..........
Ha ei flott uke - uansett vær og føre.

Som mine dager er sa...

Englene dine er bare noe helt for seg selv Gunda. Unike og håndlaget. Denne engelen ser ut til å storkose seg i sitt lille snøbad. Ikke bluferdig i det hele tatt, den engelen ;-)

Ha ei fin uke.

Klem fra Marit

MajorogMeg sa...

Tror Tove vil sette pris på en engel fra deg ja:) Vakre er de, så jeg skjønner det meget godt.
Her finnes ikke rakved...men kamskjell av ymse slag...
Nå tar du vare på deg selv, slæpp off.
klem til deg:)

Hilde sa...

Så skjønn hun er der hun sitter å betrakter snøen... Herlig!
Ha en god start på uka!
Hilde

janne - kathrine sa...

Hei, hei.
Må si jeg likte høvelen som nå fungerer som mobiltelefonholder. Skikkelig tøff :-)
Ønsker deg en flott uke!
Hilsen J-K

Josefine sa...

Søte engler i snøen!

Ønsker deg en fin ny uke, stor klem:)

Laila sa...

Herlig engel i snøen, får håpe du får tid en gang senere da.
Vesle Gunda hilser, hun henger ved plassen min ved kjøkkenbordet og bare venter på å få komme ut i paviljongen igjen.
Klem Laila

Mitt hvite hus sa...

Ja prioritering i hverdagen er viktig...

englene dine er nydelige.. min har fått være inne i gangen i vinter...

Ønsker deg en fin uke..Klem Kerstin

alvens kreative hjørne sa...

Hei :-)

Så fin engel i sneen :-) Døgnet skulle gjerne hatt flere timer ja ...

Ha en flott ny uke :-)

bikim sa...

LOVE YOUR BLOG AND YOUR ART!
I'LL FOLLOW YOU, OK?!
TAKE CARE AND HAPPY WEEK,
ROSA

Missfryd sa...

Englene dine passer overalt, både ute og inne:-)
Så glad jeg har en.
Ha en flott uke.
Klem Ingrid

Guro sa...

Bra du prioriterer det som er gøy :)

Anne-Berit sa...

Ser litt kaldt ut for rompestompen å sitte i snøen sånn for en liten engel,men engler kjenner kanskje ikke kulde.Håper du får bedre tid senere,for jeg har veldig lyst på en til sånn Gunda-engel,som jeg kaller den jeg har.
Klem fra meg:o)

Ravheksen sa...

Hvor er det en fin sneengel.
Bare du bliver ved med at vise dine ting frem herinde. Du er til stor inspiration for mig.
Stort knus og god tirsdag:-)

liven sa...

Åh....de er bare så herlige disse englene dine Gunda!!!

Ha en fin dag der ope...her er det også hvitt....og hvitere skal det bli !!

organic-lizzi sa...

De er bare sååå deilige de englene dine (men det vet du jo at jeg synes:-)
Klart det er tidkrevende å sende varer!...og tid må disponeres med omhu...
Suuuperdeilig kveld & Stooor klem Randi

Eirin sa...

Ååå, jeg bare Så liker englene dine. ;-)
Kan de kjøpes? Skulle hattd eg i nærheten, du er til stor inspirasjon, skal du vite. Det hjelper selvfølgelig med en daglig titt innom bloggen din. ;-)
Alt godt fra Eirin

GAWO sa...

Englene dine er søte. (... og av og til der de litt frekke ut :-) )
Skulle ønske at en av de fløy nedover hit. sukk.. men skjønner godt at du ikke har tid til å lage flere.

ANETTESHUS.COM sa...

Helt heeerlig, sjarmerende engel! Du er fantastisk kreativ og flink!!!

Ha en fortsatt fin uke, vennen:)

Klem
Anette:)

Steinbokkjen ;o) sa...

Hei du nydlege vidunderle kreative unge dame.
Eg diiiigggggga englane dine - og min... ser på den kvar dag og vette GLA!
Tusen takk fø at du e så kreativ og GO.

Kooooooooooos deg
klem

Mia sa...

Men Dunda da, de englene dine er jo bare sååå herlige! Men, jeg skjønner jo at det tar tid med alt. Bare så synd at man ikke får mer tid til det som er gøy!

Mia sa...

Oooops, jeg mente jo selvfølgelig Gunda (og ikke Dunda... huh!) Det gikk visst litt fort i svingene her...

Mine Blomster sa...

Se så!! Dert kan jeg angre på at jeg ikke bestilte og kjøpte en med en gang...
Jeg får komme opp å hente en da!!!! :O)))))
Ha en fin helg Gunda
Vi blogges!!
Klem Birgitte
;O)

Mine Blomster sa...

Eller var det Dunda?????
;O)))))
Det utrolig lett å skrive feil i farten... Serlig når man er sånn DYSlekTIKKER.. som meg!!
Var det riktig stavet??
Jeg er nemmelig håpløs..
Men Dunda var jo nydelig da!!
Klem ;O)))))))

Mine Blomster sa...

Jeg kommer ikke inn på ditt siste innlegg... Hvorfor??
Birgitte

Mitt hus sa...

Hærlige engler! Høres ut som trevle dager. Håper du ikke har andre planer i helgen enn å gjøre akkurat det du har lyst til!

GOD HELG!! ;)