Sider

onsdag 20. januar 2010

Jeg har begynt med stoff...

Heia der allesammen ;) Takk for trivelige kommentarer, dagene flyr og jeg rekker ikke så masse blogging for tiden men jeg tar det nok igjen!
Som dere ser har jeg begynt med stoff....Shopper stoff som bare det og ikke bare til meg selv, en flott venninne skal få en del av det! Fordi hun fortjener det ;) Hørte damene på Freetexen sa, Det er hu som driver gjenbruksbutikken på gjenbrukstorget ..... Shopper hu her..?

Kamera og dataen er heller ikke på min side for tiden, da er det godt jeg har noe stoff å trøste meg med ;) Happy days, bizzy days... I kveld har jeg fått sett nordlyset, du så priviligert jeg er !
Skapretro klem fra meg ;0)

19 kommentarer:

Josefine sa...

Hei

Så du har blitt stoffavhengig også...velkommen i klubben!

Det var nå ekstra fine eksemplarer du hadde her da. Snill du som deler med venninnen din, stor klem

Evami sa...

Godt å ha mye å gjøre,hverdagen blir ikke kjedelig da:)
Og så snill venninne du er som kjøper stoffer du vet venninna di vil like:)

Har ikke set Nordlyset i år,og det er noe av det mest fascinerende fenomenet jeg vet om,lyset som danse på himmelen:)
Sov godt:) Klem Eva

MajorogMeg sa...

Bra du har bizzi days, helig det. (hørte hun seg selv si) Nordlys ja...da bør du gå inn på Gubben min sin blogg å se...her var nordlyset helt utrolig å se ikveld. Major og jeg ble ropt ut!! Et fantastisk syn møtte oss.
Så lenge det er slike stoffer er det ikke farlig:)) Nyt det og vis oss resultater:)
Stor klem til deg:)

miss marple sa...

..ble nesten litt redd av den overskriften her jeg sitter,men puster lettet ut når jeg ser at det bare er lettere stoffer du driver med...hihi...skulle du derimot trenge hjelp mot din nye avhengighet så ikke spør meg-jeg ANER ikke hvordan du inhalerer dette-verken i ensfarget eller mønstret...dessverre...men spent på resultater;.)

KATE ♥ sa...

Sånt stoff går jeg også på,
men bare innimellom.

Berit T sa...

Spennende hva du skal til med både av disse stoffene og alle hekledukene :O) Jeg har ryddet i mine "tøler" og det er litt av en samlemani jeg ha, men når en liker å holde på med ting så må en ha utstyr , ikke sant.
Så du har sett nordlyset du. Det er flott, og det hender at vi også ser det her sør, men har ikke sette det i år.
Nydelige bilder du viser nedover, storkoser meg med de.
Ha en fin uke videre.

Tovepia sa...

Skjønner du har en plan, og den høres spennende ut!
Iler på jobb nå, så ha en god dag og klem fra meg;)

Mitt hvite hus sa...

Herlig Gunda... og jeg er så spendt på hva du skal bruke det til... helt sikkert noe fint..

Snill du er som deler med din venninne...


ha en fin dag Gunda..Klem Kerstin

ennah sa...

Da har vi nok kommet i samme klubben.
Vanskelig å komme ut av stoff avhengigheten har jeg hørt..
hehe.. Kjempe fine stoffer til en heldig veninne:)

kos deg med travlene dager og stoffletingen;)

liven sa...

Jeg og vil bli stoffavhengig.....vil jo så gjerne begynne å sy!!!
Så du blir gjenkjent på fretexen ja....hihi...
nå må jeg innom containergirl og kikke litt!!

Ha en fin dag :o)

Kathrine sa...

Ja, det var flott nordlys i går kveld:))
Så heldig du er som er venner med symaskina, for det ikke jeg vet du,)
Kos dæ! Klem:))

Datt sa...

Hehe, stoff gjør livet enklere å takle vettu! :P

FIOLINESBLOG sa...

Spennende GundaM:)
du skal ha en fortsatt god dag i ditt nordlys:)
fiolineklem

Mine Blomster sa...

Ting ordner seg for !tøffe jenter" hvet du...
Jeg holder på i mit "Atelie" Sortere pakke vekk og kaste... Og her er det masse stoff å velge mellom....
Må se å få designet noen nye klær igjen... ;O) Utrolig gøy... Jva lager du??
Ha en deilig da...med litt lys!!!
Stor Klem Birgitte

Anne sa...

Nemmen, har du slått deg på stoff frue??? :-)) nei, nå må vi træffas snart, skaff ei flask vin å slå oss laus!!

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Så lenge det er tøystoff, så er det greit:o) Det blir vel tryllet frem de lekreste kreasjoner nå da -og jeg gleder meg som vanlig til å se! Fine farger, særlig det rutete. Jeg er så "fargesulten" for tiden at jeg suger til meg alt jeg kan av alskens nyanser:o) Ha det fint på en torsdag kveld - i morra er det helg! Klem fra meg** PS: Vin, JA - blir med æ å om mulig☺

Livs Lyst sa...

Kuult. Jeg digger 70-talls mønsterne!! Men jeg kan ikke ha dem her hos meg. Men noen ganger får jeg lyst å innrede et helt hus med den stilen. Det er så utrolig kuult!

Lykke til med stoff-prosjektene ;O)

Hilsen Liv

Nenne sa...

Velkommen i klubben for stoff(mis)brukere;-))
Glede mæ til å se dine prosjekter, fint stoff var det hvertfall!!
Retro e kuult:-))))
klæmm

Ida sa...

Herlige farger,
både på stoffet og himmelen.
Og ikke minst, ei herlig dame. DU! :)