Sider

fredag 22. januar 2010

Ledig ?

Min kjære var så artig her en kveld ;) "Er denne ledig eller..?" Sier han og veiver med en rustikk plank. Ja, sier jeg den er litt for spinkel til det jeg tenkte bruke den til...Flott sier han, den er perfekt til min reise pc ! Blir ikke så varm på lårene av den sjø ;) Og så er den så stødig, perfekt!
Er det ikke gøy når en spiller på samme lag ?
Ha en flott fredagskveld alle sammen, nå skal jeg kose meg med å se på hva dere har bedrevet tiden med i det siste!

35 kommentarer:

Missfryd sa...

Skjønner din kjære har sansen for både det praktiske og det estetiske:-)
Ønsker deg en herlig helg!
Klem Ingrid

Tulip sa...

Så kjekt at han sert nytten i dine plankebiter han også!

Kos deg i helga...klem!

Ivar Ivrig sa...

Ha ha ha.... Ivar og meg sitter i stua og leter opp blogger på TV'n (via pc). Du er på storskjerm og da vi leste dette innlegget lo vi godt begge to. Knallinnlegg. Det er flere par der ute som spiller på lag, ser jeg. Teamwork, my friend. Vi begge hilser så mye til GundaM og gubben.

Klem fra By'n.

Ivar Ivrig sa...

eeeeeehhhh... det var Marit som skrev ....på Ivar sin innlogging. Det går litt i surr på en fredag. Vi har akkurat starta på Champagnen ... kan det være derfor jeg surrer ?

Ivar Ivrig sa...

Hilsen Marit !!!

Mitt hvite hus sa...

Herlig gunda... veldig kjekt når man spiller på lag...
nyt helgen..*Klem Kerstin

FIOLINESBLOG sa...

Ja!ha! dette likte jeg:)
Godt med sånne innlegg fra deg som ikke viser alt som er så "perfekt" og "stylet" i huset GundaM:)
Det rustikke, med en god historie,liker dette svært godt!
fiolineklem til deg og dine.

Landcharm sa...

Herlig! Skjønner godt at han er påvirket, og han liker det...
En fantastisk mobilholder du har på forrige innlegg - hvor tar du det fra????

Ramme alvor sa...

Her er det to på lag ja, han er nok godt oppdratt :)
Men smart er det jo unekteleg...og kanskje kledeleg også :)

Klem!

Tovepia sa...

Klart den flotte planken måtte brukes til dette!!

Kos dere i helga, både du og gubben og klem fra meg;)

Randi sa...

Så smart, han begynner vel å se hvor praktisk sånne planker kan være.;-))

Kos deg masse i helga...håper den gir masse påfyll.

klem

Anne sa...

Nei!!! en blir pinadø ikke opperådd den som har gammel plank og litt driv ved :-9 det har vi vel erfart begge to.

Merket meg ordene ARTI og SAMME LAG her, og da vet du hvem som trenger vår felles skål denne kvelden, he he en som ja...

Klem i kvelden, pizza i ovnen sjø, derfor litt kort.

Jannicke sa...

Lurt ;o)

Hindrer vel farlig stråling også den kraftige planken?

God fredagskveld til deg!

Klem J.

Laila sa...

Perfect match, gratulerer.
Klem Laila

MajorogMeg sa...

*ler* ja så herlig det er når man spiller på lag gunda:)) Burde funnet meg en selv jeg, for pc`n blir varm:)
Nyt helga, klem fra meg:)

Evami sa...

Du har tydeligvis oppdratt ham godt:)
Ha ei strålende helg med gutta dine Gunda:) Klem Eva

Josefine sa...

Et perfekt pc bord!

Ser ut som dere er et godt team med lik smak:) Ønsker dere begge en flott helg!

kari - carpe diem sa...

De blir påvirket, vettu, dessuten har han vel lært etter år med plank, spiker, rust og prismer at det er like greit å "go with the flow"?

Sexy Sadie sa...

Ufarlige bilder av kailln det her.

EllenSand sa...

Jo, det var smart tenkt av mannen din. Og for ikke å snakke om hvor mye penere enn den oppblåsbare puta jeg kjøpte fra Dagbladet. Ikke funke den noe særlig heller.:)

GAWO sa...

Finnes det mer av den planken der? Misunnelsen river og sliter i meg. Jeg tyr til en pute, men blir varm likevel. En planke var tingen.
Det reker så lite sånt rundt om kring her :-( Men han glupingen din har kar kanskje flere lure ideer.

Mine Blomster sa...

UTROLIG BRA!!!!
Ha en fin helg, Gunda
Klem Birgitte

sigrid sa...

Tøft!
God helg ;-)

Kathrine sa...

He..Hører at data på fanget ikke er bra nei,) Godt han fant seg en flott planke.

Ups ja, har faktisk glemt potetkassene jeg tok med hit før jul. Skulle liksom være noe julepynt oppi der, sjø. Men du vet, jeg pynter mindre og mindre. Havner nok i hagen etterhvert.
Høvlene er i kjelleren og i S. enda. Sto i dag og så hva jeg skulle ta bort fra rotet før en av de eventuelt kommer fram. Ikke lett.
Damer fra her??

Berit T sa...

Dere er et godt team:O)
Og den mobilholderen, genialt!
Har en slik på hytta, nå kan den få komme til nytte igjen, takk skal du ha!
Ha en flott helg.

Det lille røde huset sa...

Så skjønt da, og ha en mann som skjønner at alt kan brukes til noe! Litt av en "oppfinnelse" det der! Koser meg alltid like mye med bloggen din og alle de fine bildene og tingene inne hos deg :) Klem fra meg og en riktig god helg!

Tone sa...

hahaha, stilig!!!
og for en ide, dere burde selge ideen og ta royalties på det her!
Og så s heldig for ham at det var en ledig sliten planke DU ikke hadde slått kloa i...

ja bildet på bloggen min er et spesielt minne. det er fra den morgenen onkelen min døde, klokka var halv sju, go jeg stod med den telefonen jeg hadde grua for.
Han ble bare 51 år, og året før der døde broren hans, min andre onkel, han ble 49. samme type kreft. Så bildet er litt spesielt for meg. Ikke spesielt godt fototeknisk, men akkurat i dette tilfellet er det ikke det som teller.
Jeg tenker at det var et vakkert farvel.
Tone

Marias skriblerier sa...

Hihihi.. såååå lurt da! :) Ja for det blir jammen i meg varmt med pc'en på fanget. Igår hadde vi fyr i peisen, jeg satt med mitt myke pelspledd over meg og til slutt pc'en oppå der igjen... Svetta som en gris etterhvert! Pute under pc'en funker også, men en planke var en enda bedre idé! God helg til deg og dine :)

Datt sa...

Hehe, herlig! Jeg flytta akkurat pc'n min fra fanget til armlenet her jeg, lårene holdt på å brinne opp! :P

M sa...

Morsomt! Og mobilholderen din var bare lekker...hadde jeg bare hatt en sånn til overs!
Ha en fin helg videre! Klem,M

Turid sa...

Har stor sans for data bordet-falt helt i smak hos mæ vet du, som også bærer lassevis med rækved .
Å så gjenbruk da-viktig det!
Var på fjæratur i går, kom hjem med kilovis med stein og rækved.
God søndag til deg!

liven sa...

Denne var smart!!!

Ha en fin søndag Gunda :o)

Ida sa...

Dere er et godt team,
som ser mulighetene.
Perfect match! ;)))

God søndag!

Pia sa...

Det var en kreativ løsning!

Hilsen fra landet sa...

Wow! Se der ja! Og uansett er det jo ikke anbefalt å sitte med laptoper på fanget selv om det kun er ikke-ioniserende stråling. Så det var både lurt og praktisk!