Sider

fredag 1. januar 2010

New Table

Året startet med en nytt bord. En plank fra fjæra fikk følge av to andre plank og skrudd fast med fire gedigne lange treskruer på hver sin side.

Glattskurt av saltvann og grus, sol og vind.
Nå sist skurt med grønnsåpe og varmt vann fra springen ;)
Så nå er avlastningsbordet på plass og år 2010 kan starte !!!

Ønsker dere alt godt for det nye året !
Det blir sikkert endel sol og vind i skjønn forening . Og for min del endel turer nede i fjæra.
Love & Hugs ;D

46 kommentarer:

Tovepia sa...

Å, det var lekkert Gunda!
Du får gjort så mye flott ut av "noen planker"!
Sannelig er det helg igjen, så vi får nyte den også;) Prøver å tømme godteriskåla fra jula, jeg;)
Kos deg og klem fra meg;)

Det lille røde huset sa...

For en god start på det nye året!! Dette ble jo bare knall-fint og lover bra :)) Et riktig godt nyttår til deg

Violetta sa...

Åh, for et herlig bord! Misunner deg det, men... man må kanskje ha dine øyne også for å få noe sånt :)

Hege sa...

Du altså... lager gull av gråstein! :))

Godt Nytt År!!
Klemmer fra Hege

Marias skriblerier sa...

Vaaaakkkkkert, Gunda! Virkelig... DU har så mange vakre skatter du :) Godt nyttår til deg! Klem fra Maria.

Siddis-in-houston sa...

Det var kjempeflott!
Ha et fantastisk nytt kreativt år!

Eirin sa...

Jeg lover herved å aldri aldri forlate en rekvedplanke i fjæra! ;-) Tenk på alt de kan brukes til. Du har en god start på et kreativt år, jeg gleder meg. Klem

Bossa sa...

Helt utrolig. Gir meg helt over. Kjempelekkert!!!!
2010-klem til deg.

Ravheksen sa...

Smukt og fint, GundaM.
Rigtig glædeligt nytår til dig og dine. Glæder mig meget til at følge dig herinde:-)

organic-lizzi sa...

Looove it!!! Det høres så enkelt ut,men ikke søren om jeg går på den altså:-)
Suuuperduuuperdeilig lørdag & Stooor klem Randi

Troen og Haapet sa...

For et lekkert bord!!!Dette kunne jeg mer enn gjerne hatt selv!
Synd jeg bor der det ikke "reker" så mye..;)
Stor klem for nok et fint og inspirerende innlegg

Anne sa...

Godt Nytt Årrr!! kjære venn.

Og dette nye året som ligger der fremfor oss, det håper vi oppfører seg litt bedre, ikke sant?

Rolige dager har vært her i huset, sinnsykt rolige dager også, men jeg har trengt det, litt ego, og litt mye ut i dagslys. Kaldt da, i dag visr dn gradestoken her -22 faktisk, brrr... hustre kalt d ja.

Stilig bord ja, du har nok de samme ideer, og den samme smaken du som meg, uten tvil det da, og selv går jeg nå å drømmer om den benken du vet. MEN i 2010 bare skal den på plass ja.

Faktisk glad hverdanen kommer igjen snart jeg nå, fåkasta ut det treet og få inn litt Primula i stua her :-)

Årets første klem kommer her ---->

KATE sa...

Fantastisk, du vet vel at du kan tjene grovt på sånne bord?
Det andre bordet/benken du har med hjul på også.
De er råstilige.
Stå på Gunda!

EllenSand sa...

Åh, GundaM, du er så kreativ og flink. Så stilig det bordet ble! Og så lurer jeg på hvor du har fått tak i den havsaltkrukka di. Den er så fin. Og her i huset går det mye havsalt!
Ellen:)

sologbolig sa...

Grov plank mot nydelig glass ..... bare du Gunda kan få til noe så råstilig! Gler meg til eit nytt år med alle dei flotte innlegga dine. Ønsker deg alt godt i det nye året ! Klem.

Monicas Hage sa...

Lekkert! Vi har hatt en herlig start på det nye året, og endel fjøreturer, det blir det nok på meg også;) Klem

Ida sa...

Unikt og veldig, veldig FINT! :)

Ønsker deg en god lørdag, Gunda!
Kos deg! :)

Klem.

Frk. Maya sa...

Stilig. Skulle gjerne ønsket meg en fjære med slike funn jeg også!
Ha et godt nytt år hagevandreren:)

Maya

Randi sa...

Må visst ein tur i fjera og sjekk opp beholdningen;-)Knaillfint Gunda.

Klem

Stine ♥ sa...

Hei Gunda!
Her i sør er livet topp! Det er jo så fantastisk ute nå. Deilig kaldt og klart vintervær. Jeg nyter det!

så flott bord! Det høres så enkelt ut, men problemet er vel at ikke alle ser disse skattene i fjæra sånn som du gjør.

Ønsker deg og dine alt godt for det nye året!
Klem fra Stine

Jannicke sa...

Et skikkelig lekkert avlastningsbord! Helt deg!!

Loves and hugs tilbake!!

MajorogMeg sa...

OI...så stilig Gunda, direkte lekkert:) Sol og vind ja...vi har hatt begge deler her idag og -13. Herlig vær.
Ha en flott lørdag, klem fra meg som ønsker deg et godt nytt år:)

Kathrine sa...

Da er du klar til et nytt år skjønner jeg,)
Skal bli godt å sette igang igjen nå. Jula er kastet ut her, så nå kan bare dagene komme.
Flott bord du har fått deg, Gunda:)) Fortsatt godt nytt år til deg!
Klem fra meg:))

Tone sa...

DU er utrolig på alt du lager!!
Håper jeg kan la meg inspirere av alle dere overkreative damer det året her som jeg skal være hjemme og kose meg!
Godt nytt år!
fra tone

Nenne sa...

Du er en tusenkunstner!!!!!!!!
Bordet var bare NYYYDELIG!!!!!!!
Og du får til så fine bilder....balsam for sjelen!!!!
GODT NYTT ÅR GUNDA!!
KLÆMM:-))

Mira sa...

Nå har eg akkurat sittet her og fortalt til mannen min at eg ønsker meg, rekved salongbord. Og så finner eg dette innlegget inne hos deg. Styggvakkert sier eg og eg elsker det. Har ein stabel med rekved på loftet, men de er for små til salongbord.

Kanskje eg kan gjøre noe med det gamle furubordet mitt for å få ein sånn rekved farge. Ordet jernvitrol slo meg.

Ja, ja det var bare min ide.
Ville bare si at eg digger påfunna dine, og ønske deg Godt nytt år.
Klem fra Mira.

viola sa...

Love your blog, you make dreams come true...

Kiss from Viola & Happy New Year Gundam !

Josefine sa...

Å det var et lekkert bord!
Og så hjemmelaget da...du er bare helt rå..

Ikke så lett som det ser ut som dette...tror jeg

Har fått et nytt bord i huset jeg også, men det kommer fra butikken og kostet der etter...huff

Ønsker deg en flott lørdagskveld, klem fra meg

anneskreative sa...

Godt nytt år til deg også,,,,,
Klart vi skal ut på tur i dette året også. og fjæra er jo et sikkert mål.....jeg er igang så snart snøen forsvinner.
kos deg med nytt bord, med mye godt på.
Klem Anne

Tulip sa...

Det var jammen en god ide gunda:)
Et avlastningsbord trenger ikke rette linjer, men var rett og slett nydelig som her!

Klem til deg, Smartie!

EllenSand sa...

Takk for tips ang saltkrukka. Jeg prøvde å finne den på Ebay, men fant en annen i stedet. Skal blogge den når jeg får den:)

Ellemeller sa...

So flott bord!! Eg brukar å seie: "det er no berre å ta ein pinne... so fiksar alt seg"
Eg veit ikkje om nokon som er flinkare til å "berre å ta ein pinne" enn deg:)

Tante Mimmi sa...

godt nytt år kjære ven!
Nyydeleg bord!

Anka sa...

Love & hugs right back at ya! Hi, hi. Bordet var helt rått! Tar du bestilliger??? Hi, hi. Har ikke noe fjære å finne sånne skatter. Kos deg på den siste fridagen i morgen før hverdagen begynner igjen.
Klem fra Anka.

Mine Blomster sa...

Kanon fint om jeg kan bruke det utrykket !!!??

Jeg vil også ha et sånt bord!!!
Tror jeg må rope på min mann igjen Gunda, så han kan se hva du har gjort denne gangen og. Du er bare helt rååå!!

Du mestrer kameraet.. Er du fornøyd.???
Vakkert bilde... men, som alltid, og alt du tar i blir liksom til GULLLL!!

Spennende...
Hei til deg og forresten ;O))))))
Klem Birgitte

sologbolig sa...

Hei igjen. Tusen takk for gode ord, dei varma. Godt at det går bedre med gutten din, eg forsto i høst at noe var skjedd og at du hadde det tøft. Stå på, dette klarer du, det hjelper å vera sta og sterk, men ikkje gløym deg sjøl oppi dette. Det var det eg holdt på å gjøra og det er det eg slit med no. Alt godt til deg, Gunda, eg tenker på deg. Ha ein god søndag. Klem fra Sigfrid

Guro sa...

Vakkert! Jeg gleder meg til å fortsette å følge med på deg i året som kommer også :)

Sexy Sadie sa...

Meget pent.

Artig med kreativ blogging.

sigrid sa...

Godt nytt år!
Og for eit nydeleg gjenbruk!!

farmor sa...

Hei du. Fant deg i kveld og synes det er artig å finne blogger som har sin egen stil. Liker de flotte bildene dine. Titter innom senere også. Kveldshilsen fra farmor

Mitt hvite hus sa...

godt Nytt år gunda... for en knall start da.. helt rått det bordet ditt... gleder meg til å følge deg uteover dette året...

ha en fin fin uke..

klerm kerstin

Missfryd sa...

Hei Gunda M.
Veldig tøft bord!
Håper du har hatt en herlig jul med familien og ønsker deg et riktig godt nytt år.
Klem Ingrid

Furulunden sa...

Er ny blogger jeg!!! For noen fine bilder du har på bloggen. Virkelig en nytelse for øyet og dermed sjelen.

JULIE K sa...

Det er imponerende hva du får til altså : )

Passelig dose sa...

Så fint bord! Kunne ha tenkt meg noe lignende som benk i det som engang skal bli hagen...

GAWO sa...

Du ser noe brukbart i alt som reker forbi :-)
Og når du får fingrene i det forvandler du det til gull.