Sider

søndag 10. januar 2010

Rustikk Lykke

Her kommer noen bilder fra huset framside, den jeg ser når jeg drar og det jeg ser når jeg kommer hjem fra jobb.
Litt rustikk lykke ; et kattehus... et bord av gammel plank...noen "trær".. endel forfrossen snø...

Bak huset, i hagen er det masse snø og forvillede tulipaner satt ut og glemt en kald juledag....
Inne i stua har en ny lampe sett dagens lys ! Når jeg ser tilbake på innlegget her ser jeg det mangler litt enda men godt få den opp i vinduet !

Alle lamper jeg har lagd har på et eller annet vis fått seg en ny eier...
Kanskje jeg skulle sette igang en lampeproduksjon igjen..?
Ønsker dere alle der ute en fin uke, nå skal jeg sette meg ned og kikke på min rustikke lykke ;)

38 kommentarer:

KATE ♥ sa...

JA

Marie sa...

Rustikt og vakkert hos deg Gunda :)

Ha ei fin veke :)

Lise Dagrun sa...

HERLIG, GundaM! Alt du tar i blir vakkert, og jeg forstår godt at du får avsetning på lampene dine. Men de "trærne", har du laga de også? De kattehusene dine er bare så "gromme" - og glemte tulipaner kan spre mye glede - for den som greier å sjå det vakre i det forfalne - og det greier vi da, ikke sant?
Flott at du deler av din rustikke lykke!
Ha ei flott uke, du også!

Jannicke sa...

Ja, her var det mye LYKKE ;o)
Enkle gleder er best!!
Klem J.

Datt sa...

Hehehe, næh, sto det hos deg? Det var ikke veldig billig, men så eeelsker jeg det jo da! ;)

Størrelse på bordet? Noe likt dette uten ileggsplater: http://irinasting.blogspot.com/2010/01/spisestue.html
Eller mindre! Kan ikke være større, da bli det ikke plass til å sette ved det! :P

Mitt hvite hus sa...

Virkelig vakkert gunda.. nydelig inngangsparti du har.. Dette hadde jeg elsket også..

ha en fin uke..

klem Kerstin

ANETTESHUS.COM sa...

Nydelig rustikk lykke hjemme hos deg, Gunda!! Skjønner godt at du blir lykkelig av å se på den;)

Vil ønske deg en fin-fin start på en ny uke!!!

Klem
Anette:)

Josefine sa...

Så fint du har det utenfor døren din!
Kjekt å lage et inngansparti som gjenspeiler dem som bor der:)

Ønsker deg en fin ny uke!

Ps...du er selvsagt velkommen på kaffe når det måtte være:) Stor klem

Tovepia sa...

Tror ikke jeg har kommet meg inn, har blitt stående utenfor å se på inngangspartiet ditt;)
Prøvde å "klikke meg" på lampa, men kom ikke inn, men den så skikkelig flott ut!
(Sitter på min bærbare med mobilpinne, så det kan være årsaken til nettproblemer..)
Ha ei god uke og klem fra meg;)

Troen og Haapet sa...

Flott og rustikk...og det er DEG;)
Linken din funker nok ikke..
Ønsker deg en fin uke, Gunda!
Klem

GundaM sa...

Ups, sorry damer emn da er linken fikset !

Og til deg Lise Dagrun, de trærne har jeg kjøpt hos Løyten lys men fullt mulig å lage selv !

Mia sa...

Snø og kulde hos deg også, ser jeg. Og slike forfrosne tulipaner er ikke fremmed her heller.... det er liksom alt for kaldt og langt å gå til komposten med de.

Flere lamper, ja!

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

For en hverdagslykke - å komme hjem til dette hver dag! Det finnes bare en Gunda - alt du viser gjør meg i godt humør. Ha ei fin uke! Klemmer deg**

Anka sa...

Her hadde jeg følt meg velkommen som gjest. For et hyggelig inngangsparti:) Håper du kan legge ut flere bilder av lampa du har laget. Nyskjerrig! Klem fra meg.

Bistels Brenneri sa...

Hei!! Her er det altid så mange flotte ting og bilder.
Ha en fin uke :-)

Som mine dager er sa...

Neiggu, så rart. Nøyaktig samme tulipanbukett ligger ute i frosten hos meg også. De ser prikk like ut, og jeg var ute på en fotoseanse i går, men ble misfornøyd med bildene så ingen ble publisert. Ditt var herlig.

Det var så utrolig hyggelig å være med på dette Gunda. Avisa altså. Har fått utrolig respons, og alt er over ende positivt. Du har vært så herlig med kommentarer og god-ord på veien og det skal du ha så mange takk for.

Håper alt står bra til med deg og dine. Jeg kommer på besøk hos containergirl i løpet av februar. Da har jeg nemlig et hav av tid å ta av ;-)

Godnatt min venn.

Klem fra Marit

Kathrine sa...

Skulle ønske jeg så dette jeg og hver dag,)
Lykke til med frøken frost også. Kjempeflotte Ippi. Vinner sikkert:))
Ha en fin uke. Klem:)

FIOLINESBLOG sa...

mmmmmmm det er så godt å betrakte....
og du er så god til å beskrive....
dette liker jeg svært godt:)
fiolineklem.)

Ravheksen sa...

Dejlige billeder Gunda.
En rigtig god uge til dig også:-)

Thusnelda sa...

Å komme inn på bloggen din er berre så herleg, bildene dine av alle slags ting er så sinnsjukt bra.
No legger eg deg til blogglista mi for ikkje å miste deg.
Ei fin veke til deg også.

Mine Blomster sa...

En liten hilsen til deg på min blogg... Så får du svar på hva jeg mener om din blogg ;O))))))
Klem Birgitte ;O)

MajorogMeg sa...

Lekkert Gunda:) Ja, dette skjønner jeg du nyter:)
Ha en flott mandag, klem fra meg:)

skitur da gitt...jeg ble imponert, ja!!

sologbolig sa...

Så koselig inngangsparti, dette likte eg . Nydelig lampe og fin historie om Agnes. Ønsker deg ein fin dag.

Ann Tove sa...

Er heilt imponert over alt du får til å lage av drivved.
Du skulle vore med meg til hytta eg disponerer, den ligg på ei lita øy ute i havgapet, her på vestlandet. Har plukka mykje drivved der i løpet av åra, men den har gått til brensel.

Anne-Berit sa...

For en glede det må være å komme hjem til et sånt inngangsparti,råkoselig.Du er bare så flink.
Ønsker deg en superfin uke.Klem:)

Solrosa sa...

God uke til deg også, Gunda!!

Sol-klem fra Trondheim

Eirin sa...

Sier som Kate, jeg, JA! Start lampeproduksjon! Det er fint omkring dørene hos deg, ingen tvil om det. ;-)
Selv har jeg startet nedtellingen...
Alt godt fra Eirin

Troen og Haapet sa...

Har en ting til deg inne hos meg;)
Klem

anne - moseplassen sa...

Nydelig visuelt påfyll, og ja til mer drivved(bruks)kunst! :)

Nenne sa...

SÅ nydelig "morgenstjerne" og så nyydelig historie om Agnes, ja det er ikke alltid enkelt å bli gammel......

Og flotte bilder som vanlig Gunda!!!!
KLÆM :-)

Stine ♥ sa...

Vakkert Gunda! Koselig å komme hjem til et slik inngangsparti. Likte godt kransen din på døra!

Ha en fin kveld videre!

Fattigfolket sa...

Så fint du har det. Virkelig lekkert ;-)

Ha en fin kveld :-)

Marie

Datt sa...

Du kan jo kjøre rett til trondheim etter jobb, rekker det da!! ;)
Min kjære mamma og søster hadde booket full hele dagen vår med brudekjoleprøving (søs), så vi rekker ikke å komme på torsdag! Derfor skal jeg grave fram bilen å komme en tur ut til deg i morgen!! :)

Bistels Brenneri sa...

Hei!! Jeg er ofte her på besøk mye spennende. Særlig containergirl. Elsker gamle ting. Spisestuen vår er veldig spesiel. utskjering med den norske løve. Skal legge ut bilder når jeg får tid. Ha det fint.
Hilsen Lisbeth :-))

Kreoline sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Tulip sa...

Fin vintervelkomst inn til huset ditt Gunda!

Kul lampe, jo!
Detta kæinn du!

klem

Tante Mimmi sa...

Du har så mykje fint å sjå på at der blir du sitjande tenkjer eg! ;)

Det lille røde huset sa...

Kosepus som liker varme hos deg også :)) Har funnet frem ei rekvedfjøl til to lysestaker som renner så veldig stearin etter å ha sett det fantastiske lysestakebildet her med masse rennende stearin :))
Nyttårsklem fra meg (hvis du ikke allerede har fått en da... :))