Sider

torsdag 21. januar 2010

Mobil`t tips ;)

Bare et lite mobil`t tips her på tampen av kvelden.
Hvem lurer vel ikke på hvor i alle dager en har lagt ifra seg mobilen..? Nå er iallefall min lett å finne der på arbeidsbenken min! En gammel "høvel" ble vips; til en flott mobiltelefonholder !

Tror den må være mitt beste bruktfunn, ikke bare dekorativ men også praktisk til mitt bruk ;)
(Treet lagd av drivvedpinner passer i stua året rundt og et skudd fra en gran setter litt farge der på den gamle høvelbenken midt i stua. En høvelbenk må da ha litt tre på seg...)
Ps For å komme til nyere innlegg trykker du på headingen min , ha en fin kveld ;)

26 kommentarer:

Tante Mimmi sa...

E du begynnt med stoff? ...ja ja...
Sånn kan det gå!
Eg og!
kjekt er det, yoga, kallar dei det! :)
God helg!

Sexy Sadie sa...

Genialt.

Anne sa...

Å benken , den har visst nå jeg funnet ja :-))) he he

sigrid sa...

Sett på maken!
Så tøft det var ;-)

Turid sa...

Ser det at æ må fram med "gammel høvelen"-trur æ har en lang en slik-må jo være noe for fjernkontrollene (lat stokkene) sier vi.

Randi sa...

farsken...skull ha kjøpt mæ ein sånn å:-)
Skjønne at du fant ut av det med pc og bildan.

Ha en fin fin kveld

Jannicke sa...

Smart, altså!!! Hehe, stoff ja ;o)
Jeg er spent på hva du syr... du viste jo også noe blondestoff for litt siden... Venter i spenning :o)

Klem J.

Tovepia sa...

Så råtøft og smart!!
Du ser løsningene du, Gunda;)
Ha en fin torsdagskveld du også, klem;)

Datt sa...

Hehe, knallide! ;)

Bistels Brenneri sa...

Heisann!! Så kult da, vi har flere slike gamle høvler i kjelleren.
Ha en god kveld.
Lisbeth :-))

Bossa sa...

Hehe. Artig det var. Trur jeg har en slik et eller annet sted..... Kanskje den skal få komme frem i lyset igjen?
Klem :O)

Hilde sa...

Jeg er stoffavhengig selv, og har nå snekret sammen litt stoff så jeg har noe å henge fingrene i til helga... Hi hi hi!
fIKS MOBILHOLDER FORRESTEN!
HIlde

Som mine dager er sa...

Ja vips, så har en pensjonert gammel høvel fått en ny misjon i livet. Råkult!

Og at du har begynt med stoff, overrasker ikke meg. Han man skapertrang så har man skapertrang - du lager altid noe flott uansett materiale.

Snart helg. One more week to go! Så begynner livet.

Godklem fra Marit

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Kult! Men jeg har forelsket meg helt i trærne dine, jeg - og hååååper de blir lagt ut for salg etterhvert...:) God natt til deg, klem**

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Hej!

Har besökt din sida ett par gånger, och den är helt otrolig! Så häftiga och fina bilder. Jag hittade hit från Limerose.
Jag har lagt en länk på min sida om det är ok för dig?

Må så gott!
L

Alvas hjørne sa...

Smart mobilholder!
Du er sannelig kreativ dame, morro:)
Lykke til med stoffet,ser spennende ut!
God helg:)

ANETTESHUS.COM sa...

Så smart!! Super-stilig!

Ha en fin slutt på uka!

Klem
Anette:)

FIOLINESBLOG sa...

kult GundaM:) hva ellers,skal du vel bruke en gammel sløydhøvel til?
det er fint når vi kan kalle det for "brukskunst" ikke sant?
god helg til deg fra fioline:=)

Mitt hvite hus sa...

Herlig tips... hva du klarer å fikse til ...slike gamle høvler har jeg flere av faktisk..

ha en fin fredag---

klem Kerstin

Kathrine sa...

Oi! Sånne har jeg hundrevis av! Flott tips:)Knall!
Ha en fin fredag, Gunda:))

Haust sa...

Så tøft! No er det berre å begynne å jakte på ein fin høvel! :)

God helg!

sologbolig sa...

Stilig !! Husk å sette mobilen oppi der da !! hehe!! Ha ei god helg.

Synnøve sa...

kjekt når en har kommet så langt i oppdragelsen av mannen, at de spiller på lag med oss damer:))

Kos deg med stoff og nordlys i helga.
Klem

Marias skriblerier sa...

Så lurt! ;) ARtig og annerledes!

Ida sa...

STILIG! :)
Du er god! :)))))

Huldra sa...

Flott høvel som nå har fått nytt virkemål. Stilig! :)