Sider

søndag 24. januar 2010

View from my valley

Noe for fuglene kanskje?
Eller for vinden allerhelst... Flytt på lønnefrøene så de får frø seg rundt om i andre hager ! Men ikke i hager der alt er firkanta; blomsterbed, stier, tanker og meninger....
Disse frøene minner meg litt om vinger, små spinkle englevinger ;)
Sutrer ikke men vil bare si at jeg gleder meg litt til bladene på trærne spretter frem her oppe i lia ;) Grønne, frodige blader ! Ha en flott søndag hvorenn i verden du er!
Og en liten ting til slutt; Jeg garanterer ikke at denne bloggverdenen og den virkelige verdenen er den samme ;) Bare noe som slo meg her endag jeg traff en dame som ikke har egen blogg...
Og en liten ting til som har slått meg etter jeg her etter jul begynte å bli litt mere sosial ;
Wow, det finnes mange flott hjem der ute som ikke blir blogget !
Skulle ønske de ble det men skjønner dere så godt ;)

Så skal jeg prøve finne utav det med kameraet mitt...

18 kommentarer:

fru vims sa...

HEEEEI.
godt nytt år og lenge sia sist!

jeg er en slapp blogger som bare surfer rundt og ikke sier noen ting til noen.
i dag har jeg skjerpa meg!

Bor midlertidig i ei grotte av en sokkelleilighet og merker mangelen på dagslys gir lite kreativ energi..
det går seg vel til :)

ellers er livet fint.

håper du har det bra:)

klem!

Laila -Karin sa...

DAet går så fort så og snart så er våren her.
Ha en fin søndag
Klem

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Hallo! Helt sikkert mange vakre, kule, stilige, kreative, skjønne, herlige hjem der ute, ja. Men ikke alle kan være i bloggeverden, heller. Og du; om du mener at du kan lage et tre til meg, ja, da blir jeg så glad, Gunda. For jeg har forelsket meg, veit du:) Ha en fin søndag in your valley. Goklæm**

Alvas hjørne sa...

Flotte de frøene,og store fine trær blir de også:)
Sukk..gleder meg også til våren kommer og trærne blir grønne,og en slipper å pakke på seg alt dette vintertøyet...
Strålende søndag til deg!!

Josefine sa...

Hei..

Så koselige bilder, nydelige de frøene! Ja det er dessverre en stund til våren enda. Men jeg syntes at det blir litt klarere dagslys for hver dag som går. Syntes jeg ser det på bildene...

Lykke til med kameraet, du finner nok ut av det:) Ha en flott søndag, stor klem

Tovepia sa...

Ja, jeg tror heller ikke den virkelige verden er her inne;)
Kos deg i dalen din og klemmimgs;)

Magny sa...

dsøte drømmer... sukk..!¨¨*

Monicas Hage sa...

Lengter mot våren jeg også nå... Ser det med englevingene;)

Ha en fin søndag, Gunda! Klem

Lyst på livet sa...

En slapp blogger sender over en hilsen.
Den virkelige verden er garantert IKKE det samme som denne bloggeverdenen og nå for tiden har i allefall jeg mere behov for å være tilstede i den virkelige :-).

Sånt er livet, Gunda!

Stor klem fra meg

Datt sa...

Jeg sutrer LETT! Gi meg VÅR!! :D

Solveig sa...

Jeg skulle så mer enn gjerne hatt noen store trær i min hage! Noen slike som hjorten ikke tygger helt ned.....noen de slett ikke liker:o)
Ja, det er veldig mange koselige hjem rundt omkring - slike med herlig atmosfære:o)
Digger din oppfinsomhet med råtøft pc-underlag og herlig mobilholder!! Dette kan du:o)))
Ha en flott kveld.
Klem fra Solveig

Kathrine sa...

Ja, det finnes mange flotte hjem som ikke er med i bloggverden. Interiørblogger blir mye stilleben og mye likt for meg. Hvitt og hvitt. Du er jo unntaket da:))))Herlig det! Vet jo hvor spennende du har det hjemme til deg.
Jeg kommer nok ikke til å blogge om mitt rotehjem,)
Ha en fin søndag:))

Hege sa...

Du har så rett - mange hjem som burde blitt blogget! :)

Samtidig som det tar litt tid å blogge også - og jeg kjenner at hvis jeg ikke blogger på noen dager så føler jeg meg nesten "utenfor"... blir liksom sååå mange blogginnlegg å gå igjennom. Og da må jeg ha tid når jeg setter meg ned. hehe...

Men artig er det iallfall!

sologbolig sa...

Ja, eg kjenner at eg begynner å lengte etter vår. Seks uker med snø og kuldegrader er jo unikt her på Vestlandet. Til og med gubben som er finnmarking, er begynt å lengte etter vestlandsværet (dvs. regn !!) Vel, ei ny og ubrukt veke står for tur ......la den bli god !!

Tulip sa...

Helt enig, og jammen godt at det finnes en annen verden enn denne idylliske bloggerdenen hvor alt er ryddig, og står fremme til pynt. Vi bor jo alle i våre hus, og håper inderlig ikke folk har det så pertentlig i husene sine. Særlig ikke hvis det bor barn der...

Lønnefrø er flott, ja. Ungene i barnehagen bruker de som "neser!"
Kult!

Anne sa...

Dageneblir lenger og lenger nå ja, og jeg ser faktisk litt lyset i tunellen jeg :-) men regn da gitt?? meldt regn, huff og huff, er nå noe det også ja...

Fin fin ukestart til deg søta.

ANETTESHUS.COM sa...

Så vakkert!! Englevinger i en skål *smiler*

Ha en fortsatt fin søndagskveld, Gunda!!

Klem
Anette:)

Ingunn sa...

Hei, hei.. Takk for hyggelig kommentar inne hos meg:) morsomt å se igjen tingene tenker jeg:)Det er bare å komme på besøk ja:) Jeg setter så urolig mye pris på de tingene jeg finner hos deg.. Jeg synes det gjør så mye med hjemmet vårt..Så glad i å vandre rundt de gamle tingene.. Jeg tar turen så fort jeg har fri. ikke alltid i den tro å skulle handle noe, men fordi jeg synes det er morsomt:)Du er flink til å plukke ut gjenstander til butikken synes jeg:)

Det blir vel større kamp om varene nå ja tenker jeg..Er ikke så ivrig på facebook selv, men skal inn å se nå:) Artig at så mange er interessert i gjenbruk synes jeg..Men blir mindre godbiter å finne for meg da..hehe

Trodde du visste hvem jeg var..så det beklager jeg.. Liker å være litt anonym:)
Ha en fin kveld, så kommer jeg vel innom, kanskje i morgen:)
Klem Ingunn