Sider

lørdag 13. februar 2010

Alt er mulig !

Nå ser jeg at to herlige damer litt lengre nord for meg har vært og ordna seg Kråkefot etter inspirasjon fra meg og det er jo gøy og beviser at selv om det er snø og kaldt er det mulig å finne små gleder der ute ;) Sjekk Randis blogg her !

Selv fikk jeg med min mann litt tidligere i vinter og plukka med oss noe fra under snøen ;)
Noe av det henger ute i hagen til punt slik som på denne gamle lampa jeg fikk fra en annen god venninne her inne ;) Tusen takk for den Kathrine jeg er så utrolig glad for den!

DSCN6601

Ha en fin lørdag der ute enten dere er ute i snøen eller koser dere i sofaen!
Selv skal jeg finne på noe annet...

17 kommentarer:

Randi sa...

hihihihi....så moro Gunda.:-))Jeg skal plukke mere og pynte med...det er sikkert!!
Dine kråketær er større enn de vi har her. Men at det er kråketær er helt sikkert...metervis av røtter og helt anderledes enn alt andre jeg har funnet.

Vi skal til storbyen i dag og feire våre vakre tivlling barn;-))

Ha en go lørdag,klem

Ha en fin fin dag

Tovepia sa...

Jeg ser dere stamper i snøen, men vet ikke om jeg hadde funnet denne planten hvis jeg hadde gjort det:D
Men man må vel ut på barmark og finne områdene;)
Nydelig lykt, ja!

Ha en god lørdag og klem fra meg som maler...

Laila sa...

Titter inn for å ønske deg en riktig god kinderegg-helg.
Klem Laila

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Ha en trevlig helg!

Kram L

MajorogMeg sa...

Jeg så at Randi hadde funnet kråkeføtter, har ikke gitt opp enda jeg heller:)
Nydelig lykt med herlig pynt.

Jeg har brukt lørdagen til husvask.. kjedelig men nødvendig..

Nyt lørdagen din Gunda, klem fra meg:)

Kathrine sa...

Å, så flott lampa ble!! Tror faktisk jeg har en til, og den får du da ikke,) Hi..
Kråkefot er flott. Holdbar og årsgrønn. Bir nok mere her også, når snøen er borte rundt hytta.

Her ble det sparktur i regnet i dag. Flott føre! Og nå venter Skreien. Nam!

Ha en fin fin lørdag, Gunda:))Klem

FIOLINESBLOG sa...

Gode fiolineklemmer til deg og dine for helgen:)

sologbolig sa...

Det blir nok sofakroken her ja, nei forresten eg har jo ikkje sofa. Den har eg solgt og den nye er ikkje komt enda. Men i ein stol foran TV blir det nok, OL må vite (eg er sportsidiot !!)Ønsker deg ei flott helg !

Mitt hvite hus sa...

Heisan...

I kveld blir det sofaen ...etter en lang og hektisk dag på jobb... skal bare kose meg og nyte kvelden..:Klem Kerstin

Josefine sa...

Heisan..

Koselig med litt grønt i vinterkulden!

Håper du koser deg på lørdagskvelden:) klemmer fra meg

liven sa...

hmm....fant aldri kråkefoten jeg!!!
skal etterlyse om noen har funnet i Bergens området....da er jeg i farten!!
Men her må vi vente på at snøen skal smelte litt

ha en fortsatt fin helg Gunda

Tovepia sa...

Samme her, OL blir en kraftanstrengelse uten like, jeg hører TV'en går;)
Men vi skal vel klare det;)

God morgendag til deg også;) Klem;)

Monicas Hage sa...

Må nok smelte ganske mye snø her, for at jeg skal kunne finne disse kråketærne...Nydelig den lykta:)

Kos deg i morgen! Klem

bikim sa...

I HAVE ADDED YOU TO MY FAVOURITE BLOG LIST, OK?!
HAPPY VALENTINES!
ROSA

Bossa sa...

Jeg MÅ ut og finne slikt. Til våren kanskje....
Ha en super søndag .
Klem :O)

Anka sa...

Så dekorativt;) Tenk så eilig når det nye flotte grønne begynner å vokse frem igjen og vinteren gir slipp. Selv om det er nydelig med vinter også da. Glad vi har fire årstider jeg;) Fortsatt god helg.

Ravheksen sa...

Rigtig god søndag til dig, GundaM. I dag skal jeg i værksted og
lege :-)