Sider

tirsdag 9. februar 2010

-den største gleden...

Den største gleden du kan ha det er å gjøre andre glad !

Her endag kom en mann til butikken min, han stanser kikker på meg og sier;
Gunda, har du hørt om han karen som er kjent for aldri å ha sett en sky på himmelen....?
...
Dagene mine strekker ikke til og blogging blir det lite av for tiden og jeg er heller dårlig på å kommentere hos dere men jeg bare måtte innom til Jannicke ikveld og gi henne en god klem. Kanskje kan du gjøre det du også...
Ha en fin uke videre der ute ;) Og en stor klem til dere alle

14 kommentarer:

Anonym sa...

Så sant så sant Gunda:)

Takk for turen i går:)
Alltid like gøy å gå tur meg deg og plapre ivei:):)

Klem fra Ragnhild

Evami sa...

Fikk helt frysninger når jeg leste inne der!
Krysser fingre for at det går bra med henne,helbredelses prosenten er heldigvis bra!
Men man setter mere pris på de en har rundt seg når man leser slikt:)

OG for en herlig fyr som var innom deg,slike mennesker skulle det vært flere av:)

Stor klem til deg også:)

Ellemeller sa...

Vi har noko å lære av den karen:)

MajorogMeg sa...

Stakkars dame, herlige dame...dette er noe som kan ramme en og hver av oss!

En stor kunst og ikke se de skyene..

Klem til deg Gunda:)

Tulip sa...

Ja, enig...det er viktigere enn så mye annet i livet, gunda1

Klem

Jannicke sa...

..kjære Gunda.

Du e et godt og varmt menneske. Tusen takk for all omtanke, jeg setter sånn pris på det.. og jeg kjenner jeg trenger det.

Klem J.

Som mine dager er sa...

Han mannen i butikken hadde et poeng med det han sa. Det handler om å se forbi det som oppleves negativt og holde fokuset på det gode i livet. Jeg innrømmer glatt at det kan være vanskelig, ja rett og slett en kunst iblant. Men jeg tar poenget.

Var inne og klemte Jannicke jeg også.

Marit

Josefine sa...

Hei Gunda...

Ja han har nok skjønt det han!

Fint innlegg...
Vi krysser fingrene for at det går bra med Jannicke. Håper og tror at hun kommer seg gjennom dette:)

Ønsker deg en fortsatt fin uke, klemmer fra meg

Ravheksen sa...

Stort klem til dig også:-)

Anne sa...

Forsøker jeg også skal du vite, og aldri se skyer..., men noen ganger, ja da... skitt å!! me YES!! det skal bli vårt nye motto det :-)

Mitt hvite hus sa...

Et herlig innlegg Gunda..
ja det er lett noen ganger ..andre ganger er det ikke like lett..:

Jannicke går igjenneom en vanskelig tid nå... har vært inne og gitt henne en god varm klem:::
Du får også en god varm klem fra meg...

ta vare på deg selv og dine...

=)

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Det gjelder å se positivt på tilværelsen - vanskelig noen ganger, men det har absolutt noe for seg. Den mannen er en klok mann iallefall. Skal besøke Jannicke nå - stakkars, sterke dame. Ingen vet hva morgendagen bringer. Fint inlegg fra deg , Gunda. Ha en fin onsdag. Klem fra meg**

Tone sa...

Enig - bloggen min har lidd et helt år...men nå har permisjonen min begynt - og jeg skal være hjemme helt til etter påske neste år - så kanskje hagebloggen atter kan få sin rette misjon. Nemlig hage.

Og det der med skyer på himmelen har jeg virkelig tenkt å gjøre noe med dette året...! -
akkurat nå er det lyseblått, og det har jeg tenkt at det skal fortsette å være!

Anne sa...

1 time ja :-) det ringte en hærlig `Rusty Girl` også sjø, for det var den lørdagen du vet :-) og kaldt var det ja!!

Klem klem klem