Sider

torsdag 4. februar 2010

Frk Solslikk ;D

Hei der, lenge siden jeg var aktiv her inne men nå bare måtte jeg bli med Anne på denne lille Solslikk konkuransen inne hos henne!

Etter å ha kikket litt i arkivet mitt ser det ut til at det er flest ville blomster her inne men det er vel ingen bombe det ;) Men hvilke av de skal en velge da..? Kvitveisen, rylikken, epleblomsten eller kløverblomsten med kua der bak fra en vakker sommerdag på sykkelen...

Tror det må bli Frk Kløvereng med kua jeg melder på denne gang !
Og tusen takk for alle koselige kommentarer, snart er jeg på banen igjen selv og ;)

24 kommentarer:

Marias skriblerier sa...

Ikke lett å velge... Jeg likte alle! Men kanskje spesielt fine var bildet med kua og det med katten. Nydelig! Klem.

miss marple sa...

.."ku-bildet" var jo selve symbolet på sommer og sol,spør du meg...gleder meg til vi er i den årstiden igjen....
Ha en fortsatt fin kveld;-)

Tovepia sa...

Artig det med kua, da. Ikke ofte å se skikkelige blomsterenger lenger, så fint du tok det.
jeg er med for første gang på denne konkurransen. Må nok snart kjøpe meg en speilrefleks, for jeg liker å fotografere;)
Kos deg resten av kvelden og klem fra meg;)

JULIE K sa...

Nydelig, nydelig bilder Gunda. Tenk nå nærmer sommeren seg. Kommer innom deg i slutten av mnd : )

Datt sa...

Hehe, pusen din har det virkelig fiiint der på skinnet! Min prøver å sirkle seg inn på det hun også, men, neeeida, får ikke røyte og sutte på deg nei! :P

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

deilige, deilige bilder...
syntes iogså det var vanskelig å velge kun ett blomsterbilde, så eg tok noe alternativt..
kue er fiiin ,den...
klem¨¨*

kari - carpe diem sa...

Ååååå, det var herlig å hvile øynene på litt sommer!

liven sa...

Åh for noen fine bilder Gunda....ikke lett å velge !!
Men kuer på beite er jo sommer det!!

ha en fin kveld :o)

Tulip sa...

Er ikke lett å velge når alle bildene er så flotte og sommerlige!

Lykke til!

sologbolig sa...

Alle disse var jo kjempefine, ikkje lett å velga. Godt med litt Solslikk i den evigvarande istida!! Ha ein fin kveld.

anne - moseplassen sa...

muuuuuuu :D
Nå så jeg for meg en diger kutonge som gav en slikkelig sleik hehe, litt alternativ solslikk ;)

flott at du blir med på konkurranse Gunda! stor varm klem fra meg :D

Bird sa...

ååå så herlige sommerbilder!
gleder meg bittelitt til varmere tider nå ja...:)

Beate sa...

Å, fantastiske bilder. Plutselig kjente jeg et lite savn etter vår og sommer

Irene sa...

Åååå, som du gleder meg med disse bildene og skribleriene dine på bloggen, Gunda!!!
Rindalshilsen mot natt...

Anne sa...

Ett lite streif av sommer!!! og ja, sukk, jeg liker det :-=

Kathrine sa...

Flotte alle sammen:)) Men rødkløver er flott! Og kua da,)
God helg!

Sareptas krukke sa...

Lengter virkelig etter vår og sommer etter å ha sett bildene dine.Måtte samtidig lee litt på smilebåndet, da både du og jeg har valgt å ha innlegg om kyr på samme dag - scary;.).

Smil til verden og verden smiler tilbake...

Ravheksen sa...

Hvor er de fine.
Så vidunderligt at vide, at det bliver sommer igen.
Rigtig dejlig dag til dig:-)

Bossa sa...

Nydelige bilder alle 4.
Ha en god dag. Klem :O)

organic-lizzi sa...

Det går jo ikke an å velge når alt er sååå fint!!
Men bilde med Kua var veeeeldig fint da:-)
Godt du har mange sommerbilder på lager som du viser så ikke jeg mister helt håpet her:-))
Kooos dag & Stooor klem Randi

Laila sa...

Fint med blomstereng og ku, passer bra.
Men Ippi da, for et nydelig bilde, hvordan får du kattene dine (særlig Ippi) til å posere så fint. Saphira løper enten vekk eller stikker nesa helt opp i kamera he he.
Klem Laila

Mitt hvite hus sa...

Det var fire super fine bilder Gunda...

Men det du valgte var virkelig stilig...

ha en super fin helg..

klem Kerstin

Anne-Berit sa...

Å,nå fikk jeg sommerlengsel altså.Herlig å se sånne bilder.
Klem t deg:)

Vilt og vakkert sa...

Heisann!

Flott sommerminne!
Markblomster er noe helt spesielt da..