Sider

tirsdag 16. februar 2010

Si du tuller med meg...?

Disse fine , hvite bjørkeleggene har jeg lenge gått og venta på å få bruke.
Jeg bare måtte tørke de ordentlig først før jeg tok de innomhus...De har tørket ute i hele sommer og når sant skal sies er det en stund siden jeg har sett de.Når jeg så begynner å lete etter de, finne de fram for neste prosjekt er de søkk borte.
Borte vekk! "Mr E - hvor har du satt de fine bjørkeleggene du fant til meg her sist vår..?"


"-Nei, de har jeg da kappa opp til ved såklart! Du var da ferdige med de eller..?"
Vel, nyt kvelden ;) Ute er det kaldt og i ovnen fyres det med ved... Og godt er vel det, begynner kanskje bli nok natur her inne ;)

36 kommentarer:

Bird sa...

hehe må no flir å:) jeg som hadde gleda meg sånn til å se hva du skulle bruke de til?!:)

Kathrine sa...

Ups da!! Har ikke han gjort noe liknende før og..? En ivrig veamann mannen din iallefall,)

Uannsett, flotte bilder!

:)

FIOLINESBLOG sa...

He he,alltid like ironiske og humoristiske dine innlegg GunddaM, det liker jeg godt. Gleder meg alltid til å åpne din blogg å koser meg:)
God kveld ved ovnen til alle i stua:)fiolineklem

liven sa...

At mannfolk skal være så praktiske da.....

ha en fin kveld gunda....og kos deg med varmen fra ovnen :o)

JULIE K sa...

Ha ha ha den Ippi puta så deilig ut du : )

Evami sa...

Mainnfolk! Ser det praktiske i kubbene, og ikke det estetiske:) Kjekt at de blir brukt også da, og det kommer atter en sommer hvor det kommet nye bjørke muligheter:) Vakre bilder igjen:) Her skal ungene legger ogbså blir det vel OL floka i sofa'n:) Klem

Som mine dager er sa...

Ups! Og trippel-ups!!!

Har du også en mann med gullfisk-hjerne som glemmer hva som er sagt? Jaja ... uansett: hugget er hugget og brent er brent. Det er bare å starte forfra igjen min venn. Gå nå å gi Mr. E et kyss og si du er glad i ham likevel ;-)

Klem fra Marit

Anka sa...

Hi, hi, hi... Typisk menn! Håper han finner noen nye til deg. Du har sikkert andre prosjekter på gang også du;) God kveld.

Tovepia sa...

Men sannelig har du hatt det varmt innomhus:D
Ja, ja,slik kan det gå;) Og det var jo virkelig godt ment;)

Kos deg med ovnsvarmen og klem fra meg;)

Hilde sa...

hi hi hi - det der kunne ha skjedd hjemme hos oss også... god ny tørkesommer...
HIlde

Josefine sa...

Sånn kan det gå gitt..

Du er nå raus er du!
Kos deg i peisvarmen med din kjære:))

Kjempestilig ovn!! Klemmer fra meg

Bossa sa...

Uff og uff....
Sympatiklemmer i massevis :O)

Ravheksen sa...

Søde GundaM
Det vigtigste her i livet er at ha en mand der kan fyre op under en:-)

bikim sa...

LOVE THE BERCH TREE LOGS! WE HAVE NO SUCH PLANT AROUND HERE!
HAPPY WEEK,
ROSA

MajorogMeg sa...

hehe....han vil holde varmen Gunda:) Det er jo kaldt!!
Du får prøve på nytt:)
Klem fra meg ved havet:)

Anne sa...

Næmmen næ???? fyrt opp med pynten, he he Ja, slik kan det gå når en er så tullete som visse damer jeg vet av. Det blir ved av det sa gubben her, ikke minst mene han det var sinnsykt dyr!!! ved det bordet jeg kom hjem med sist... hull i plata og grier, men pytt sann, så glad i det vettu.

Fin tur har kjærringa hatt ja, men brrr... så kald, alt for kaldt. jhatt rm med badekar jeg da, og satt der og drakk rødvin, ikke værst det heller.

So long søta!

Hege sa...

hehe - nå ler jeg her jeg sitter!

Fine bilder, og den ovnen minner meg veldig om en ovn som var i trønderlåna til besteforeldrene mine. :)

Har enda ikke somlet meg ut til deg heller, ukene går ALTFOR fort. :)

Monicas Hage sa...

Hehe...mannfolk;) Du får finne deg nye bjørkelegger, slik at vi får se hva du skulle lage:)

Ellemeller sa...

Jaja, då er det berre å byrje på nytt:)

Furulunden sa...

Morsom lesning... og fine bilder;) Mette

Tulip sa...

Oioioi...her lukter trøbbel!
Jammen godt du kan smile av det, og tenke at det kommer en ny vår, det finnes flere bjørkelegger, med nye muligheter, Gunda!

Men, jeg vet ikke om jeg selv hadde klart å bevare roen!!!Thihi!
Håper veden har gitt deilig varme om ikke annet!!!
Klem

Datt sa...

Hehehe, godt med varme!! :P Kjære pusen som får kose seg på puta! :)

janne - kathrine sa...

Uffda, det var jo litt kjedelig.

Minnet meg om at min kjære også var supereffektiv her forrige dagen. Jeg hadde brettet pent en hel bunke med nyvaskede laken, dynetrekk etc. og lagt alt OPPÅ skittentøyskurven, da det som vanlig dukket opp andre gjøremål som måtte tas hånd om. Da jeg skulle hente dette dagen etter lå det ikke der. Men hvor var det blitt av? Jo, det lå selvsagt ferdig vasket inni tørketrommelen igjen :-)

Lykke til i jakten på nye emner du kan legge til tørk :-) Hilsen J-K

Jannicke sa...

...hihi,
sånn kan det gå ;o)
Kan nesten ikke holde det mot han heller... ;o)

Klem og natta fra meg i Bergen.

My home is my Castle - by Kari sa...

Hahaha..:))
Sorry, men jeg klarer ikke å holde meg hihi :))

Du får finne noen nye til våren ;)
Klem,Kari

Anne-Berit sa...

Neiii,så synd,men litt komisk og.Men dere har jo hatt litt glede av dem på et vis da,hehe:)

Mitt hvite hus sa...

NEI!!!! jeg som var så spendt på hva du skulle gjøre med de... av og til kan de være raske diss mennene våre... jeg digger ovnen din Gunda..

klem Kerstin

Troen og Haapet sa...

Hehe..en praktiker til en mann du har;)..og kanskje gjør det seg for Gunda med litt vedfyring på kalde vinterdager også?;)
HA en kjempe fin onsdag!
Klem

ANNE sa...

oooops......
Sånn kan det gå!
Her har alle rundt meg fått beskjed om at INGENTING skal kastes uten at jeg er spurt først!!
Så det så!!
Lykke til med nye bjørkestranger. :o)

Eirin sa...

Kan jo ikke annet enn å le.
The shit, you know, it happens! ;-)
Og gode bilder det tar du, alltid. ;-)
Selv leser jeg mer enn jeg skriver for tiden. Men jeg er her...med mine prosjekter. skal nok fortelle etterhvert.

Alt godt til deg, fra meg, du kreative flinke dame.
Eirin

Som mine dager er sa...

He he ... ble du inspirert av verkene dine? Du er sabla flink da, så du får sette igang med stråltråd og tvinne.

Er så glad for at du også liker Søndagsvenninnen min. For hun er akkurt det du skriver! Da forstår du hvorfor jeg må blogge om henne innimellom ;-)

Klem fra Marit

sigrid sa...

Tenkje varmen gjer deg godt..
så får du heller legge prosjektet på is...
Neste gong får du merke tre stokken med skilt, oppsaging og kløyving forbudt!!
Herlege bilete frå deg!

Randi sa...

Stakkar...er ikke greit å være mann heller...hihihihihi.:-)
Håper du har gode dager.
klem

Missfryd sa...

He-he. Det gjelder å passe på sakene ja...
Klem Ingrid

Landcharm sa...

Uff da, håper de varmet godt iallefall, for nå var de vel tørre....regner med at du finner noen nye kubber eller prosjekter. Selv om bjørkekubbene helt sikkert hadde blitt noe fint.

Marias skriblerier sa...

hihihihihi... jeg sitter her og flirer litt nå ;)