Sider

tirsdag 16. mars 2010

Jentetur !

Snart...Ja så snart denne hersens snøen går bort og det blir fint i fjæra har jeg lyst til å ta meg en skikkelig jentetur! En jentetur til favoritt driv-ved stedet mitt!Blir du med kanskje..?
Jeg har stor bil og skiboks, ikke noen kløpper i å kjøre henger men kanskje du er..?
Har masse planer for driv-veden denne sesongen ;) Og bestillinger ligger der og venter, men først må jeg ta meg en tur...Kanskje en jentetur..?
Er en elendig blogger for tiden, har liten tid til runden min inne hos dere. Denne uka er den travleste uka ever men det blir roligere tider sjø ;) Klem fra meg

32 kommentarer:

Tovepia sa...

Jøje meg for et driv-vedsted!! Jeg har ikke glemt min engel, bare så du vet det!

Travle tider vet jeg alt om; tømmer en enebolig som aldri har sett en container, og det er mye spennende, men også mye som ikke er det;)

Nyt kvelden og klem;)

Det lille røde huset sa...

JAAAA! Jeg blir gjerne med sammen med Lussi :))

Miamor sa...

..æ kjæm tvært æ....tar med kafe og melkeskvett...

MajorogMeg sa...

Herlighet for et driv-ved palass!!
Håper du tar deg tid til å senke skuldrene og puste ut:)
Klemmer fra meg som skal på rakvedjakt til helga:)

Bird sa...

Oi!! Sjekk det utvalget da!!!:D God tur!!;)

Trinemor sa...

Oi oi, dersom det blir noe av en jentetur så kan jeg veldig gjerne bli med :D Har ikke henger men også stor bil, hehe!! For et paradis for kreative utspring...

Mine Blomster sa...

Å kjære deg!!
Det hadde vært gøy!!!!
Jeg vil være med på den jenteturen, og lære å se gjennom ditt blikk for ting du ser. Det hadde vært en opplevelse ;O)))

Håper det eller går bra med deg. Du har et høyt tempo om dagen... m.a.o trenger du en jentetur!!

Ha en fortsatt fin uke
Klem
;O)

Ida sa...

Et hav av drivved.
Her er det bare å stupe uti... ;)
Og ja, vi kan gjerne svømme side om side, men ikke om kapp altså... ;)

Sareptas krukke sa...

Tommelen opp for jentetur!
Har STOOOOOR Chrystler som bare venter på å fylles opp med drivved;)

Herlig bilde - drivved så langt øyet kan se...
Enjoy <3

sologbolig sa...

Oi,oi her var mye drivved, her sku eg ha vøri !!Her inni trange fjorden kor det går rett ned i sjøen er det lite drivved. Synd du er så langt borte elles så ville eg definitivt ha vert med på jentetur ja. Ha ei fin veke.

Bossa sa...

Mmmmm. Det skulle jeg likt....
Klem :O)

Berit T sa...

Herlig plass det der, og skulle gjerne vært med dit.
Det er en demning tre timers kjøring herfra jeg bor som også er slikt et eldorado. Men det må gjøres avtale med grunneier for å få låne nøkler til bommen.
Den gang jeg hadde butikk på en gammel gård, da laget jeg så mye juledekorasjoner på slike flotte røtter. Min mann fylte opp bilen hver gang han hadde jobb i nærheten der.

Håper du har tid å slappe av innimellom også, selv om du har det travelt.
Ha en fin uke videre

Som mine dager er sa...

Hvis du drar på jentetur er jeg gjerne med ;-) Men jeg kjører ikke henger!

Marit

asbjørg sa...

Å du store min,for et eldorado!Hvor i all verden er det stedet.En tur dit hadde vært noe ja!

Minnelita sa...

Æ bli me æ!!!!

monicas hobby sa...

herregud da gunda ... det va litt av en haug med driv ved... vi har vare bil å stasjonsvogn å tilhenger her i gården ... vil gjerne bli med æ ,,, kunne tenkt mæ litt sånne "krusedulledrivved" æ lolol...

:)))))

ASSA sa...

Oii der var mye drivved du :O

Du må huske å senke skuldrene og tenke på deg selv også Gunda :D

Og du hain Arne blei glad for gaven ja ;))))
(så ikke på tuten engang;)

ide-puffen sa...

Ååå jaa jeg blir med og kjører hvilken som helst henger. Er vant med å kjøre båt og båthenger på nesten to tonn, så det skal vel holde sånn akkurat om vi går berserk he he. Hadd vært kjæmpe arti ja!

Randi

Landcharm sa...

Å for et paradis! Her skulle jeg gjerne ha tatt en tur sammen med deg. Lytte til dine kreative ideer for hver eneste lille bit.
Og hvis du virkelig mener det, så skal du ikke se bort fra at jeg hadde satt meg på et tog eller noe...

Mona. sa...

Hihiiii....kjører du buss....??? Vi er mange som vil være med,ser jeg :) Eller kansje semi-trailer......hadde vært noe....!! Må jo være et drømmested,denne fjæra de !! Ta vare på deg selv da,og god tur.....klem fra meg :)

Villblomsten sa...

Wow så mye driv-ved :-)
Strever med å finne noen i det hele tatt jeg :-)
Men skjønner jo nå at jeg kanskje leter på feile steder :-)
hihi :-)

ha en fin dag :-)

Kathrine sa...

Nå er vel bilen fylt opp med jenter,)
Nå har jeg verken bil eller henger, så jeg får vel sykle bak jeg;-)
Har sykkelveske da..Hi

:)

Datt sa...

Oh my GOD, se all den herlige drivveden da! Ja, jeg vil også!! :D

Mitt hvite hus sa...

OH OH for en herlighet da... jeg ville veldig gjerne vært med...kan ikke kjøre med tilhenger men stor bil har jeg..O=)


Klem Kerstin

ANETTESHUS.COM sa...

*smiler* Ja, en drivved-jentetur høres definitivt veldig spennende ut, Gunda!!!

karin sa...

Jeg er med!! Kanksje du må sette opp en buss, hehe :)

anneskreative sa...

Å for et herlig sted,,,,der skulle jeg likt å vært,,,,men å reise fra Larvik til Stjørdal for å plukke drivved er vel i drøyeste laget,,,,smiler.
Ha en fin snøsmelting,,,,,
Klem Anne

ANNE sa...

Wow,det var mye "ræk-ved"!
Den som hadde bodd i nærheten......
Lykke til med jenteturen,ser ut som dere kan bli mange. :o)

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

God kväll!

Fin-fina bilder, du är så duktig på att fota :-)

Må så gott!
Kram Lina

Lineca sa...

jeg blir med på jentetur. Bil kjører jeg jo ikke men kan bidra med godt humør.=)

GAWO sa...

Jaaaaaaa - jeg kommer.
I hvertfall så har jeg så innmari lyst. Jeg har aldri sett så mye drivved på en gang.Rene godtebutikken. Dere er heldige som har så mye å velge i. Om noen pinner reker i land her, langt inne i en fjord er det bare en stusselig sak som ingen ser noen framtid i. I stedet for chartertur kan du ta patent på rekvedturer. Er sikker på at det hadde blitt en slager.

KATE ♥ sa...

Oj, oj...men Toyotaen min er veldig liten.
Til gjengjeld er den sort. He he;)