Sider

lørdag 13. mars 2010

Ruff, Tuff &...Delicious

Heia der, her kommer mitt bidrag til Moseplassens Frk Frø konkurranse.
Det går i lønnefrø iår også som ifjor, men den er blitt noe tøffere, røffere...
Og den er blitt mere Delicious ;) Den er blitt til Frk Delicious !

Om mine frø kommer fra den forhatte Platanlønna som jo er hatet og fryktet det tror jeg ikke, men lønna er uansett en liten luring som benytter enhver anledning til å formere seg ;)
Sprer glede og inviterer til lek når de herlige frøene begynner å vise seg mellom bladverket på høsten! Hvem har vel ikke hatt et slikt frø på nesen....? Hihi ;D

DSC_0023

Ønsker alle mine blogglesere en riktig god helg der ute!
En delicious helg ;D

24 kommentarer:

miss marple sa...

Vakre bilder!Og en vakker bluse!...eller ruff,tuff og delicious,mener jeg....her er sola iferd med å gi snøen litt juling,og jeg liiiiker det..GOD HELG♥

sigrid sa...

Kjempetøft...
Fekk minner frå barndom, vi hadde alé av lønn på vegen frå huset..
Lykke til og akker helg!

Tovepia sa...

Bildene dine er så lekre at selv et slikt frø blir delicious!
Ha ei flott helg du også;)

sigrid sa...

Vakker sjølvsagt ;-)

anne - moseplassen sa...

Nydelig smykke!
Du har øyne for slikt du, flinke damen :)

Kjempehyggelig at du er med på konkurranse denne gangen også :D

Violetta sa...

Ja hvem har ikke det. Og ikke bare en...to, tre, fire om det var plass ;-)

Nydelig med "nesene" dandert på blondeblusen! Rene oppskrifta til et smykke

Mitt hvite hus sa...

Vakkert Gunda.. likte blandingen av et røft blad mot den romantiske blusen:

god helg =)

Klem kerstin

MajorogMeg sa...

Delicious...bare å se dette var herlig:)

Nyt lørdagen og helga,klem fra meg:)

Anne sa...

Oh yes!! en kjenner igjen de der ja, og på nesen har de vært også.

Du aner ikke hvor jeg sitter just nu..., bakerst i en forelesningssal like bortenfor deg her, bakerst og blogger vet du, he he, men ikke si det til no`n. Kun kjedelige ting, men jeg må på en måte være her også sjø.

Snør pinadø her på Stjørdal også ja, luta lei jeg nå faktisk, og måtte svømme ut av min egen gårdsplass i dag tidlig for å komme meg hit. Gusj og gru!!

Men en liten opptur ble det da, for fant faktisk den `grislampa` jeg nå har bært på jakt etter på den butikken borti streeten her :-) den S... krukka du vet, 200.- men skitt au.

Sørover ja, vi kan vel ta tog?? det går vel tog dit??

Annehuldra

ASSA sa...

Vakre bilder!
Og lykke til i konkurransen :)

Mitt hus sa...

Du er så god på å ta bilder ute, og ta naturen inn. Det er gøy å se hva du får ut av det ;) Lykke til i konkurransen! Go' helg!

Datt sa...

Herlige bilder, røffe frø og sarte stoffer, lekkert :)

Sareptas krukke sa...

Elsker kombinasjonen av blonder og frøene - de minner meg om vinger, og gir assisiasjoner til en sommer som snart kommer...(drømme, drømme - sukk!)

Nok en gang fantastiske bilder, du har virkelig "kætcha momentet".

God helg!!!!

Landcharm sa...

Nydelig, og kreativt som vanlig!

inger susanne sa...

Herlige bilder Gunda! Jeg titter inn hos deg ofte jeg:-)
Ønsker deg en nydelig lørdagskveld!

Klem, Susanne

Randi sa...

Herregud så nydelige bilder da Gunda!!! Utrolig flott!!
Du er så flink atte:-)
Koselig å møte deg igjen...skulle bare hatt mye bedre tid...neste gang daaaaaaaa ;-)

klem

Bossa sa...

Supre bilder altså....
Ha en fin helg. Klem :O)

Monicas Hage sa...

Vakker frøken det der:)Klem

Mine Blomster sa...

Jeg vil bare ønske deg en GOD UKE!
Håper det står bra til med deg;O)
Klem

Petunia sa...

Stilige bilder, Gunda! Skikkelige lekre:)

Har du noen bilde av oss bloggdamer fra treffet ute hos Ida? Det ble tatt noen bilder ute på altanen og jeg hadde ikke kameraet mitt med. Hadde vært litt koselig med et lite minne av oss damer sammen:)

Lineca sa...

Nydelige bilder=)

ide-puffen sa...

Fine bilder du tar, men det er noe mer med dem. Du har en utrolig fantasi til å finne spesielle motiver.

Flott. Ha en fin uke

Randi

Ida sa...

Sjarmerende frøken.
Flotte kontraster mellom det det tøffe og det sarte...
Stilig! :)

God ny uke ønskes deg, Gunda! :)
Klem.

BEA sa...

vel, etter å plukkes og skrapet og kostet noen tusen av samme slaget etter hestekastansjene må jeg nok si at den er temmelig forhatt hos meg :))og gjett om den er snar å slå rot..

lykke til!