Sider

mandag 12. april 2010

Egentlig...

Ja egentlig er jeg litt ferdig med påska... Helt til jeg her i kveld fikk en sms av en venninne om at bildet mitt var en av de ti finalistene i NIB`s påskekonkurranse ! Wow, så gøy da og jeg som egentlig har vært ferdig med denne påska leeenge ;)
Noen av de jeg konkurerer med har flere antall online enn hva jeg antall besøkende pr dag så mulighetene til å vinne er minimale men bare det å bli en av finalistene er stort for meg skal dere vite !!!
...
Og ja, egentlig er jeg et rotehue uten dimensjoner...
Fjorårets påskedekorasjon kom saaaaakte men sikkert til syne i løpet av påska mens snøen smeltet, derfor ble iår denne hanen i buret årets hovedblikkfang .
(Ja, jeg har flere slike bur de er morsomme å lage)
.....
-Egentlig har jeg satt buret med hanen ute i entrèen på vei ned til kjelleren men faktisk så tror jeg den også blir endel av hagen i vår og sommer og sikkert til neste påske... Om jeg husker den da ;)

19 kommentarer:

Randi sa...

Så moro Gunda!!
Jeg kan altså ikke fatte hva du skal med fotokurs..joda for å skjønne kameraet...men du er jo rå på å finne motiver og ta bilder av dem:-)

I morgen skal det pusses fat og vaskes skuffer og kasse:-)

Ha en fin kveld og natt, min venn:-)

Lise Dagrun sa...

Jeg har vært og stemt på deg! Heia, heia!

Tovepia sa...

Så herlig!!
Liker at påskepynten IKKE er gul, og din er jo i tillegg kreativ!

Må inn å stemme, jeg også;)
God natt herfra;)

Linda sa...

Grattis med finaleplass!
Det er deg velfortjent.
Du gjør det på ditt vis, annerledes på en positiv måte!
Og så knipser du fine og personlige bilder!
Derfor fikk du min stemme;O)

Smil Li ;O))

Bistels Brenneri sa...

Hei!! Så artig...Du er en kreativ sjel. Jeg digger dine kreative påfunn.Takk for hyggelig kommentar. Keramikk har jeg som hobby, jobber som vernepleier i boliger for psykisk utviklingshemmede. Akkurat nå har jeg litt ekstra tid mens jeg er sykemeldt.
Ha det fint :-)
Lisbeth

miss marple sa...

..jeg heier ihvertfall på deg!Makan til kreativ "taus" skal en lete lenge etter...elsker alle dine påfunn og og ideer-du er unik♥
tudelu:-)

FIOLINESBLOG sa...

åååå som du inspirerer med dine herrrrlige innnlegg:)
Jeg nyter å lese din blogg og ønsker deg alt godt for uka:)
fiolineklem

Anne sa...

Pytt sann, Dronninga uansett du i mine øyne, ta det helt med ro :-)

Men klart, arti!! skal styrte inn og stemme, nå!!

Kjekk tirsdag til deg

organic-lizzi sa...

Grattis !!! Skulle forresten bare mangle:-)...
Suuperfiiine bilder:-) Hanen var bare sååå fin.. Buret også...Du tryller med materialer .. I Looove!!
Suuuperherlig dag & Klemmmm Randi

organic-lizzi sa...

Grattis !!! Skulle forresten bare mangle:-)...
Suuperfiiine bilder:-) Hanen var bare sååå fin.. Buret også...Du tryller med materialer .. I Looove!!
Suuuperherlig dag & Klemmmm Randi

Jannicke sa...

Lykke til!!!!

Klem J.

Mitt hvite hus sa...

Du fikk uten tvil min stemme denne gangen-- Lykke til O=)

klem Kerstin

Landcharm sa...

Gratulerer! Har ikke vært på NIb å sett ennå, men går inn å stemmer på deg nå!

Datt sa...

Du har SÅ min stemme hos NIB! ;)

Solveig sa...

Klar du er en av finalistene. Kreativ og nyskapende som du er, kommer ikke det som noe sjokk akkurat:o))
Så flott det ble! Du er et unikum av ideer!
Lukke til!
Klem fra Solveig

organic-lizzi sa...

Hei igjen:-) Hvis du får inn noe når det gjelder hønene mine takker jeg for info...En er syk og har vært det en stund,men er i et "bur"isolert fra de andre og får egen mat og vann...Hun har klart seg veeeeldig lenge..hmmm...
Natti..natt & Klemmmm Randi

Som mine dager er sa...

Det er bildet som teller, og ikke antall besøkende. Nå har jeg vært å stemt fram bildet ditt og ønsker lykke til videre. Jeg heier på deg ;-)

Her flyr dagene avgårde. Rekker knapt å stå opp før dagen er omme igjen. Jeg får ikke gjort så mye vettugt (i min verden) men tankene går på høygir. Så får vi se som kommer ut av all tenkingen.

Klem til deg.

Marit

Alven sa...

Så gøy :-) Har allerede vært inne å stemt på deg :-) Kjempeflotte bilder :-)

Lykke til :-)

Ha en flott dag videre :-)

Bistels Brenneri sa...

Hei!! Takk for hyggelig kommentar inne hos meg.
Ha en god dag :-)
Lisbeth